eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przewóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Libiąż na zajęcia lekcyjne w okresie od 03.03.2014 r. do 27.06.2014 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Libiąż: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Libiąż na zajęcia lekcyjne w okresie od 03.03.2014 r. do 27.06.2014 r
Numer ogłoszenia: 67416 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46000 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny, ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Libiąż na zajęcia lekcyjne w okresie od 03.03.2014 r. do 27.06.2014 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Przewozie uczniów niepełnosprawnych z Gminy Libiąż na zajęcia lekcyjne w okresie od 03.03.2014 r. do 27.06.2014 r. Wspólny słownik zamówień (CPV): 60100000-9; usługi w zakresie transportu drogowego, 60130000-8; usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na przewozie 7 uczniów niepełnosprawnych ( 6 uczniów poruszających się samodzielnie oraz 1 uczeń na wózku inwalidzkim) z miejsca zamieszkania tj. z miejscowości: Gromiec, Żarki, Libiąż oraz opiekuna na zajęcia lekcyjne do Zespołu Szkół w Libiążu ul. Górnicza 3, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Libiążu ul. Paderewskiego 2, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bobrku ul. Nadwiślańska 6, oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Wychowawczego dla dzieci Niepełnosprawnych w Jaworznie ul. Sulińskiego 41, oraz ich powrocie po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający liczbę uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności, miejsca zamieszkania oraz placówki, do której są dowożeni stanowi załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do siwz. Szacowana ilość osób przewożonych osób: - w terminie od 3 marca 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r. - 8 osób (7 uczniów + opiekun) - w terminie od 5 maja 2014 r. do 27 czerwca 2014 r. - 7 osób (6 uczniów + opiekun) 3) Trasa przewozu obejmuje maksymalnie średnio 168 km dziennie i składa się z 2 przewozów: I przewóz - przewóz uczniów niepełnosprawnych rano na zajęcia do szkoły trasa: od poniedziałku do piątku: Libiąż - Gromiec - Żarki - Libiąż - Żarki - Bobrek - Jaworzno - Libiąż. Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów niepełnosprawnych na zajęcia do szkoły stanowi załącznik nr 3 do siwz. II przewóz - powrót uczniów niepełnosprawnych po zajęciach ze szkoły trasa: Poniedziałek: Libiąż - Bobrek - Żarki - Jaworzno - Libiąż - Żarki - Gromiec - Libiąż Wtorek: Libiąż - Bobrek - Żarki - Jaworzno - Libiąż - Żarki - Gromiec - Libiąż Środa: Libiąż - Bobrek - Żarki - Jaworzno - Libiąż - Żarki - Gromiec - Libiąż Czwartek: Libiąż - Bobrek - Żarki - Jaworzno - Libiąż - Żarki - Gromiec - Libiąż Piątek: Libiąż - Jaworzno - Libiąż - Żarki - Gromiec - Bobrek - Żarki - Libiąż Szczegółowy harmonogram powrotu uczniów niepełnosprawnych po zajęciach w szkole stanowi załącznik nr 4 do siwz. 4) Przewidywana orientacyjna liczba dni przewozów wykonywanych w czasie trwania umowy wynosi 79 dni. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy w przypadku: a.) nieobecności w danym dniu przewożonego ucznia, o czym Wykonawca zostanie poinformowany 15 minut wcześniej przed odjazdem określonym w harmonogramie. b.) zmiany ilości uczniów objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia). 6) W dni wolne od zajęć lekcyjnych usługa nie będzie wykonywana. 7) Dowóz uczniów odbywać się będzie pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci szkolnych oraz niepełnosprawnych w tym przewóz osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim. W tym celu pojazd musi posiadać windę lub najazd umożliwiający wjazd wózka inwalidzkiego. Pojazd musi posiadać tyle miejsc siedzących, aby przewieść wszystkich uczniów wraz z opiekunem w ramach jednego kursu. Pojazd musi być również odpowiednio oznakowany - przewóz dzieci niepełnosprawnych. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może odbywać się sprawnym, dopuszczalnym do ruchu pojazdem, z aktualnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanym wg potrzeb. Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym, powinien podać numer telefonu komórkowego Zamawiającemu oraz rodzicom uczniów. Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do siwz. IV. Termin wykonania zamówienia. Termin realizacji usługi obejmuje okres od 3 marca 2014 roku do 27 czerwca 2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Norys Firma Transportowo - Usługowa, ul. kościuszki 48, 32-593 Żarki, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28756,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23794,04

  • Oferta z najniższą ceną: 23794,04 / Oferta z najwyższą ceną: 39417,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.