eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › pełnienie funkcji konsultanta - inżyniera kontraktu przy realizacji projektu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-21

POZYCJA 67321

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowa Ruda: pełnienie funkcji konsultanta - inżyniera kontraktu przy realizacji projektu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Nowa Ruda, do kontaktów: Krzysztof Niebora, ul. Niepodległości 4, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, fax (074) 872-50-83, e-mail: prawnik_2@gmina.nowaruda.pl, www.bip.gmina.nowaruda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji konsultanta - inżyniera kontraktu przy realizacji projektu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania inwestycyjnego pod nazwą Ochrona Gór Sowich i Bardzkich przez budowę infrastruktury technicznej w Gminie Nowa Ruda, którego dotyczy niniejsze postępowanie będzie: 1. Zadanie 3A - Budowa stacji wodociągowej w Czerwieńczycach. W ramach inwestycji zostanie wykonana stacja wodociągowa o wydajności 100m3/h. 2. Zadanie 3B - Budowa sieci wodociągowej w Bartnicy. 3. Zadanie 4A - Budowa kanalizacji sanitarnej w Przygórzu - etap I. 4. Zadanie 4B - Budowa kanalizacji sanitarnej we Włodowicach - etap II. 5. Zadanie 4C - Budowa kanalizacji sanitarnej we Włodowicach - etap III i IV Zadania 3A, 3B, 4A, 4B,4C realizowane będą na podstawie Warunków Kontraktowych FIDIC 1999 dla Budowy. zowane będą na podstawie Warunków Kontraktowych FIDIC 1999 dla Budowy. Do zadań Konsultanta - Inżyniera Kontraktu należy w szczególności: (a) Badanie i zatwierdzanie dokumentacji do wykonania. (b) Uzgodnienia z Projektantem. (c) Kontrola spełnienia przez wykonawców robót wymagań formalnych (uprawnień, ubezpieczeń, podzleceń). (d) Ocena kwalifikacji i zatwierdzanie umów z Podwykonawcami. (e) Wybór i zatwierdzenia Wyznaczonych Podwykonawców. (f) Nadzorowanie przygotowania Terenu Budowy, w tym zapewnienia mediów. (g) Nadzorowanie przygotowania zaplecza Wykonawcy. (h) Badania techniczne materiałów, urządzeń, sprzętu i wykonawstwa. (i) Przekazanie Wykonawcy Terenu Budowy w imieniu Zamawiającego. (j) Sporządzenie, uzgodnienie z Wykonawcą oraz Klientem wzorów bieżących i końcowych sprawozdań z postępu Robót, obejmującą działania techniczne, formalne i finansowe, k) Kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu Robót. (l) Nadzór nad prowadzeniem badań, pomiarów, prób i odbiorów częściowych, rozruchu i odbioru końcowego. (m) Wystawianie: Przejściowych Świadectw Płatności wg definicji 1.1.4.7, Świadectwa Przejęcia wg definicji 1.1.3.5, Świadectwa Wykonania wg definicji 1.1.3.9, Świadectwa Płatności wg definicji 1.1.4.9 Ogólnych Warunków Kontraktowych dla Budowy FIDIC 1999, z uwzględnieniem wymagań formalnych związanych z finansowaniem z funduszy UE. (n) Kontrola zawierania i dotrzymywania przez Wykonawcę umów ubezpieczeniowych i płacenia składek. (o) Opracowanie i wdrożenie procedury Zmian, inicjowanie zmian uzasadnionych interesem Klienta, lub wynikających z okoliczności zewnętrznych, zatwierdzanie zmian inicjowanych przez Wykonawcę, wycena zmian, prowadzenie Rejestru Zmian. (p) Wykrywanie, notyfikacja, rejestracja, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy oraz w okresie gwarancyjnym. (q) Nadzór w Okresie Gwarancyjnym, potwierdzanie usunięcia wad. (r) Kontrola i potwierdzenie rozliczeń bieżących i końcowych w zakresie, wynikającym z Kontraktów na Wykonanie Robót. (s) Przygotowanie wniosku zakończonego uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. (t) Nadzór nad likwidacją zaplecza Wykonawcy. (u) Współpraca ze służbą ruchu Klienta. (v) Przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej wymaganej od Zamawiającego w związku z podjęciem, prowadzeniem i rozliczeniem robót oraz uzyskaniem pozwoleń na użytkowanie. (w) Prowadzenie promocji projektu zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja 2000r., Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 1 lipca 2004 r. w sprawie przyjęcia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 (Dz.U. z 2004 roku Nr 166, poz. 1745) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 sierpnia 2004 r. w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 (Dz.U. z dnia 14 września 2004 r.) poprzez: - stworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej realizacji projektu, - dostawę dla Zamawiającego druków pism urzędowych zawierających logo Unii Europejskiej, logo ZPORR, co najmniej nazwę "Unia Europejska", - wyposażenie stanowiska pracy osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do kierowania projektem w jego imieniu w sprzęt komputerowy, który wykorzystywane przez Wykonawcę do zarządzania projektem, - zakupie i montażu billboardów zawierających niezbędne informacje o projekcie, które będą montowane w terenie, - zakupie i montażu tablic informacyjnych dla poszczególnych zadań, zawierających niezbędne informacje o zadaniu, które będą montowane w terenie, - nadzór nad Wykonawcami robót w zakresie montażu tablic pamiątkowych, które zastąpią billboardy, - nadzór nad Wykonawcami robót w zakresie montażu tablic pamiątkowych, które zastąpią tablice informacyjne, - zorganizowanie konferencji prasowych oraz informacji o projekcie zamieszczanej w prasie, (z) współpraca z Zamawiającym w zakresie przygotowania dokumentacji prztargowej, obsługi przetargów oraz przygotowania kontraktu z wykonawcą. