eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/19/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/19/2011
Numer ogłoszenia: 67386 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/19/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 10/7 położonej w obrębie Karczewo gmina Kiszkowo. Część II: Wykonanie badania Księgi Wieczystej Nr KN1N/00042285/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy WKW w Koninie obejmującej grunty położone w obrębie Grodziec i Grodziec PGR gmina Grodziec. Część III: Wykonanie badania Księgi Wieczystej Nr KN1K/00033539/8 i Nr KN1K/00016051/8 prowadzonych przez Sąd Rejonowy WKW w Kole obejmujących grunty położone w obrębie Ozorzyn i Ozorzyn Gryglaki gmina Babiak. Część IV: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00004620/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu. Część V: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00004503/4 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu. Część VI: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00023239/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu. Część VII: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00023237/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Wykonawca dysponuje geodetą, geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2. Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4. Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5. siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, parter portiernia zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 10/7 położonej w obrębie Karczewo gmina Kiszkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako: - działka nr 10/7 o pow. 77,1474 ha położona w obrębie Karczewo, gmina Kiszkowo, zapisana w KW nr PO1G/00005220/8 w SR w Gnieźnie. Podział ma na celu uzyskanie dziesięciu działek, zgodnie z proponowanym projektem podziału stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Działka oznaczona w projekcie numerem 9 powinna mieć powierzchnię minimum 0,3000ha. Działka oznaczona w projekcie numerem 10 powinna mieć szerokość 10 m. Dodatkowo należy określić granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. Dla w/w nieruchomości brak jest aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. W planie, który utracił ważność działka przeznaczona była pod tereny rolnicze. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w/w działka stanowi tereny dolesień i korytarzy ekologicznych na glebach niechronionych, w części jako korytarze ekologiczne na użytkach zielonych - zieleń łęgowa, łąki, w części jako tereny osadnicze na glebach niechronionych, w części tereny użytków rolnych i w części tereny pod oczyszczalnie ścieków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badania Księgi Wieczystej Nr KN1N/00042285/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy WKW w Koninie obejmującej grunty położone w obrębie Grodziec i Grodziec PGR gmina Grodziec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania Księgi Wieczystej Nr KN1N/00042285/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Koninie obejmującej grunty położone w obrębach Grodziec oznaczonych jako działki 1823 i 1824 i Grodziec PGR oznaczonych jako działki 2516, 2519, 2470, 2461/38, 2480, 2482, 2483, 2485, 2489, 2491, 2494, 2496, 2498, 2500, 2503, 2504, 2505, 2508, 2514, 2525, 2526, 2512/56, 2443, 2476 i 2521 gm. Grodziec z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku, gdy miała ona miejsce), podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczający całą Księgę Wieczystą w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej nr KN1N/00042285/1 potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Koninie, które będzie służyło do przeniesienia własności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badania Księgi Wieczystej Nr KN1K/00033539/8 i Nr KN1K/00016051/8 prowadzonych przez Sąd Rejonowy WKW w Kole obejmujących grunty położone w obrębie Ozorzyn i Ozorzyn Gryglaki gmina Babiak..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (w jednym operacie): 1) badania Księgi Wieczystej Nr KN1K/00033539/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Kole, obejmującej grunty położone w obrębie Ozorzyn, gm. Babiak oznaczonych jako działki 263, 264, 265, 266, 267, 133/3 z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 2) badania Księgi Wieczystej Nr KN1K/00016051/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Kole obejmującej grunty położone w obrębie Ozorzyn, gm. Babiak oznaczone jako działki 105 i 106/2 i działki położone w obrębie Ozorzyn Gryglaki, gm. Babiak oznaczone jako działki nr 11 i 12 z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 3) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Ozorzyn Gryglaki, gm. Babiak, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 9, 10/1, i 13 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Słupcy dla ustalonych KW, który będzie służył do przeniesienia własności; przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00004620/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00004620/0, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej. b) Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00004620/0, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. c) Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej działki zapisane w ww. księdze, wraz z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić we właściwym terytorialnie Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00004503/4 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00004503/4, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej. b) Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00004503/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. c) Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej działki zapisane w ww. księdze, wraz z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić we właściwym terytorialnie Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00023239/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023239/1, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej. b) Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023239/1, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. c) Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej działki zapisane w ww. księdze, wraz z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić we właściwym terytorialnie Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego KW Nr PO1Y/00023237/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023237/7, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gostyniu, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I księgi wieczystej. b) Sporządzenie protokołu badania stanu prawnego wszystkich działek zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023237/7, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. e) Sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej działki zapisane w ww. księdze, wraz z wkreśleniem na niej byłych parcel katastralnych, oraz sporządzenie tabeli porównań, stanowiącej wykaz w/w gruntów oznaczonych wg obecnej ewidencji gruntów, z oznaczeniem tych nieruchomości wg numeracji przed założeniem ewidencji gruntów. Ustalenia dotyczące stanu prawnego gruntów w formie tabeli porównań i mapy należy potwierdzić we właściwym terytorialnie Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.