eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przeprowadzenie 6 szkoleń grupowych dla 85 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Płock: Przeprowadzenie 6 szkoleń grupowych dla 85 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku
Numer ogłoszenia: 67466 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 6 szkoleń grupowych dla 85 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 6 szkoleń grupowych dla 85 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku: Część nr 1 - Spawanie metodą MAG - 135 dla 15 osób, Część nr 2 - Spawanie metodą TIG - 141 dla 15 osób, Część nr 3 - Operator koparko-ładowarki dla 15 osób, Część nr 4 - Kierowca wózków jezdniowych z elementami magazynowania dla 15 osób, Część nr 5 - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 15 osób, Część nr 6 - Księgowość z obsługą komputera dla 10 osób..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstepuje od wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w dziale XIII Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. 6.Widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z późn.zm ). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w dziale XII niniejszej SIWZ, wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty i oświadczenia w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczone przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji. a)Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną należy załączyć umowę lub wyciąg z umowy spółki w zakresie reprezentacji spółki. b)Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. c)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. d)Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ust. l ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. Nr 69, poz.415 z 2008r. z późn. zm.). e)Oferta instytucji szkoleniowej - załącznik nr 1 do SIWZ f)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. g)Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia ( wykładowców, instruktorów, trenerów itp). W wykazie należy uwzględnić poziom wykształcenia, posiadane uprawnienia pedagogiczne, ilość przeprowadzonych szkoleń związanych z przedmiotem zamówienia, doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem i tematyką zamówienia. h)Oświadczenie Wykonawcy, że warunki lokalowe i sprzęt spełniają warunki i wymogi wynikające z przepisów bhp i p.poż. i)Oświadczenie o powierzeniu wykonywania części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ ( należy dołączyć nawet jeśli Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców) j)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy oferty nie podpisuje Wykonawca, a także gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. k)Oświadczenie Wykonawcy, że warunki lokalowe i sprzęt spełniają warunki i wymogi wynikające z przepisów bhp i p.poż. l)Dyplom o ukończeniu szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ. m)Certyfikaty jakości usług, obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia (akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, inne znaki jakości), atest w zakresie prowadzenia szkoleń spawalniczych zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub potwierdzenie nadzoru szkoleń dla spawaczy przez instytucje nadzorowane przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz licencję lub jednorazową zgodę lub inny dokument uprawniający do egzaminowania spawaczy po kursach w zakresie spawania według normy PN-EN 287-1 w przypadku składania oferty na realizacje części I i II zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2 a. W przypadku o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2 b. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a,d,f niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie; - dokumenty wymienione w pkt 1 lit.b,c,g niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt. 1 lit. a,b,c niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt.1 litera b,c niniejszego rozdziału powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 litera a niniejszego rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
  • 4 - Dostoi. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
  • 5 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
  • 6 - rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
  • 7 - sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
  • 8 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
  • 9 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 - pok. 28 a I pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Płocku,09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 - pok. 26 - sekretariat I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Porawa dostepu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolnosci do zatrudniania oraz podnoszenie poziomu aktywnosci zawodowej osób bezrobotnych, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Spawanie metodą MAG - 135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Dostos. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie pn. Spawanie metodą TIG - 141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Dostos. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szkolenie pn. Operator koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Dostos. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szkolenie pn. Kierowca wózków jezdniowych z elementami magazynowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Dostos. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szkolenie pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Dostos. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szkolenia pn. Księgowość z obsługą komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Zakres i jakość ofer.progr.szkol., w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawod. i modułowych dostępnych w bazach danych prowadz.przez ministra - 20
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 4. Dostos. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydakt. do potrzeb szkolenia, z uwzg. bezp. i higien. warunków pracy i nauki - 5
    • 5. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
    • 6. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
    • 7. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
    • 8. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
    • 9. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.