Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Łódź: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych
Numer ogłoszenia: 67538 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, faks 042 6384909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji: 1) Zbiornik retencyjny -Staw Wasiaka- na rzece Sokołowce w Łodzi; 2) Przebudowa koryta rzeki Sokołówki od ul. Strykowskiej do przepustu w ul. Książka; 3) Przyłącze wodociągowo - kanalizacyjne od ul. Strykowskiej do przepustu w ul. Ksiązka. 2. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót wymienionych w pkt 1)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału oraz dokumentu tj. odpisu z właściwego rejestru oraz oświadczenia osób fizycznych wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 70 tys. zł brutto każde, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych w zakresie robót budowlanych związanych z ciekami wodnymi (rzek) lub budową zbiorników retencyjnych oraz opracowanie dokumentacji przetargowej i przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na podstawie załączonego do oferty Wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Ocena spełnienia warunku: wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie -spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowania następującymi osobami: 1. Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych - (Ekspert nr 1) - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności melioracje, lub budownictwo wodne lub sanitarne i mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru nad robotami sanitarnymi. Ekspert nr 1 winien wykazać, że zarządzał (nadzorował) co najmniej jednym kontraktem lub pełnił funkcję Kierownika Budowy/Inspektora Nadzoru Sanitarnego, którego przedmiotem była budowa obiektów budownictwa wodnego lub sanitarnego o wartości co najmniej 500 000 zł (bez VAT). Ekspert nr 1 winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Ekspert nr 1 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Specjalistę ds. Przygotowania Inwestycji - (Ekspert nr 2) - posiadającego wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne lub prawnicze, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu inwestycji (t.j. m.in. udział w opracowywaniu dokumentacji wymaganej dla uzyskania decyzji administracyjnych dotyczących pozwoleń na budowę, wodno-prawnych, na użytkowanie itd.) oraz w sporządzaniu dokumentacji przetargowej i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Specjalistę ds. Finansowych - (Ekspert Nr 3) - posiadającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu inwestycji. Ekspert nr 3 winien wykazać się rozliczeniem co najmniej jednej inwestycji infrastrukturalnej o wartości robót co najmniej 500 000 zł (bez VAT). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Na podstawie załączonego do oferty Wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, informacji sporządzonych w formie CV wg zalecanego wzoru oraz oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za świadczenie usług posiadają wymagane uprawnienia. Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie -spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 3, pkt. 4, pkt. 5 i pkt. 6. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny oferty brutto na udokumentowany wniosek Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT). 4. Zamawiający dokona zmiany umowy w zakresie sposobu wykonania zamówienia, jeżeli spowoduje to: 1) przyspieszenie ukończenia zamówienia publicznego; 2) poprawi sprawność wykonania zamówienia; 3) w inny sposób dostarczy Zamawiającemu pożytku. 5. Zamawiający za zgodą Wykonawcy może ograniczyć realizację przedmiotu zamówienia z powodu interesu publicznego. Strony uzgodnią w formie aneksu kwotę wynikającą z tytułu ograniczenia przedmiotu zamówienia. 6. Umowa może być aneksowana w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych - o liczbę dni niezbędnych do wykonania zamówienia dodatkowego, realizacja którego warunkuje prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip. uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pok. 103.
Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże nieodpłatnie siwz sporządzoną w formie pisemnej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 I p. pok. 112.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w Formularzu Oferty w formie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na czas trwania umowy ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 zł. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do złożenia zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej, o której mowa wyżej. 3. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części zamówienia podwykonawcom..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Renowacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile"
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.