eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego oraz świadczenie usługi serwisowej konsol typu C11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Gdańsk: Usługa demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego oraz świadczenie usługi serwisowej konsol typu C11
Numer ogłoszenia: 67536 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego oraz świadczenie usługi serwisowej konsol typu C11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - Świadczenie usług instalacyjnych (demontaż i-lub montaż) urządzeń pokładowych we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego należących do podmiotów, z którymi współpracuje Zamawiający (zwanych także: Operatorami transportu zbiorowego) oraz w pojazdach Zamawiającego według wymagań Zamawiającego. 1.1.Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć m.in. prawidłowe podłączenie sygnału drzwi i drogomierza, zgodnie z wymogami systemu Tristar. 1.2.W przypadku typu pojazdów, które nie mają przygotowanych schematów instalacyjnych, Wykonawca ma obowiązek je wykonać i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. 1.3.Wykonawca zobowiązany będzie zakupić i dostarczyć wszystkie materiały niezbędne do prawidłowego wykonania prac demontażu i montażu urządzeń pokładowych w pojazdach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 1.4.Usługa musi zostać wykonana tak, aby w żaden sposób nie naruszyć gwarancji na urządzenia pokładowe Zamawiającego, użytkowany system Tristar oraz na pojazdy, w których będą pro-wadzone prace. 1.5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 2.Zadanie nr 2 - świadczenie usługi serwisowej konsol typu C11 2.1.Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi serwisowej interfejsu kierowcy/motorniczego typu C11 (dalej zwaną także konsolą) wraz z instalacją łączącą go z jednostką pokładową OBU-M20, zakupionego w ramach Systemu Informacji Pasażerskiej, nieobjętego gwarancją Wykonawcy Tristar, w celu zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania Systemu TRISTAR zgodnie z wymaganiami i zasadami określonymi we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 2.2.Urządzenia są zainstalowane w pojazdach komunikacji miejskiej operatorów, którzy współpracują z Zamawiającym lub przechowywane w siedzibie Zamawiającego (w przypadku zdemontowania kompletu urządzeń pokładowych). 2.3.Łączna liczba urządzeń objętych przedmiotem umowy wynosi: 390 sztuk. Pełna lista zawierająca numery konsol C11 wraz z numerami bocznymi pojazdów, w których są zainstalowane, zostanie dostarczona Wykonawcy po podpisaniu umowy. 2.4.Usługa musi zostać wykonana tak, aby w żaden sposób nie naruszyć gwarancji na pozostałe urządzenia pokładowe Zamawiającego, użytkowany system Tristar oraz pojazdy, w których będą prowadzone prace..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co wynika z opisu przedmiotu zamówienia - do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla zadania nr 1 i 2 - Wykonawca winien wykazać się realizacją min. 2 usług obejmujących instalacje urządzeń pokładowych należących do systemów informacji pasażerskiej w flocie minimum 200 autobusów (m.in. Solaris, Mercedes, Man) oraz min. 1 usługi obejmującej instalacje urządzeń pokładowych należących do systemów informacji pasażerskiej w flocie 50 tramwajów (m.in. typu Konstal Na105, Pesa N120 ewentualnie tramwaje dwukierunkowe typu Duewag N8C). 2.Dla zadania nr 1 i 2 - wykonawca winien wykazać się realizacją min. 2 usług serwisowych zestawu urządzeń pokładowych (komputer pokładowy typu OBU M20, konsola do logowania typu C11 lub TFT) we flocie pojazdów minimum 250 szt.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dla zadania nr 1 i 2 - Wykonawca winien dysponować min. dwiema osobami posiadającymi ważne uprawnienia elektryczne SEP do 1kV - Powyższe osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia. 2. Dla zadania nr 1 i 2 - Wykonawca winien dysponować min. dwiema osobami z dwuletnim doświadczeniem w instalacji, serwisowaniu i konfiguracji zestawu urządzeń pokładowych (komputer pokładowy typu OBU M20, konsola do logowania typu C11 i TFT) we flocie pojazdów minimum 250 szt. Powyższe osoby będą uczestniczyć w wykonywaniu prac objętych przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 i 2 - Wykonawca winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w kwocie nie mniej niż 150 000 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00-100). Ze złożonym dokumentem należy złożyć potwierdzenie, z którego będzie wynikało, że polisa została opłacona w części bądź w całości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dostęp do serwisu internetowego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a) związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, I piętro, pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, I piętro, pokój 112 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 05/04/2016 o godz. 10:15, w w siedzibie zamawiającego tj. w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, I piętro, pokój 411 (sala konferencyjna), 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 309-13-23 wew. 1061 W GODZ. 8:00 - 14:00, mail: i.ciechowska@ztm.gda.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.