eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › utrzymanie zieleni w granicach administracyjnych miasta Oświęcim oraz prowadzenie prac publicznych w latach 2006-2008



Ogłoszenie z dnia 2005-12-21

POZYCJA 67322

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: utrzymanie zieleni w granicach administracyjnych miasta Oświęcim oraz prowadzenie prac publicznych w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Oświęcim, do kontaktów: Marcelina Świadek, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, tel. 033 8429100, fax 033 8429199, e-mail: um.oswiecim@um.oswiecim.pl, um.oswiecim.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Oświęcim Wydział Zamówień Publicznych, Marcelina Świadek, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim, tel. 033 8429311, fax 033 8429361, www.um.oswiecim.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Oświęcim - Wydział Zamówień Publicznych, Marcelina Świadek, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim, tel. 033 8429311, fax 033 8429361, www.um.oswiecim.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni w granicach administracyjnych miasta Oświęcim oraz prowadzenie prac publicznych w latach 2006-2008 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni w granicach administracyjnych miasta Oświęcim oraz prowadzenie prac publicznych, w tym: 1. pielęgnacja kwietników obsadzonych roślinami rabatowymi jednorocznymi, roślinami cebulkowymi i bylinami 2. pielęgnacja kwietników obsadzonych różami 3. pielęgnacja żywopłotów i odmładzanie krzewów 4. pielęgnacja trawników 5. nasadzenie drzew i krzewów na terenach zieleni urządzonej 6. koszenie trawy w pasach drogowych 7. zagospodarowanie nowych terenów 8. usuwanie drzew oraz wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Oświęcim. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94090. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 80 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają, wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości i wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 300 000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 300 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować cały okres zamówienia. Wykonawca winien dołączyć do oferty promesy objęcia ubezpieczenia całego okresu realizacji zamówienia, tj.do 31 grudnia 2008 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi, zgodnie z zakresem przedmiotowym (rozdz. II pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), o wartości minimum 1 200 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, tj: - ciągniki rolnicze - 5 szt., w tym 1 ciągnik lekki (o masie do 1,5 t) i ciągnik w wersji komunalnej, - samochody ciężarowe o ładowności nie większej niż 3,5 t - 3 szt., w tym 2 samochody do obsługi terenów zielonych oraz 1 samochód standardowo przystosowany do wywozu odpadów, przyczepy ciągnikowe - 3 szt., - kosiarki ciągnikowe z wyłączeniem kosiarek rotacyjnych - 3 szt., - kosiarki ciągnikowe samozbierające - 2 szt., - kosiarki spalinowe - 6 szt., - wykaszarki spalinowe - 10 szt., - rębaki gałęzi - 2 szt., - frezarki do pniaków - 1 szt., - podnośnik hydrauliczny z koszem o wysokości min. 18 m -2 szt., - piły spalinowe - 3 szt., - nożyce spalinowe do żywopłotów - 3 szt. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym: - 1 pracownika posiadającego uprawnienia nadzoru prac związanych z utrzymaniem zieleni na terenach miejskich wraz z kserokopią tych uprawnień, - 1 pracownika posiadającego uprawnienia w zakresie gospodarowania terenami zieleni miejskiej wraz z kserokopią tych uprawnień. - 1 pracownika posiadającego uprawnienia w zakresie pielęgnacji drzew ozdobnych wraz z kserokopią tych uprawnień, - 3 pilarzy drzew ozdobnych posiadających uprawnienia - kserokopia zaświadczenia ukończenia kursu pielęgnacji drzew ozdobnych - 5 pracowników w zakresie robót na terenach zieleni. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (D. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 645) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę iub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz par. 1 ust. 1 pkt 4 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 59 - 56972 z dnia 24.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.I.341-42/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.01.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miasta w Wydziale Zamówień Publicznych w Oświęcimiu, ul. Solskiego 2, pok. 11, płatne w Wydziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek złożony z formie faxu, winien być niezwłocznie potwierdzony na piśmie. Warunki i sposób płatności - płatne gotówką w Wydziele Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, pok. 11, 32-600 Oświęcim - lub za pobraniem należności płatnym przy odbiorze przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.01.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Oświęcim, 32-600 Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, pok. 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.