eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji miejskich w Częstochowie - 9 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Częstochowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji miejskich w Częstochowie - 9 zadań.
Numer ogłoszenia: 67555 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji miejskich w Częstochowie - 9 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji miejskich w Częstochowie - 9 zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dysponują (lub będą dysponować) osobami, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru w specjalnościach wymienionych w poszczególnych zadaniach, 3) dotyczy zadania 1: udokumentują pełnienie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego na budowie boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej, 4) dotyczy zadania 4: udokumentują pełnienie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego na obiekcie basenowym, gdzie wartość brutto nadzorowanej inwestycji wyniosła co najmniej 5 milionów złotych brutto. 5) dotyczy zadania 6: udokumentują pełnienie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego na budynku użyteczności publicznej, gdzie wartość brutto nadzorowanej inwestycji wyniosła co najmniej 2,5 miliona złotych brutto..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1) specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2) specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób, jakimi dysponuje (lub będzie dysponować) wykonawca, o kwalifikacjach określonych w punktach od 3.1. do 3.9. specyfikacji - odpowiednio do zadania, (według załącznika nr 4 do specyfikacji). Wykaz musi zawierać: Imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru w wymaganych specjalnościach budowlanych, numer i rodzaj uprawnień budowlanych tych osób. b) Uprawnienia budowlane osób, które będą pełnić funkcje określone w punkcie 3 specyfikacji (odpowiednio do zadania), c) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje określone w punkcie 3 specyfikacji (odpowiednio do zadania), potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które będą pełnić funkcje określone w punktach od 3.1. do 3.9. specyfikacji (odpowiednio do zadania) - jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.2.a) specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.3), 5.4) i 5.5) specyfikacji muszą być: a) Wykaz pełnionych nadzorów budowlanych (według załącznika nr 3 do specyfikacji) określonych w punktach 5.3), 5.4) i 5.5) specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, opis i zakres nadzorowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których pełniony był nadzór, nazwę, adres i telefon zamawiającego. b) Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski pełniono należycie, np. referencje. 4. Sposób przygotowania dokumentów. 4.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) specyfikacji dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki. 4.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 52 przy ul. Powstańców Warszawy 144a w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2)  Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Zadanie polega na budowie zespołu boisk, w skład którego wchodzą: 1) boisko piłkarskie (pow. całkowita 1990,20 m2 ), o wymiarach 62x32,10 m (pole gry 56x26m) z nawierzchnią z trawy syntetycznej, ogrodzone do wys. 4 m wraz z piłkochwytami o wys. 6 m, łącznie z wyposażeniem, 2) boisko wielofunkcyjne przeznaczone do piłki koszykowej i piłki siatkowej (pow. całkowita 613,11 m2 ), z nawierzchnią syntetyczną w technologii typu EPDM o wymiarach 32,1x19,1 m (pole gry 28,1x15,1m) ogrodzonego do wys. 4 m, wraz z wyposażeniem, 3) budynek zaplecza boisk (budynek ten jest pawilonem wykonanym z elementów w konstrukcji drewnianej bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych TYP STANDARD+ o pow. całkowitej 82,9 m2 kubaturze 273,09 m 3 ), 4) oświetlenie terenu za pomocą 10 masztów oświetleniowych o wysokości 9 m, 5) wykonanie przyłączy dotyczących zasilania w energię elektryczną, dostawy wody, odprowadzenia ścieków do kanalizacji sanitarnej, 6) wykonanie zagospodarowania terenu - nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej, schody terenowe, opaski wokół boisk na powierzchni 614,09 m2 , 7) odwodnienie terenu, odprowadzenie wód opadowych - odwodnienie korytkowe, 8) wykonanie ogrodzenia terenu (długości ok.260 mb) z bramą wjazdową (szerokości ok. 4 mb) i furtką wejściową (szerokości ok. 1,0 mb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są w posiadaniu Zamawiającego i będą udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy. Zakończenie robót wraz z odbiorem końcowym musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół im. W. Reymonta przy ul. Krakowska 80 w Częstochowie. Zakres prac: 1) demontaż istniejącego wyposażenia sanitariatów, 2) demontaż i wymiana żeliwnych pionów kanalizacyjnych oraz instalacji wod.