Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: wsparcie na modernizację oferty edukacyjnej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, do kontaktów: Bronisław Bieliński, ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4530133, fax 068 45301050, e-mail: sekretariat@cku.zgora.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie na modernizację oferty edukacyjnej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu tj. komputery, drukarki, magnetowidy, projektory, multimedialne, kamery internetowe, drukarki laserowe czarno-białe, kserokopiarki cyfrowe czarno-białe, telewizor, odtwarzacz kaset video i DVD na wyposażenie sal do kształcenia modułowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Zielonej Górze ul. Długa 13. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 33.45.20.00 - Projektory filmowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.20.00 - Projektory filmowe Oryginalny kod CPV: 32.32.34.00 - Odtwarzacze wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.34.00 - Sprzęt wideo do odtwarzania Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje asortyment sprzętu określony w specyfikacjach sprzętowych zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, jest podzielony na 3 części: 1 część zawiera: - 10 zestawów multimedialnych - 7 zestawów komputerowych - 10 drukarek laserowych 2 część zawiera: 3 kserokopiarki cyfrowe 3 część zawiera: telewizor 27" kolorowy, odtwarzacz kaset video i płyt DVD. Zadanie przekracza wartość 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Wymagane wadium: 2 446 zł w podziale na części. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz. 177, ze zm.), spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ww. ustawy, przedłożą, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych przez zamawiającego w SIWZ oraz spełniają inne warunki określone w SIWZ Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (określające zakres działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1, 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 2,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykaz wykonywanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 65% 2. Ocena techniczna - 30% 3. Warunki serwisu - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2006, godzina 10:30, Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Zielona Góra. ul. Długa 13, p. 34.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Program Phare 2003 nr PL 2003/004-379/05.03-03.15 - "Wsparcie na modernizację oferty edukacyjnej" Tytuł przedsięwzięcia - "Kształcenie modułowe szansą na sukces na rynku pracy". 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 136 w km 8+736 w m. Lubniewice
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
- Schładzanie pomieszczeń biurowych - O/ZUS Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Remonty dachów w budynkach położonych przy ul. Jedności 17 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (2 zadania)
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audio-video oraz systemu klimatyzacji niezbędnych do uruchomienia Przyjaznego Pokoju Przesłuchań
- Dostawa wyposażenia, w tym sprzętu audiowizualnego na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Zwierzyńcu (...)
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Zakup i montaż sprzętu audiowizualnego niezbędnego do wyposażenia mobilnego Vlogatorium wraz z budową i konfiguracją ściany wideo oraz dostawą mównicy interaktywnej dla Wydziału MSCDN w Siedlcach
- Dostawia fabrycznie nowego systemu projekcji kinowej w standardzie DCI z projektorem oraz ekranu wraz z montażem dla Kina Paradox w Krakowie
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.