eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kopalnianej i Pszczyńskiej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Gliwice: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kopalnianej i Pszczyńskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 67285 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, fax 032 3354011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kopalnianej i Pszczyńskiej w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzyżowanie ulic Pszczyńskiej i Kopalnianej to typowe skrzyżowanie czterowlotowe. Ulica Pszczyńska jest drogą krajową, a ul. Kopalniana - gminną. Przekrój poprzeczny ulicy Pszczyńskiej to 1/4 (4×3.50m), natomiast ul. Kopalniana ma przekrój 1/2 (2x3.0m). W oparciu o docelowy układ geometryczny skrzyżowania, przewiduje się budowę sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej, acyklicznej, pracującej w oparciu o system wideodetekcji obejmujący wszystkie relacje ruchowe. Zakłada się zastosowanie trybu sterowania sygnalizacją typu wszystko czerwone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Potencjał ekonomiczno-finansowy a) Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia określonymi na kwotę 500 000,00 zł . b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.500 000 zł. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - Kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D, - co najmniej jednego pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E, Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udowodni wykonanie 2 sygnalizacji świetlnych akomodacyjnych, acyklicznych o wartości co najmniej 500.000,00 zł (brutto)każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy: Wykonawcy winni przedłożyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 2.Informację dotyczącą średniego zatrudnienia w okresie ostatnich 3 lat i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączniku nr 2 do formularza oferty , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień i zaświadczeń oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 3.Wykaz na załączniku nr 4 do formularza oferty ,wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z co najmniej dwoma referencjami (dokumentami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice pok: 128.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice pok: 128.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.