eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 8 w okresie trwania umowy (jednego roku).Numer sprawyZP 7/2009-PN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 8 w okresie trwania umowy (jednego roku).Numer sprawy: ZP 7/2009-PN.
Numer ogłoszenia: 67298 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 8 w okresie trwania umowy (jednego roku).Numer sprawy: ZP 7/2009-PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone na 8 pakietów: Pakiet nr I- Rękawice chirurgiczne med. I. Pakiet nr II- Rękawice chirurgiczne medyczne II. Pakiet nr III- Sterylizacja I-rękawy. Pakiet nr IV - Sterylizacja II- papiery. Pakiet nr V- Sterylizacja III- tasmy i testy do steryliz. Pakiet nr VI-Testy do kontr. skut. mycia narz. chir. Pakiet nr VII- Infuzja II -sety do pomp. Pakiet nr VIII- Pojemniki na zużyte igły..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.14.29 - 33.14.14.29 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty w wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24. 3. Spełniają warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania, warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie , a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, lub że jest ono wykonywane należycie , lub że zostało ono wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, lub że jest ono wykonywane należycie; c) zagwarantują zamawiającemu produkty, wyroby medyczne, które posiadają deklarację zgodności CE i są oznakowane znakiem CE oraz złożą oświadczenie potwierdzające, że są w posiadaniu niżej wymaganych dokumentów: Dokumenty wymagane przez zamawiającego dopuszczające do obrotu oferowane wyroby, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach medycznych ( Dz.U.2004.93.896), to: 1)Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). 2)Deklaracja Zgodności (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r). 3)Certyfikat CE ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej). Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. 4) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, oferowany asortyment musi posiadać inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 5) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe ( lub ich kserokopie) wraz z tłumaczeniami. Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, lub certyfikatu CE wraz z Deklaracją zgodności, gdy brak jest wpisu do rejestru, który jest wydawany po przedstawieniu certyfikatu CE. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby każdy wyrób medyczny przy produktach sterylnych ( opakowanie folia - papier) posiadał znak CE z numerem naniesionym na dokumentach i na opakowaniu zewnętrznym, natomiast produkty mikrobiologiczne czyste ( np. układy oddechowe, filtry,) znak CE z numerem i nazwą producenta muszą mieć wewnątrz opakowania. Uwaga 1: Wymagane dokumenty wymienione w p-kc 8.1. należy przedłożyć tylko z próbkami. do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik nr 4 Siwz; Uwaga 2: Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze mają obowiązek przesłać Zamawiającemu komplet dokumentów określonych w pkc 3c) wraz z kartami katalogowymi przed podpisaniem umowy. d) udokumentują kopią polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej; e) zapewnią zamawiającemu termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu do siedziby zamawiającego; f) zapewnią realizację zamówienia zgodnie z potrzebami zamawiającego, między innymi: - do każdej dostawy rękawic dołączą p r o t o k ó ł badań producenta, potwierdzający zgodność poziomów AQL i protein oferowanych rękawic nie starsze niż rok - pakiet 1 i 2; - posiadają b a d a n i a potwierdzające poziom protein oraz informację producenta potwierdzającą poziom AQL, oraz potwierdzenie posiadania wewnętrznej warstwy polimerowej w przypadku rękawic bezpudrowych, określonych w pakiecie Nr 1 i 2, - posiadają p r o t o k ó ł badań producenta potwierdzający zgodność poziomów AQL i protein dla oferowanych rękawic nie starsze niż rok , określonych w pakiecie nr 1 i 2, - posiadają informacje o czasach przenikania substancji chemicznych i cytostatyków - dla rękawic , określonych w pakiecie Nr 2. g) zapewnią Zamawiającemu stałość cen netto w całym okresie trwania umowy- zał. nr 1; h) zapewnią Zamawiającemu bezpłatny transport do siedziby zamawiającego; i) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości ze strony Zamawiającego, dotyczących oceny zgodności zaoferowanego sprzętu medycznego z parametrami jakościowymi zawartymi w SIWZ, na pisemne wezwanie Zamawiającego dostarczą w terminie ( 3 ) trzech dni roboczych pod rygorem odrzucenia oferty p r ó b ki proponowanego w swojej ofercie sprzętu medycznego wraz z wymaganymi dokumentami , określonymi w SIWZ w Rozdz. V- I. pkt.3 c); j) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1; Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz wg formuły: spełnia - nie spełnia i odnotowana na druku ZP 17 do protokołu. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 i 2 oraz pkt.3 ppkt b),d) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaniem uznana za odrzuconą , natomiast oferta wykonawcy, który nie spełnia warunku o których mowa w pkt. 3 ppkt a),c),e)f) g)h)i j) zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz wymaganych dokumentów oraz oświadczeń, które razem tworzą kompletną ofertę: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 siwz oraz wypełniony formularz asortymentowo cenowy dla wybranego do realizacji pakietu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1A do 1H do oferty; 2) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w art. 24 ust. 1 pkt. 1- 10 i ust. 2 pkt 1-4 - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 siwz. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkc.3, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie , poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania . 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5) Polisa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz stosownych dokumentów np. referencjistwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, lub że są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 siwz. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie 1 jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, lub że jest ono wykonywane należycie; 8)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające , że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE, posiadają ważną deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca posiada wszystkie dokumenty dopuszczające do obrotu oferowane w ofercie produkty , wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 siwz. 9) B a d a n i a potwierdzające poziom protein oraz informację producenta potwierdzającą poziom AQL,oraz potwierdzenie posiadania wewnętrznej warstwy polimerowej w przypadku rękawic bezpudrowych - pakiet Nr 1 i 2. 10) P r o t o k ó ł badań producenta potwierdzający zgodność poziomów AQL i protein oferowanych rękawic nie starsze niż rok - pakiet nr 1 i 2. 11) Informacje o czasach przenikania substancji chemicznych i cytostatyków - pakiet Nr 2. 12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- dotyczy wykonawców, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 13) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - zał. nr 1siwz. W/w dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 4. Jeżeli wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, z których wynika, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Dla Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepis art. 23 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL OGÓLNY im. dr E.Wojtyły w Bielsku-Białej, 43-300 Bierlsko-Biała,ulica Wuyspiańskiego 26, Cena 15,00PLN brutto. Cena dotyczy SIWZ nie pobranej ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego,43-300 Bielsko-Biała,ul.Wyspiańskiego 26-Sekretariat-Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Rękawice chirurgiczne medyczne I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji w pakiecie: 4. Dostawa rękawic sterylnych chirurgicznych z wymaganiami jakościowymi szczeg ółowo okreslonymi w formularzach asortymentowo cenowych, załacznikach do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2-Rękawice chirurgiczne medyczne II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilośc pozycji w pakiecie:7 Dostawa rękawic latexowych,nitrylowych diagnostyczne ,sterylnych, z wymaganiami okreslonymi szczegółowo w formularzach asort. cenowych ,załącznikach do SIWZ. oraz rękawice foliowe i prezerwatywy(osłonki na głowice) bezpudrowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.