eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Łódź: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych
Numer ogłoszenia: 67538 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, faks 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji: 1) Zbiornik retencyjny -Staw Wasiaka- na rzece Sokołowce w Łodzi; 2) Przebudowa koryta rzeki Sokołówki od ul. Strykowskiej do przepustu w ul. Książka; 3) Przyłącze wodociągowo - kanalizacyjne od ul. Strykowskiej do przepustu w ul. Ksiązka. 2. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót wymienionych w pkt 1)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału oraz dokumentu tj. odpisu z właściwego rejestru oraz oświadczenia osób fizycznych wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 70 tys. zł brutto każde, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych w zakresie robót budowlanych związanych z ciekami wodnymi (rzek) lub budową zbiorników retencyjnych oraz opracowanie dokumentacji przetargowej i przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na podstawie załączonego do oferty Wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Ocena spełnienia warunku: wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie -spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowania następującymi osobami: 1. Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych - (Ekspert nr 1) - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności melioracje, lub budownictwo wodne lub sanitarne i mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru nad robotami sanitarnymi. Ekspert nr 1 winien wykazać, że zarządzał (nadzorował) co najmniej jednym kontraktem lub pełnił funkcję Kierownika Budowy/Inspektora Nadzoru Sanitarnego, którego przedmiotem była budowa obiektów budownictwa wodnego lub sanitarnego o wartości co najmniej 500 000 zł (bez VAT). Ekspert nr 1 winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Ekspert nr 1 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Specjalistę ds. Przygotowania Inwestycji - (Ekspert nr 2) - posiadającego wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne lub prawnicze, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu inwestycji (t.j. m.in. udział w opracowywaniu dokumentacji wymaganej dla uzyskania decyzji administracyjnych dotyczących pozwoleń na budowę, wodno-prawnych, na użytkowanie itd.) oraz w sporządzaniu dokumentacji przetargowej i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Specjalistę ds. Finansowych - (Ekspert Nr 3) - posiadającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu inwestycji. Ekspert nr 3 winien wykazać się rozliczeniem co najmniej jednej inwestycji infrastrukturalnej o wartości robót co najmniej 500 000 zł (bez VAT). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Na podstawie załączonego do oferty Wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, informacji sporządzonych w formie CV wg zalecanego wzoru oraz oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za świadczenie usług posiadają wymagane uprawnienia. Ocena wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie -spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 3, pkt. 4, pkt. 5 i pkt. 6. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny oferty brutto na udokumentowany wniosek Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT). 4. Zamawiający dokona zmiany umowy w zakresie sposobu wykonania zamówienia, jeżeli spowoduje to: 1) przyspieszenie ukończenia zamówienia publicznego; 2) poprawi sprawność wykonania zamówienia; 3) w inny sposób dostarczy Zamawiającemu pożytku. 5. Zamawiający za zgodą Wykonawcy może ograniczyć realizację przedmiotu zamówienia z powodu interesu publicznego. Strony uzgodnią w formie aneksu kwotę wynikającą z tytułu ograniczenia przedmiotu zamówienia. 6. Umowa może być aneksowana w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych - o liczbę dni niezbędnych do wykonania zamówienia dodatkowego, realizacja którego warunkuje prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip. uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pok. 103. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże nieodpłatnie siwz sporządzoną w formie pisemnej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 I p. pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w Formularzu Oferty w formie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na czas trwania umowy ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 zł. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do złożenia zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej, o której mowa wyżej. 3. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części zamówienia podwykonawcom..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.