Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Kraków: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 67525 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Krakowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów promocyjnych dla Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Krakowa wykonanych zgodnie z projektami przekazanymi przez Zamawiającego, oraz według szczegółowych parametrów technicznych wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę części. 4. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do specyfikacji) tych części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 28 maja 2010 r. z uwzględnieniem następujących terminów wykonania: - 2 tygodnie od dnia akceptacji wizualizacji/próbki materiału promocyjnego - dla części: 1, 6, 9 i 10; - 3 tygodnie od dnia akceptacji wizualizacji/próbki materiału promocyjnego - dla części: 3, 4, 7 i 11; - 4 tygodnie od dnia akceptacji wizualizacji/próbki materiału promocyjnego - dla części: 2, 5 i 8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy materiałów promocyjnych odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia odpowiednio dla części, na które Wykonawca składa ofertę tj.: a) część 1 - dwie dostawy długopisów; b) część 2 - dwie dostawy smyczy z taśmy materiałowej; c) część 3 - dwie dostawy bawełnianych t-shirtów; d) część 4 - dwie dostawy magnesów aluminiowych pokrytych powłoką epoksydową; e) część 5 - dwie dostawy pamięci USB pokrytych PVC; f) część 6 - dwie dostawy notesów typu karnet lub zeszytów typu kołonotatnik; g) część 7 - dwie dostawy teczek tekturowych; h) część 8 - dwie dostawy toreb pakunkowych; i) część 9 - dwie dostawy kubków ze stali nierdzewnej; j) część 10 - dwie dostawy metalowych filiżanek z podstawką; k) część 11 - dwie dostawy kubków ceramicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do wzoru umowy odpowiednio dla części, na które Wykonawca składa ofertę. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać: a) ze zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT); b). zmian terminów wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiany treści umowy nie mogą zwiększyć wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, III piętro, pok. nr 324..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, parter, stanowisko nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: długopisy, cienkopisy, aluminiowe zestawy piśmiennicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: smycze z taśmy materiałowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: t-shirty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: magnesy reklamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pamięć USB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: notesy typu karnet i zeszyty typu kołonotatnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: teczki tekturowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: torby pakunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kubki ze stali nierdzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: filiżanki z podstawkami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kubki ceramiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ww.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Zakup i dostawa kalendarzy na 2025 r. na potrzeby promocji Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez WUP w Warszawie.
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.