eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA ZESTAWÓW PROMOCYJNYCH WRAZ Z NADRUKIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Katowice: DOSTAWA ZESTAWÓW PROMOCYJNYCH WRAZ Z NADRUKIEM
Numer ogłoszenia: 67374 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW PROMOCYJNYCH WRAZ Z NADRUKIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów promocyjnych z nadrukami na potrzeby projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Zamówienie będzie składać się z 250 zestawów obejmujących: 1) Pamięć USB, o pojemności 16 GB Pendrive w kształcie bransoletki silikonowej o wymiarach 21 x 1,7 cm (+- 5 %), kolor: niebieski, pendrive zapakowany w kartonowe pudełko, system operacyjny: Windows98/NT/ME/2000/XP/VISTA. Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Nadruk jednokolorowy wykonany w technice trwałej (do akceptacji przez Zamawiającego) zawierający: logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna Energia i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki po zewnętrznej stronie USB, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Przykładowy pendrive znajduje się w Rozdziale II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2) Długopis Kolorowy długopis o transparentnym korpusie i końcówce imitującej żarówkę. Po dotknięciu gumową główką żarówki biurka albo po jej przyciśnięciu palcem, żarówka zaczyna świecić. Dostarczany z baterią i zatyczką na długopis. Wkład piszący na niebiesko, kolor korpusu pomarańczowy. Wymiary: średnica1.7 x 19 cm (+- 5 %), długopis wykonany z plastiku i gumy. Nadruk w technice laserowej, nadruk jednokolorowy obejmujący zawierający: logo Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Każdy długopis zapakowany w osobnej folii. Przykładowy długopis znajduje się w Rozdziale II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3) Notes Format A5, wymiary 13,2 x 21,2 cm (+- 5 %), gładka okładka z poliuretanu (PU) w kolorze niebieskim, środek - 160 czystych stron, notes z kolorową tasiemką - zakładką w kolorze okładki, zamykany na długości na gumkę w kolorze okładki. Pakowany pojedynczo w torebkę foliową. Wykonawca umieści w sposób trwały na frontowej okładce notesu: : Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia, adres strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl oraz informację Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nadruk jednokolorowy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Przykładowy notes znajduje się w Rozdziale II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4) Torba typu worek marynarski Wymiary: 30 x 50 cm (+ -3) cm dla każdego wymiaru, wykonana z materiału typu poliester 600D PVC, torba w kształcie walca składająca się z dwóch przegród. Główna przegroda zamykana (ściągana) na sznurek przeciągany przez metalowe kółka. Osobna przegroda u dołu zamykana na zamek błyskawiczny. Zamek błyskawiczny zasuwany obustronnie z mechanizmem do środka, wyposażony w końcówki ułatwiający łatwe zamykanie,otwieranie. Torba ze wzmocnionym uchwytem na dłoń znajdującym w połowie wysokości torby oraz regulowanym paskiem na ramię. Wzmocniony uchwyt boczny na dłoń wykonany z tkaniny, z której wykonana jest torba - odpowiednio w kolorze pomarańczowym lub granatowym. Ilość: 125 szt. w kolorze pomarańczowym i 125 szt. w kolorze granatowym. Wykonawca umieści w sposób trwały na torbie : Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia, adres strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl oraz informację Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nadruk jednokolorowy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Przykładowa torba znajduje się w Rozdziale II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Uwagi ogólne: -Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej w dniu podpisania umowy. -Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami graficznymi jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. -W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich logotypów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich ilości. -Wykonawca przedstawi wzory wykonanych gadżetów w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od ich otrzymania dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów gadżetów, bądź naniesienie ewentualne uwagi, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w całości. -Zamówione gadżety dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 14.00. -Po stronie Wykonawcy leżeć będzie sporządzenie i dostarczenie wraz z zamówionymi gadżetami protokołu zdawczo - odbiorczego w dwóch egzemplarzach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia,nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.