To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Limanowa: Dostawa papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
Numer ogłoszenia: 67465 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32310 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej z podziałem na 4 zadania częściowe...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA ZAPAŁA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PLASTUŚ"
jakie przetargi wygrała firma
HALINA ZAPAŁA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PLASTUŚ"
- Firma Handlowo-Usługowa PLASTUŚ Halina Zapała, ul. M. B. Bolesnej 22, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45043,94
Oferta z najniższą ceną: 45043,94 / Oferta z najwyższą ceną: 64510,22
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Krytej Pływalni w Limanowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HALINA ZAPAŁA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PLASTUŚ"
jakie przetargi wygrała firma
HALINA ZAPAŁA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PLASTUŚ"
- Firma Handlowo-Usługowa PLASTUŚ Halina Zapała, ul. M. B. Bolesnej 22, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1687,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1618,02
Oferta z najniższą ceną: 1618,02 / Oferta z najwyższą ceną: 2434,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dowóz uczniów do szkół - rok szkolny 2024/2025
- Przebudowa dróg rolniczych (bis)
- Budowa wiat turystycznych w Nadleśnictwie Limanowa
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.