eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Głogów: Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 67243 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29651 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku. 2.Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: a) część I roboty wykonywane przy użyciu: - samojezdnej równiarki drogowej o mocy powyżej 100 KM - 120 godzin, - walca drogowego wibracyjnego o masie powyżej 13 Mg - 80 godzin; b) część II roboty wykonywane przy użyciu: - koparko-ładowarki o mocy powyżej 100 KM - 200 godzin, - walca drogowego samojezdnego o masie powyżej 600 kg - 200 godzin, - samochodu samowyładowczego czteroosiowego o dopuszczalnej masie całkowitej 32 Mg - 100 godzin, - samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 6 Mg-100 godzin, c) część III roboty wykonywane przy użyciu: - koparko-ładowarki o mocy powyżej 100 KM - 150 godzin, - koparki kołowej o masie powyżej 15 Mg i pojemności łyżki powyżej 1 m3 - 150 godzin, - samochodu samowyładowczego czteroosiowego o dopuszczalnej masie całkowitej 32 Mg - 150 godzin, - samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 6 Mg - 50 godzin; d) część IV roboty wykonywane przy użyciu: - koparki gąsienicowej o masie powyżej 15 Mg i pojemności łyżki skarpowej powyżej 2 m3 - 200 godzin, - samochodu samowyładowczego czteroosiowego o dopuszczalnej masie całkowitej 32 Mg - 200 godzin; e) część V roboty wykonywane przy użyciu: - koparki gąsienicowej o masie powyżej 30 Mg i pojemności łyżki skarpowej powyżej 2 m3 - 120 godzin, - ładowarki kołowej o mocy powyżej 250 KM i pojemności łyżki powyżej 5 m3 - 120 godzin, - samochodu samowyładowczego czteroosiowego o pojemności skrzyni powyżej 20 m3 - 120 godzin; f) część VI roboty wykonywane przy użyciu: - ciągnika rolniczego z przyczepą samowyładowczą o dopuszczalnej masie całkowitej przyczepy powyżej 7 Mg - 80 godzin, - ciągnika rolniczego z kosiarką dyskową do koszenia poboczy dróg gminnych o zasięgu powyżej 1,5 m od ciągnika - 120 godzin. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na świadczenia usług w odniesieniu do jednej lub więcej części, lub na całość przedmiotu zamówienia. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI USTALA SIĘ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz w szczególności w oparciu o przepisy prawa. 2) Miejsce wykonywania robót przy użyciu danego rodzaju sprzętu wraz z obsługa operatora: teren Gminy Głogów (Bytnik, Borek, Grodziec Mały, Klucze, Krzekotów, Przedmoście, Ruszowice, Serby, Stare Serby, Szczyglice, Turów, Wilków, Zabornia). 3) Koszt transportu związany z dojazdem sprzętu na wskazane miejsce i/lub dowozem sprzętu na wskazane miejsce na terenie Gminy Głogów i z powrotem ponosi Wykonawca. 4) Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części maszyn, zapewnia Wykonawca na swój koszt. Po stronie Wykonawcy należy zapewnienie operatorom sprzętu warunków pracy zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności wody do picia, ubrań ochronnych itp.). 5) Zakres i charakter robót wykonywanych przez operatora za pomocą sprzętu określi każdorazowo Zamawiający. 6) Zamawiający z wyprzedzeniem min. 4 dni od dnia rozpoczęcia robót, powiadomi Wykonawcę faksem lub za pomocą e-mail o planowanym terminie robót, miejscu robót oraz niezbędnym rodzaju sprzętu do wykonania robót za pomocą Karty zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić otrzymanie Karty zgłoszenia i zapewnić wskazany sprzęt wraz z obsługa operatorską w terminie określonym w Karcie zgłoszenia. 7) Roboty prowadzone będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:45 do 15:15. Minimalny czas wykonania robót sprzętem danego rodzaju w danym dniu ustala się na 5 godzin. 8) Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty jednocześnie. 9) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania robót w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie z Kartą zgłoszenia. 10) W przypadku awarii sprzętu podczas wykonywania robót, najpóźniej dnia następnego Wykonawca winien w uzgodnieniu z Zamawiającym udostępnić Zamawiającemu sprzęt zastępczy. 11) Wykonawca odpowiada za jakość wykonanych robót oraz zachowanie wszelkich norm bezpieczeństwa. 12) Za szkody powstałe w czasie prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność cywilną oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu określonych w rozdz. III pkt 2 niniejszej SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu zmniejszenia ilości godzin na poszczególne rodzaje robót i sprzęty. 14) Rozliczenie przedmiotu umowy odbywać się będzie miesięcznie wg stawki jednostkowej ryczałtowej za godzinę pracy danego sprzętu wraz z obsługą operatorską oraz ilości faktycznie przepracowanych godzin dla danego rodzaju sprzętu w danym miesiącu. 15) Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatorską będzie liczony od momentu przybycia i/lub podstawienia sprzętu danego rodzaju wraz z obsługą operatorską do miejsca wskazanego w Karcie zgłoszenia do czasu zakończenia pracy sprzętu. Do czasu wykonywania robót nie będzie wliczany czasy postoju spowodowany awarią sprzętu. Czas pracy będzie potwierdzany przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego w Karcie zgłoszenia poprzez zapis w Karcie czasu pracy sprzętu. Potwierdzenia ilości godzin pracy sprzętu w Karcie należy dokonać najpóźniej następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, roboty należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi u osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. W przypadku gdy czas pracy będzie wynosić np. 6 godzin i 20 minut, minuty zostaną doliczone do czasu następnego zgłoszenia. W przypadku robót wykonywanych na podstawie ostatniej Karty zgłoszenia czas robót sprzętem danego rodzaju zostanie rozliczony proporcjonalnie. 16) Karty czasu pracy sprzętu potwierdzone przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego stanowić będą załączniki do faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę za wykonane roboty. 17) Płatności za wykonane roboty dokonywane będą w terminie 7 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wraz z podpisanymi Kartami czasu pracy sprzętu oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownym oświadczeniem podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającym, że otrzymali należne wynagrodzenie. 18) W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót w sposób zapewniający przejezdność dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie robót (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przemysław Kasprzak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: P.H.U Kasprzak Przemysław, Kurowice 48, 67-222 Jerzmanowa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58425,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Czesław Jacuś prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TRANSMAN Czesław Jacuś, Jaczów, ul. Kręta 10, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62730,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Usługi sprzętowe wraz z obsługą operatorską na potrzeby Gminy Głogów w 2014 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Czesław Jacuś prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: TRANSMAN Czesław Jacuś, Jaczów, ul. Kręta 10, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67896,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.