eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Dostawa zamiatarki uliczno - chodnikowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Międzyzdroje: Dostawa zamiatarki uliczno - chodnikowej
Numer ogłoszenia: 67358 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ochrony Środowiska , ul. Niepodległości 12A, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 328 08 73, faks 0-91 3282186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamiatarki uliczno - chodnikowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rok produkcji - nowa, może być egzemplarz pokazowy z rocznikiem max. 2006, ilość przepracowanych motogodzin do 1800. 2. Prędkość transportowa minimum - 25 km/h; Prędkość robocza - min. 5 km/h. 3.Masa własna zamiatarki - do 3000kg. 4.Szerokość zamiatarki nie większa niż 1,4m. 5. Rozstaw pomiędzy osiami maksymalnie 1,5m. 6. Ładowność - do 1800kg. 7. Zamiatarka bez połączeń przegubowych pomiędzy kabiną, a zbiornikiem.8. Pojemność zbiornika na wodę do 450l. 9. Pojemność zbiornika paliwa do 100l. 10. Wydajność zamiatania od 3000 do 25000m2/h. 11. Zespół zamiatający umieszczony z przodu z dwoma szczotkami tarczowymi.12. Szerokość zamiatania od 1200 do 3000mm. 13. Spryskiwacze w ssawie i szczotkach. 14. Wyładunek kontenera do wys. 1,7m. 15. Kabina, ergonomiczna, wyciszona, wskaźnik poziomu paliwa, obroty silnika, temperatury oleju hydrulicznego, temperatury cieczy chłodzącej, ilość wody w zbiorniku, licznik godzin pracy, ciśnienie oleju silnika, lusterka umożliwiające podgląd ulicy i układu zamiatania, regulowany fotel operatora, klimatyzacja, ogrzewanie, wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej, oświetlenie wewnętrzne, gaśnica, apteczka, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny. 16. Sterowanie z kabiny, niezależne każdej ze szczotek joystickami, podnoszenie/opuszczanie szczotek, ssawy, płynna regulacja docisku każdej ze szczotek, płynna regulacja wysokości klapy ssawy, prędkości obrotowej szczotek, regulacja obrotów silnika napędowego w trybie zamiatania. 17. Hamulce na przedniej i tylnej osi, hamulec postojowy, oświetlenie niezbędne do poruszania się po drodze, dźwiękowy sygnał ostrzegawczy przy cofaniu, wyłącznik bezpieczeństwa przy silniku, na panelu zdalnego sterowania, w kabinie, światło ostrzegawcze obrotowe, kolor pomarańczowy, ręczna pompa hydrauliczna umożliwiająca w razie awarii podniesienie/opróżnienie kontenera, podniesienie szczotek. 18. Napęd hydrostatyczny, silnik - spalinowy wysokoprężny EURO 4, o pojemności do 3000cm3 , chłodzony cieczą w obiegu zamkniętym, zużycie paliwa do 6,5l/mtg. Zbiornik na zmiotki o pojemności minimum 1m3 wykonany ze stali nierdzewnej. 19. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 500km od siedziby zamawiającego (podać adres i telefon) dysponujący pełnym serwisem części zamiennych, Wymagania odnośnie gwarancji: minimum 12 miesięcy bez limitu roboczogodzin. 20. Dostawca przeszkoli dwóch operatorów do obsługi zamiatarki na swój koszt. Elementy dodatkowe (nieobowiązkowe): Szyba w podłodze, zastosowanie centralnego smarowania wszystkich punktów bez udziału operatora - samoczynnie, myjka ciśnieniowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp i specyfikacji, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wyluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., wg wzoru do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. Projekt umowy parafowany przez wykonawcę, załącznik nr 5, 6. Szczegółowa specyfikacja zamiatarki zgodna z wymaganiami zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ochrony Środowiska ul. Niepodległości 12a 72-500 Międzyzdroje.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ochrony Środowiska ul. Niepodległości 12a 72-500 Międzyzdroje.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.