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Nowa ruda NUTS 0208041. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 27;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca, ani żaden z podmiotów występujących wspólnie, nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ani art. 24 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. Ponadto: 1. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: - Obrót Wykonawcy w zakresie nadzorowania przedsięwzięć inwestycyjnych z trzech lat przed rozpoczęciem niniejszego postępowania wyniósł nie mniej niż 0,2 mln zł, 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykonawca pełnił w okresie 3 lat funkcję Inżyniera Kontraktu, sprawując nadzór nad realizacją inwestycji o podobnym zakresie (np.: wodociągi, kanalizacja sanitarna, przepompownie, oczyszczalnie ścieków, stacja wodociągowa) o łącznym budżecie inwestycji minimum 5,0 mln zł. z tym, że przynajmniej 1 przedsięwzięcie, którego realizację nadzorował Wykonawca jako Inżynier Kontraktu, powinno być realizowane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC lub innymi międzynarodowymi standardami, np. Banku Światowego. Wykonawca musi wykazać, że: a) w okresie realizacji ninijszego przedsięwzięcia zatrudni wymaganą kadrę inżynieryjną w tym z branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej i drogowej, b) Inżynierowie sanitarni, budowlani, elektrycy i inżynierowie drogowi, których w niniejszym przedsięwzięciu Wykonawca zamierza zatrudnić na stanowiskach inspektorów nadzoru: - Posiadają odpowiednie wykształcenie techniczne i dysponują dokumentami, potwierdzającymi ich przygotowanie zawodowe, - Posiadają kwalifikacje (uprawnienia) do pełnienia przydzielonych im obowiązków i są wpisani do właściwych izb samorządu zawodowego, - Dysponują co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na podobnych stanowiskach. d) Pracownik, którego Wykonawca zamierza zatrudnić na stanowisku Kierownika Zespołu/Inżynier Rezydent: - Posiada wykształcenie wyższe techniczne i dysponuje dokumentem potwierdzającym jego przygotowanie zawodowe, - Dysponuje co najmniej 5-letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, - Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzanych z zastosowaniem procedur FIDIC lub innych międzynarodowych standardów, np. Banku Światowego. e) Pracownik, którego Wykonawca zamierza zatrudnić na stanowisku eksperta finansowego: - Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne i dysponuje dokumentem potwierdzającym jego przygotowanie zawodowe, - Dysponuje co najmniej 3-letnim doświadczeniem w zakresie rozliczania dużych projektów infrastrukturalnych, z których co najmniej jeden był (projekt został zrealizowany i rozliczony) współfinansowany z międzynarodowych funduszy pomocowych i zarządzany z zastosowaniem procedur FIDIC lub innych międzynarodowych standardów, np. Banku Światowego. Status prawny - wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Kopie uprawnień budowlanych kadry gwarantowanej i aktualne zaświadczenie z właściwej izby zawodowej; 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP; Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 7. Rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych, 8. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 10. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, - Informacja wyodrębni personel stały oraz umowy zlecenia i umowy o dzieło; 11. Wykaz wykonanych w okresie trzech lat usług, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane w terminie i z należytą starannością; 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% kryterium techniczne - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.02.2006, cena - 1,50 PLN za jedną stronę formularza. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2006, godzina 11:30, Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, Sala Rady Gminy.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.2 Infrastruktura Ochrony Środowiska, współfinansowany przez EFRR. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.