-kan., 3) zerwanie istniejących płytek ze ścian oraz posadzki lastryko, 4) wyburzenie ścianek działowych w sanitariacie, 5) poszerzenie otworów drzwiowych, 6) wykonanie nowej instalacji wod.-kan. w obrębie pomieszczeń, 7) przełożenie kabli elektrycznych przy instalowaniu nowych opraw oświetleniowych, 8) wycięcie bruzd w ścianach do ukrycia rurociągów instalacji sanitarnych, 9) obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo kartonowymi, 10) położenie płytek naściennych i podłogowych, 11) tynkowanie i malowanie fragmentów ścian i sufitu, 12) montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia sanitariatów, 13) wymiana drzwi wewnętrznych. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego. Będzie ona udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: przewidywany czas trwania robót od. 01.07.2009 r. do 21.08.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego przy ul. Niepodległości 16/18. Zakres prac: 1) demontaż istniejącej podłogi, 2) montaż nowej systemowej podłogi sportowej, 3) malowanie ścian i sufitów, 4) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego. Będzie ona udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: przewidywany czas trwania robót od 01.07.2009 r. do 30.09.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Modernizacja miejskiego basenu rekreacyjnego przy ul. Dekabrystów w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres prac: 1) rozbiórka istniejącego budynku zaplecza, niecek basenów wraz żelbetową ślizgawką do wody, ogrodzenia wokół basenu pływackiego, istniejących nawierzchni, wszystkich przyłączy technicznych oraz ogrodzenia terenu, 2) budowa budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego wraz z lokalem gastronomicznym oraz pomieszczeniami technicznymi, 3) budowa basenu rekreacyjnego i brodzika dla dzieci wraz z towarzyszącymi im urządzeniami i atrakcjami, 4) przebudowa infrastruktury podziemnej i przyłączy, 5) wykonanie instalacji wewnętrznych, 6) zagospodarowanie terenu wokół budynku zaplecza, basenu i brodzika. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy będący w posiadaniu Zamawiającego. Będzie on udostępniany (wypożyczany) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: przewidywany termin rozpoczęcia robót od września 2009 r., przewidywany czas trwania robót do 30.06.2010 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Remont pomieszczeń w budynku Filii Żłobka Miejskiego przy ul. Sportowej 34 w Częstochowie. Zakres prac: Wymiana posadzek w bawialniach, sypialniach i pomieszczeniach szatni, w tym: 1) demontaż posadzek z tworzyw sztucznych, 2) oczyszczenie i wyrównanie podłoży, 3) ułożenie wykładziny z PCV, 4) montaż listew przyściennych. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawiera przedmiar robót będący w posiadaniu Zamawiającego. Będzie on udostępniany (wypożyczany) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: przewidywany czas trwania robót od 01.06.2009 r. do 31.07.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej nr 40 przy Alei Jana Pawła II nr 95 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Realizacja ma na celu: 1) poprawienie stanu technicznego i warunków użytkowania budynku oraz rozszerzenie oferowanego programu nauczania i zajęć pozalekcyjnych, 2) przystosowanie budynku do obowiązujących przepisów sanitarnohigienicznych, przeciwpożarowych oraz pod względem użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Dane charakterystyczne budynku: Lokalizacja obiektu: Aleja Jana Pawła II nr 95, Częstochowa. Budynek trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony: powierzchnia zabudowy: 2.056,00 m2, powierzchnia użytkowa: 3.553,52 m2, kubatura: 17.932,00 m2. Zakres robót: 1) przebudowa holu wejściowego, 2) przebudowa wraz ze zmianą funkcjonalno-użytkową kuchni z zapleczem i świetlicy - jadalni z zapleczem, 3) remont istniejących sanitariatów oraz wykonanie sanitariatu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, 4) remont istniejących schodów zewnętrznych oraz wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, 5) remont sali gimnastycznej oraz przebudowa jej zaplecza, 6) remont pomieszczeń: sal