eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerzawa › Remont drogi gminnej o numerze geodezyjnym 95 i 98 w miejscowości Sędziszowa uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 700 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Świerzawa: Remont drogi gminnej o numerze geodezyjnym 95 i 98 w miejscowości Sędziszowa uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 700 m
Numer ogłoszenia: 67249 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , pl. Wolności 60, 59-540 Świerzawa, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.Świerzawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej o numerze geodezyjnym 95 i 98 w miejscowości Sędziszowa uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 700 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość lub zakres zamówienia ; przekraczająca 14.000 euro i nie przekraczająca kwoty art. 8 ust. 11..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 5) Warunkiem postępowania jest wykonanie co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze oraz o podobnej wartości . 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia albo nie spełnia) 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy , dostawcy , lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny , czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne , finansowe i techniczne : 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do oferty . 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie ,a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedłożenia następujących dokumentów : 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie , odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawie lub usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia , z podaniem wartości , przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawa ta została wykonana należycie ( zał. nr 2 do oferty)Zamawiający dopuszcza ,aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru . 4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , należy przedłożyć : 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. Z informacji powinno wynikać jednoznacznie , że wykonawca posiada zabezpieczenie finansowe bądź zdolność kredytową na wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 % ceny oferowanej brutto . 2) polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności . 5. Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie dostarczonych przedmiarów. 6. Oświadczenie Wykonawcy ,że dokonał oględzin placu budowy oraz zapoznał się z projektem . 7. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum ) , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający żąda : 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w pkc. 1 ppkt 1 , pkt.2 ppkt.1.Dokumenty wymienione w pkcie 3 i 4 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. Wadium wnoszone jest przez konsorcjum; 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania , czas trwania umowy , zasady współdziałania , w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy , oraz form , w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 poz.605 )oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający 9. Zamawiający wymaga ,aby żądane dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 10. Wymagane wadia i gwarancje : nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierzawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Świerzawa ul.Plac Wolności 60 59-540 Świerzawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Świerzawa pl. Wolności 60 59-540 Świerzawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.