To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Głogów: Zamówienie dodatkowe wynikłe podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów
Numer ogłoszenia: 67502 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40770 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe wynikłe podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe wynikłe podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I -Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów oraz Zadanie II pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów - kanalizacja deszczowa Zadanie II finansowane jest ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów Szczegółowy zakres zamówienia dodatkowego określa Protokół Konieczności Nr 6 z 20.12.2013r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie podstawowe jest współfinansowane tj.Zadanie I -Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej południowo-wschodniej części miasta Głogów, Zadanie I finansowane jest przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 ,I oś priorytetowa Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz ze środków budżetu Gminy Miejskiej Głogów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WUPRINŻ S.A., ul.Straży Ludowej 35, 60-465 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1947103,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1831890,25
Oferta z najniższą ceną: 1831890,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1831890,25
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót tj. WUPRINŻ S.A. Ul. Straży Ludowej 35 60-465 Poznań. Zamówienie dodatkowe nie było objęte przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia tj, 22.963.811,49 zł x 50 % = 11.481.905,75 zł netto ( wartość zgodnie ze Zmianą nr 4 z dnia 18.12.2013r.) Do dnia dzisiejszego udzielono następujących zamówień dodatkowych: - na kwotę netto 255.573,48 zł umowa z dnia 05.11.2013r. - na kwotę netto 757.567,44 zł umowa z dnia 10.12.2013r. Udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego. Szczegółowy zakres zamówienia dodatkowego określa Protokół Konieczności Nr 6 z 20.12.2013r. Zakres robót budowlanych wskazuje jednoznacznie ,że w celu dalszej realizacji zakresu podstawowego, niezbędne jest wykonanie zamówienia dodatkowego tj.: Dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót przewiduje wykonanie odtworzenia podbudowy zewnętrznych warstw nawierzchni drogowych ( np. warstw bitumicznych ) przy wykorzystaniu 85 % materiału z rozbiórki istniejących podbudów. Celem dokonania weryfikacji przyjętych założeń Wykonawca przeprowadził wizję lokalną placu budowy i wykonał odkrywki nawierzchni dróg . W wyniku przeprowadzonych badań ustalono ,że brak jest podbudowy opisanej w przedmiarze robót. Kierując się koniecznością wykonania wymaganej Kontraktem podbudowy Wykonawca wystąpił z roszczeniem - pismo znak 82/105-939/IX/2013/PJ z dnia 10.09.2013r. w sprawie rozbieżności pomiędzy opisem w przedmiarze robót konstrukcji dróg a rzeczywistością . Zgodnie z powyższym przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów utylizacji 85 % rozebranych warstw nienadających się do ponownego wbudowania ,stąd czynność tę klasyfikuje się jako zamówienie dodatkowe nie objęte przedmiotem zamówienia. Z w/w informacji wynika ,że strony umowy tj. Zamawiający i Wykonawca, powzięły wiadomość o konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego w trakcie realizacji zamówienia podstawowego .
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie "
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2024r. DO 30.06.2025r.
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.
- (2)Budżet Obywatelski - Budowa boiska przy ul. Leszka Białego
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.