eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gminKłobuck, Krzepice, Lipie, Miedźno, Opatów, Panki, Popów, Przystajń, Wręczyca Wielka - łącznie około 5 445 ha.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Kłobuck: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin: Kłobuck, Krzepice, Lipie, Miedźno, Opatów, Panki, Popów, Przystajń, Wręczyca Wielka - łącznie około 5 445 ha.
Numer ogłoszenia: 67498 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kłobucku , ul. Rynek im. Jana Pawła II 12, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3109500, faks 034 3109507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatklobucki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin: Kłobuck, Krzepice, Lipie, Miedźno, Opatów, Panki, Popów, Przystajń, Wręczyca Wielka - łącznie około 5 445 ha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a) wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla terenu Powiatu Kłobuckiego na terenie gmin: Kłobuck, Krzepice, Lipie, Miedźno, Opatów, Panki, Popów, Przystajń, Wręczyca. Na okres od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2020r., b) inwentaryzacja stanu lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa na terenie Powiatu Kłobuckiego. Powierzchnia opracowania obejmuje około 5 445 ha. lasów. Uproszczone plany urządzenia lasu winny być wykonane zgodnie z: - ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst. jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 45 poz.435 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2005 r. Nr 256 poz. 2151), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z 20.12.2005r. w sprawie warunków udzielania zezwoleń na wykonanie planów urządzenia lasu (Dz.U. z 2005r. Nr 256 poz .2152), - w pracach taksacyjnych należy uwzględnić grunty ujęte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako lasy, oraz grunty zalesione nie ujęte w ewidencji gruntów jako lasy, a będące lasami w myśl ustawy o lasach /art.3/, - należy uwzględnić grunty zalesione i dotychczas nie przeklasyfikowane, a po stwierdzeniu rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie i ewidencją gruntów należy sporządzić wykaz tych powierzchni, - uproszczone plany urządzenia lasu i inwentaryzację stanu lasu należy wykonać w trzech egzemplarzach dla każdej wsi w skali 1:5000, - mapy gospodarcze winny być wykonane na podkładzie mapy ewidencyjnej, pokolorowane według gatunków głównych i dołączone do każdego egzemplarza opracowania, - jeden egzemplarz mapy winien być podklejony na płótnie, - trzy miesiące przed upływem terminu realizacji zadania Wykonawca przedłoży zamawiającemu uproszczony plan urządzenia lasu celem wstępnego zapoznania się z projektem planu i wyłożenia go zgodnie z art. 21 ust. 5 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach do publicznego wglądu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności w toku uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków zgłoszonych do Uproszczonego Planu Urządzenie Lasu, - wszystkie egzemplarze planu należy wykonać w twardej oprawie introligatorskiej, - należy sporządzić część szczegółową tzn. wyciągi z uproszczonych planów urządzania lasu dla właścicieli lasu w jednym egzemplarzu, - czystopisy operatów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość wydruku tzn. druk nie może rozpływać się po zamoknięciu, - dane ewidencyjne do wykonania zamówienia Wykonawca pozyska we własnym zakresie Z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kłobucku, - mapy gospodarcze winny być umieszczone w kieszeni (kopercie) na końcu operatu, - poza określonym powyżej standardowym przygotowaniem i przekazaniem zamówienia należy także przygotować i przekazać komplet danych zebranych w trakcie prac nad uproszczonymi planami urządzania lasu w postaci bazodanowego projektu GIS ( mapa numeryczna oraz zintegrowana z nią baza opisowa). Dane numeryczne muszą zawierać: - warstwę wydzieleń drzewostanowych w formie ArcView (shapefile) - dla wszystkich wydzieleń objętych planem urządzania lasów. Wydzielenia z wszystkich wsi umieszczone zostaną na jednej warstwie. Warstwa wydzieleń musi być spójna z przekazanymi mapami papierowymi (wydrukami), z bazą opisową i musi być w całości poprawna typologicznie, - wektorowe mapy użytków gruntowych