lekcyjnych, biblioteki, techniczno-pomocniczych i administracyjnych, 7) wykonanie nowej elewacji: docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, 8) docieplenie dachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia, 9) renowacja istniejących posadzek lastricowych, 10) wymiana podłóg i posadzek, 11) wykonanie tynków wewnętrznych oraz uzupełnienia, 12) roboty wykończeniowe ścian i posadzek, 13) wymiana wewnętrznych instalacji: centralnego ogrzewania, wod-kan, elektrycznych, teletechnicznych, 14) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i przeciwpożarowej, 15) wykonanie bieżni lekkoatletycznej oraz skoczni w dal, 16) remont chodników i dojść do budynku, 17) przebudowa drogi pożarowej oraz miejsc postojowych, 18) remont ogrodzenia, 19) urządzenie miejsc zielonych: żywopłoty, krzewy, trawniki. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne będące w posiadaniu Zamawiającego. Termin realizacji: Przewidywany czas trwania robót od 01.07.2009 r. do 30.07.2010 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Remont pomieszczeń Pogotowia Opiekuńczego przy ul. Legionów 58 w Częstochowie. Zakres prac: 1) wymiana stolarki okiennej - sztuk 18, w tym: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej, b) montaż nowych okien z PCV, c) demontaż i osadzenie nowych obróbek blacharskich, d) malowanie krat, e) malowanie ościeży wewnętrznych, f) malowanie parapetów wewnętrznych, 2) malowanie dwóch klatek schodowych i korytarza (malowanie emulsyjne i olejne), 3) malowanie grzejników na klatkach schodowych i w korytarzu. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót oraz rysunki, zawierające wymiary i funkcje okien, będące w posiadaniu Zamawiającego. Będą one udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: przewidywany czas trwania robót od 15.06.2009 r. do 14.08.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Remont budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego przy ul. Kościuszki 8 w Częstochowie: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych. Zakres prac: 1) demontaż starej i montaż nowej stolarki okiennej. Okna PCV w kolorze machoń. Parapety wewnętrzne z tworzyw sztucznych w kolorze marmuru, parapety zewnętrzne, powlekane blaszane w kolorze ciemny brąz. Przewiduje się uzupełnienie ubytków tynku oraz malowanie ościeży po zamontowaniu okien, 2) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z naczyniem wzbiorczym, a następnie wykonanie nowej wewnętrznej instalacji c.o. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawierają projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót będące w posiadaniu Zamawiającego. Będą one udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: przewidywany czas trwania robót od 01.07.2009 r. do 14.08.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór następujących inspektorów nadzoru dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 30 przy ul. Ludowej w Częstochowie na filię nr 23 Biblioteki Publicznej im. Dr Wł. Biegańskiego. : 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Zakres prac: 1) zmiana lokalizacji szatni W-F (z wydzieleniem na szatnię dla dziewcząt i dla chłopców) z pomieszczenia w którym znajdować się będzie magazyn biblioteki do pomieszczeń łazienki i natrysków, które obecnie nie są używane i nie nadają się do dalszej eksploatacji w ich pierwotnej funkcji, 2) wydzielenie z pokoju wuefistów korytarza prowadzącego do drzwi ewakuacyjnych w ścianie wschodniej budynku szkoły w celu zapewnienia odpowiedniej ewakuacji z sali gimnastycznej, 3) wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV, 4) drzwi do wszystkich nowoprojektowanych pomieszczeń drewniane, drzwi zamykające pomieszczenie biblioteki od strony korytarza - stalowe o odporności ogniowej EI 60, 5) ściany w pomieszczeniach biblioteki - uzupełnienie tynków, wyrównanie gładzią gipsową, malowanie farbą emulsyjną, a w pomieszczeniu szatni malowanie farbą olejną, 6) podłogi we wszystkich adaptowanych pomieszczeniach wykończone wykładziną podłogową PCV, 7) sufity - uzupełnienie tynków, malowanie farbą emulsyjną, 8) wykonanie instalacji elektrycznej (14 szt. lamp bryzgoszczelnych, 6 szt. gniazdek, 2 szt. wyłączników, zmiana skrzynki bezpiecznikowej, okablowanie). Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiar robót będące w posiadaniu Zamawiającego. Będą one udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Termin realizacji: Przewidywany czas trwania robót od 01.07.2009 r. do 14.08.2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.