eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu (DZ-2403/1/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Jabłonna: Modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu (DZ-2403/1/2009)
Numer ogłoszenia: 67361 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN , ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7824037, faks 022 7742038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifzz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu (DZ-2403/1/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji czterokondygnacjowego laboratoryjno-biurowego budynku głównego Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN w Jabłonnie o powierzchni 1655 m2 i kubaturze 6606 m3. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje n/w zakres robót: - likwidacja zbędnych i uzupełnienie ścianek działowych, - całkowita wymiana ościeżnic i stolarki drzwiowej, - wymiana okładzin ściennych ceramicznych, - uzupełnienie ubytków, przetarcie, zeskrobanie farby i malowanie tynków wewnętrznych, - wymiana wykładzin podłogowych i obłożenie podłóg cementowych ceramiką i parkietem, - wymiana balustrad, poręczy i obłożenie schodów okładziną kamienną, - termoizolacja płytą warstwową oraz wymiana parowników i odnowienie drzwi w chłodni, - wymiana powierzchniowych czerpni i wyrzutni wentylacyjnych z montażem dodatkowych wentylatorów, - całkowita wymiana rur i grzejników CO (z pozostawieniem zbędnych rur wewnątrz ścian), - całkowita wymiana wewnętrznej instalacji wodnej (w tym hydrantów p. poż.) z montażem ogrzewaczy przepływowych, - całkowita wymiana urządzeń sanitarnych i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - całkowita wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej (w tym rozdzielni i skrzynek bezpiecznikowych), gniazd i opraw oświetleniowych, przewodów i gniazd telefonicznych, przewodów i gniazd sieci komputerowej, - wymiana regałów bibliotecznych i jednostronna zabudowa korytarza szafami wnękowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. 3. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka oraz czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego, lecz musi być uzgodniona i przeprowadzona w towarzystwie osoby wytypowanej do kontaktu z Wykonawcą. Osobą do kontaktu jest: doc. dr hab. Janusz Pająk (tel. 0-502-183-820). 4. Roboty remontowo-budowlane będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami Ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz obowiązującymi normami. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 5. Roboty winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. 6. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Instytutu, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy Instytutu. Etapowe udostępnianie poszczególnych pomieszczeń oraz wyłączenia zasilania energetycznego, łączy telefonicznych i komputerowych do remontu, będzie uzgadniane z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zaproszony do postępowania będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 - zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski o/w Legionowie nr 29 1050 1012 1000 0005 0241 2067. 5. Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. 6. Nie wniesienie wadium albo wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: 2.1) osoby, które będą wykonywać zamówienie - kierownik budowy (1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej; 2.2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane remontowe kubaturowe, każda robota o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł; (jeden milion zł), wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać zakres rzeczowy podobny do niniejszego zamówienia na powierzchni nie mniejszej niż:1200 m2 łącznie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie 2.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej tj. OC deliktowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przedmiocie robót budowlanych na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia oraz wykonają cały zakres przedmiotu zamówienia własnymi materiałami i środkami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. 2.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2.5) udzielą Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty końcowego odbioru robót. II. Zasady składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcja/: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu wg formuły spełnia - nie spełnia, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów obliczonych wg poniższych zasad: - warunek realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych remontowych kubaturowych, każda robota o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł (jeden milion zł); wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać zakres rzeczowy podobny do niniejszego zamówienia na powierzchni nie mniejszej niż: 1200 m2 łącznie, będzie oceniany następująco: 1 punkt za każde następne wykonane 200 m2 powierzchni robót. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli jednak Wykonawcy na pozycjach 5 i wyższych niż 5, uzyskają taką samą liczbę punktów Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20 - w tym przypadku o kolejności Wykonawców na liście decyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) oraz następujące oświadczenia i dokumenty kwalifikujące: 1). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: - aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca musi złożyć: - dokumenty uprawnień (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie w zakresie robót budowlanych - kierownik budowy (1 osoba) może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności w niniejszym zamówieniu (wzór wykazu dostępny na stronie internetowej Zamawiającego), - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w powyższym wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykaz zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem powierzchni robót w m2, wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wzór wykazu dostępny na stronie internetowej Zamawiającego). Uwaga: Dokumenty potwierdzające np. listy referencyjne, że roboty budowlane zostały wykonane należycie muszą odnosić się tylko do robót wymienionych w wykazie i zawierać informacje potwierdzające dane zawarte w wykazie (tzn. przedmiot zamówienia - powierzchnia robót budowlanych remontowych, wartość wykonanych robót budowlanych oraz daty i miejsca wykonania. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę ubezpieczenia określoną w złotych (PLN) nie mniejszą niż 200 000,00 złotych, polisa ubezpieczenia musi być zawarta na okres określony w warunkach ogólnych ubezpieczenia (jest to najczęściej okres 1 roku kalendarzowego) oraz musi być ważna co najmniej w terminie związania ofertą. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia na co najmniej okres realizacji umowy. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 , poz. 605), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U nr 87 , poz. 605.), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do złożenia oferty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt PAN, ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.