eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Siedlce: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 67372 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29110 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Siedlce. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zamówienie obejmuje utrzymanie oznakowania pionowego na drogach publicznych (krajowych, wojewódzkich powiatowych i gminnych) w granicach m. Siedlce. Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1. dokonywanie codziennego (w dni robocze) przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: poprawianiu skrzywionych znaków, słupków przy znakach i barierkach ochronnych, naprawianiu zerwanych łańcuchów, umyciu zabłoconych pylonów i znaków na skrzyżowaniach ulic - dla dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych, 2. dokonywanie cotygodniowego przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: poprawianiu skrzywionych znaków, słupków przy znakach i barierkach ochronnych, naprawianiu zerwanych łańcuchów, umyciu zabłoconych pylonów i znaków na skrzyżowaniach ulic - dla dróg gminnych, 3. wymianę uszkodzonych znaków lub słupków niezwłocznie po stwierdzeniu, podczas codziennego przeglądu i przekazanie informacji do Wydziału Dróg, 4. wykonanie pozostałych robót wymienionych w kosztorysie ofertowym, 5. wykonanie niezbędnych napraw oznakowania w dni wolne od pracy po otrzymaniu informacji z Wydziału Dróg, Straży Miejskiej oraz Policji, 6. dokonywania wymiany istniejących znaków na nowe w uzgodnieniu z Wydziałem Dróg, 7. posiadanie w magazynie wykonawcy do dyspozycji Zamawiającego -na każde żądanie- zestawu następujących znaków: - U-20b zapora drogowa 30 m - U-3c tablica kierująca 6 m - U-23 pachołki drogowe 20 szt. - U-53 światła ostrzegawcze żółte 5 szt. - A-7 ustąp pierwszeństwa 6 szt. - A-12a zwężenie jezdni - dwustronne 4 szt. - A-12b zwężenie jezdni - prawostronne 2 szt. - A-12c zwężenie jezdni - lewostronne 2 szt. - A-14 roboty na drodze 2 szt. - A-30 inne niebezpieczeństwo 4 szt. - B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach 4 szt. - B-20 stop 4 szt. - B-21 zakaz skręcania w lewo 2 szt. - B-22 zakaz skręcania w prawo 2 szt. - B-33 ograniczenie prędkości 30 km/h 4 szt. - B-42 koniec zakazów 2 szt. - D-1 droga z pierwszeństwem 4 szt. - D-6 przejście dla pieszych 4 szt. - F-9 Objazd - prosto 2 szt. - F-9 Objazd - w prawo 2 szt. - F-9 Objazd - w lewo 2 szt. Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków z prowadzenia przeglądów oznakowania na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych oraz cotygodniowych meldunków z prowadzenia przeglądów na drogach gminnych. Meldunki należy składać do Wydziału Dróg do godz. 1000 dnia następnego na fax. (025) 6331496. Meldunki muszą zawierać informacje o wykonanych czynnościach związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: Lider: Firma Wielobranżowa ZEBRA 2 Seweryn Respondek Partner: Firma Wielobranżowa ZEBRA -MAX Danuta Respondek, Lider/ Partner ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347487,30

  • Oferta z najniższą ceną: 347487,30 / Oferta z najwyższą ceną: 778202,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.