eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa automatycznej wywoływarki do błon RTG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Kamienna Góra: Dostawa automatycznej wywoływarki do błon RTG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 67515 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58957 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. Korczaka 1, Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7462570, faks 075 7462577.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa automatycznej wywoływarki do błon RTG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznej wywoływarki do błon RTG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowana wywoływarka musi być fabrycznie nowa i wprowadzona do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego urządzenia do obrotu. 3. Termin realizacji umowy wynosi do 10 dni kalendarzowych licząc od daty jej zawarcia. Realizacja umowy powinna nastąpić w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00 14.00. 4. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I, Pracownia diagnostyki obrazowej - parter. 5. W ramach zamówienia wykonawca na swój koszt i ryzyko zobowiązany jest dostarczyć wywoływarkę, zainstalować ją, dokonać prób i sprawdzeń oraz przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego, a także przekazać niezbędną dokumentację techniczną i instrukcję obsługi w języku polskim. Po zainstalowaniu i uruchomieniu urządzenie musi być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. 6. Dostarczone urządzenie musi posiadać minimum 24-miesięczną gwarancję, licząc od daty jego zainstalowania w siedzibie Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, o ile urządzenie wymaga takich przeglądów. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy urządzenia. Zgłoszenie usterki lub awarii urządzenia następować będzie telefonicznie. Czas reakcji serwisu Wykonawcy wynosić będzie 24 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii (usterce) urządzenia. Czas ten nie uwzględnia dni wolnych od pracy. 8. Naprawa powinna nastąpić w siedzibie Zamawiającego w miejscu zainstalowania urządzenia. Jeżeli wykonanie naprawy nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca na czas naprawy zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko dostarczyć i zainstalować urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach technicznych. 9. Naprawa w siedzibie Zamawiającego powinna trwać nie dłużej niż 6 godzin od momentu przyjazdu serwisu. W przypadku naprawy poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić przedmiot umowy w terminie do 6 dni od dnia zgłoszenia awarii (usterki) przez Zamawiającego. Przekroczenie tego terminu jest możliwe tylko z udokumentowanych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Ustalenie nowego terminu wymaga w takim przypadku akceptacji Zamawiającego. 10. Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy przedmiotu umowy. 11. W przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania czwartej naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zainstalować nowe urządzenie o nie gorszych parametrach technicznych. Okres gwarancji w takim przypadku liczony będzie od początku, od terminu zainstalowania nowego urządzenia. Wymagane, podstawowe parametry techniczne i cechy użytkowe wywoływarki: 1. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2008 Tak 2. Sterowanie mikroprocesorowe Tak 3. Możliwość regulacji: - prędkości wywoływania - temperatury wywoływacza - temperatury suszenia Tak 4. Program antyoksydacyjny i antykrystalizacyjny Tak 5. Czas obróbki błon 90-180 s 6. Typ obrabianych błon arkusz 8. Szerokość podajnika wejściowego 43 cm 9. Format obrabianych błon 35 x 43 cm 30 x 120 cm 10. Wydajność wywoływarki dla formatu 35 x 43 cm minimum 75 błon/godzinę 11. Automatyczna regeneracja odczynników Tak 12. Pojemność zbiorników regeneracyjnych 25 l 13. Pojemność zbiorników aparatu (wywoływacza, utrwalacza, płuczącego) 5 l 14. Kontrola napełniania poziomu wywoływacza Tak 15. Zużycie wody podczas wywoływania maksimum 2 l/min 16. Tryb oszczędzania wody Tak 17. Temperatura wywoływacza Regulowana w zakresie co najmniej 28-40 oC co 1 oC 18. Temperatura utrwalacza Automatyczne dopasowanie do temperatury wywoławcza w wymienniku ciepła 19. Temperatura suszenia Regulowana max do 70 oC 20. Świadectwo dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) Tak 21. Dokumentacja techniczna i instrukcja obsługi w języku polskim Tak.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A. - Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 30000.00 oferta z najwyższą ceną: 30000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.