eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej do spektaklu "Zmierzch bogów"



Ogłoszenie z dnia 2006-02-06

POZYCJA 6743

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej do spektaklu "Zmierzch bogów"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Opera Wrocławska, do kontaktów: Marzena Malinowska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708830, fax 071 3708852, www.opera.wroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej do spektaklu "Zmierzch bogów". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna do spektaklu "Zmierzch bogów" przeprowadzenia w okresie 2 miesięcy na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180) w oparciu o następujące założenia: 1. nośniki typu billboard: - ilośc nośników: 500 szt. - lokalizacja i ilość nośników: Wrocław (V - 70 szt., VI - 70 szt.), Warszawa (V - 45 szt., VI - 40), Kraków (V - 35 szt., VI - 20 szt.) Poznań (V - 35 szt., VI - 20 szt.), Katowice - GOP (V - 20 szt., VI - 15 szt.), Łódź (V - 20 szt., VI - 15 szt.), Opole (V - 15 szt., VI - 9 szt.), Jelenia Góra (V - 6 szt., VI - 6 szt.), Legnica (V - 6 szt., VI - 6 szt.), Wałbrzych (V - 8 szt., VI - 7 szt.), Zielona Góra (V - 2 szt., VI - 5 szt.), Dolny Śląsk - pakiet (miasta: Lubin, Strzelin, Kudowa Zdrój, Polanica Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Jelcz Laskowice, Syców, Trzebnica, Żmigród, Niemcza, Świebodzice, Bielawa, Duszniki Zdrój, Złotoryja, Oława, Oleśnica, Zgorzelec: V - 7 szt., VI - 18 szt.) 2. nośniki typu citylight - ilość nośników: 50 szt. - lokalizacja: Wrocław. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław. Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice (GOP) Łódź, Bydgoszcz, GBdańsk, Szczecin, Opole, Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych, Zielona Góra. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Niniejsze zamówienie jest zamówienie częściowym w skali 2006 roku. Jego wartość nie przekracza kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie winni spełniać warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym warunki szczegółowe; 1) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca składający ofertę zrealizował co najmniej 2 usługi (kampanii reklamowej) na nośnikach typu billboard i typu citylight, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (brutto) każda, 2) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi dysponować nośnikami: typu billboard (wymiary: 540x238 zm) w ilości nie mniejszej niż 500 szt., w następujących miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice (GOP), Łódź, Bydgoszcz, Gdańsk, Szczecin, Opole, Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych, Zielona Góra, - typu citylihgt (wymiary; 120x180 cm) w ilości nie mniejszej niz 100 szt. W następujących miastach: Wrocław, Kraków, Poznań oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunki wymagane jest załączenie do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-S ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art, 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnego zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5) pełnomocnictwo dla LIDERA do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy Partnerzy składają oferty wspólną jako KONSORCJUM (w formie oryginału), 6) pełnomocnictwo lub umowę spółki cywilnej, jeżeli ofertę składa spółka cywilna (art. 25 ustawy Pzp), 7) dowody odpowiedniego doświadczenia w wykonywaniu kampanii reklamowych w zakresie wymienionym w pkt 1) wskazanych warunków potwierdzone referencjami, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca składający ofertę posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności, 9) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje nośnikami w ilościach i miejscowościach wymienionych w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena komercyjana (brutto) ekspozycji jednego nośnika - 30% 2. cena (brutto) za usługę montażu na jednym nośniku - 35% 3. ilość nośników rozliczanych wg cen określonych w kryterium 2 w stosunku do całkowitej ilości nośników (podany jako procent) - 35% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.03.2006, godzina 10:30.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.