dla całego obszaru objętego planem urządzania lasu. Mapy zapisane winny zostać w taki sposób, aby górna krawędź rastra była na północy (zorientowane do północy). Zarówno warstwa wektorowa, jak i warstwy rastrowe winny być w układzie 1965 oraz 2000 dodatkowo w układzie WGS84 wraz z GPS-em (dostarczonym przez wykonawcę), - dla wszystkich wydzieleń objętych planem urządzania lasu winien być przekazany plik bazy danych opisowych w formie mdb. Baza danych powinna zawierać wszystkie informacje przyrodnicze i gospodarcze składające się na uproszczony plan urządzenia lasu, tj. w szczególności: a) dane ogólne o wydzieleniu - adres leśny i administracyjny, rodzaj powierzchni, powierzchnia, siedliskowy typ lasu (STL), pokrywa, b) informacje o drzewostanie - wyróżnik warstwy, gatunek, udział i wiek, a dla gatunku głównego dodatkowo: pierśnicę, wysokość, bonitacje, c) dla warstwy głównej - zadrzewienie, zwarcie, zasobność i zapas, d) informacje o zabiegach gospodarczych (z rozmiarem powierzchniowym i miąższościowym), e) informacje o przywiązaniu działek ewidencyjnych do wydzieleń (z informacjami o udziale powierzchniowym działki w wydzieleniu) oraz o właścicielach (numer rejestrowy, imię nazwisko, adres) i działkach ( numer rejestrowy, powierzchnia). - Do korzystania z przygotowanych i przekazanych danych zawierających informacje z uproszczonych planów urządzania lasu należy przekazać 5 egzemplarzy programu komputerowego (licencje użytkowania na pięciu stanowiskach) o minimalnej następującej funkcjonalności: a) możliwość jednoczesnego wyświetlania warstw wektorowych i rastrowych, b) podstawowe operacje na mapach (przybliżanie, oddalanie, przesuwanie, centrowanie okna mapy), c) możliwość definiowania i zapisywania wyglądu mapy (różne style), d) możliwość pokazywania bieżących współrzędnych przy ruchu kursora. Użytkownik winien mieć możliwość wyboru sposobu wyświetlania współrzędnych (minimum: układ 1965 i 2000 oraz długość/szerokość geograficzna), e) możliwość wydrukowania mapy z wcześniejszym podglądem przygotowanego projektu. Narzędzie musi posiadać możliwość zmiany drukarki, formatu papieru, skali wydruku, ustawiania mapy na arkuszu przewidzianym do wydrukowania oraz definiowania treści nagłówka, f) wybieranie wydzieleń z bazy danych wg różnych kryteriów (informacje ogólne, opis drzewostanu, planowane i wykonane zabiegi gospodarcze, jednostka i osoba sprawująca nadzór nad lasami) i zaznaczanie ich na mapie, g) wyszukiwanie i zaznaczanie na mapie wydzieleń leżących na działkach należących do określonych osób i jednostek rejestrowych, i) przedstawianie zawartości bazy danych dla wydzieleń - dostępne po wyszukaniu wg określonych kryteriów lub po wskazaniu na mapie, j) ewidencjonowanie wykonania zabiegów gospodarczych, wraz z ich rozmiarem powierzchniowym i miąższościowym, k) możliwość tworzenia i wyświetlanie warstw własnych użytkownika wraz z możliwością selekcji wg atrybutów zawartych w tych warstwach, l) sporządzanie wyciągów z uproszczonych planów urządzania lasu dla właścicieli lasu, m) program będzie posiadał w całości polski interfejs, n) program będzie posiadał pakiet pomocy w języku polskim, o) program dostarczony będzie w formie pakietu instalacyjnego, u) bazy danych (mapa i baza opisowa) oraz programy należy zainstalować na wskazanych przez Zamawiającego komputerach (2 stanowiska w Starostwie Powiatowym oraz po jednym stanowisku w Nadleśnictwach: Kłobuck, Herby , Olesno). Ponadto wybranych pracowników Zamawiającego należy przeszkolić w sprawie korzystania z baz danych i programu komputerowego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); - Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz wykonanych usług - co najmniej 1 usługa o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zamawiający uzna usługi, których wartość będzie nie mniejsza niż 20% ceny wskazanej w ofercie) wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 3 do SIWZ), - Zezwolenie ministra właściwego do spraw środowiska na wykonywanie działalności polegającej na wykonywaniu planów urządzenia lasu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Ks. Skorupki 46, 42-100 Kłobuck, pok. nr 208..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, pok. Nr 25..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.