To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Warszawa: Remont klatki schodowej głównej od strony ul. Banacha oraz dwóch klatek schodowych bocznych w budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93
Numer ogłoszenia: 67522 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej głównej od strony ul. Banacha oraz dwóch klatek schodowych bocznych w budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont klatki schodowej głównej od strony ul. Banacha oraz dwóch klatek schodowych bocznych w budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93 2. W ramach zamówienia należy wykonać cały zakres robót ujęty w Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją dostępnej na stronie www.uw.edu.pl). Na Dokumentację składa się: 1)przedmiar robót 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3) opis przedmiotu zamówienia Załączone do SIWZ Przedmiary robót są materiałami pomocniczymi do sporządzania oferty. 3. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie. 4. Możliwy czas pracy, ekipy Wykonawcy robót będą mogły przebywać w budynku i na terenie obiektu w godz. 7.00 - 15.00 w dni robocze lub dłużej po uzgodnieniu z administracja budynku. Z uwagi na specyfikę obiektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania prac po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 5. Prace należy prowadzić zgodnie z przepisami p.poż. i BHP. 6. Wykonawca wystąpi we własnym zakresie o wydanie przepustek do stosownych jednostek administracyjnych o dojazd. 7. Wykonawca zapewni osobom uczestniczącym w wykonywaniu zamówienia identyfikatory z imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy lub ubrania firmowe. 8. Wszystkie materiały muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub świadectwo kwalifikacji jakości, względnie oznaczonych państwowym znakiem jakości lub znakiem bezpieczeństwa, wydanymi przez uprawnione jednostki kwalifikacyjne. 9. Wykonawca dostarczy materiały ujęte w specyfikacji w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt. 10. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegały odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 11. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej (3 egz.) i na nośniku elektronicznym. 12. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia powstałe z jego winy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia i doprowadzi obiekty do stanu pierwotnego na koszt własny pod nadzorem Zamawiającego. 13. Do obowiązków Wykonawcy należy każdorazowo posprzątanie po zakończonych pracach remontowych (w tym również uprzątnięcie/wyniesienie gruzu, złomu). Po zakończeniu prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku. 14. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji będącej załącznikiem nr 1 do SIWZ poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, jak również za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Wykonawca zobowiązany jest do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. W przypadku wątpliwości Wykonawca może postąpić zgodnie z zapisami art. 5 SIWZ. 15. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z nw. osobą: p. Bogdanem Świątkiewicz tel. 22 55 40 007, w godzinach 09:00-12:00..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 32.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 26.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro-form Daniel Flisek, ul. Gończyce 103a, 08-460 Sobolew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130009,41
Oferta z najniższą ceną: 98453,21 / Oferta z najwyższą ceną: 271538,13
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.