Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Warszawa: Obsługę prawną w zakresie przeprowadzenia procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego w zamówieniu o przyznanie kredytu - na planowaną budowę siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - wraz z projektem architektonicznym obejmującym także siedzibę Teatru Rozmaitości obejmującym także siedzibę Teatru Rozmaitości Znak postępowania: 7/MSN/PN/2014
Numer ogłoszenia: 67225 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie , ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę prawną w zakresie przeprowadzenia procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego w zamówieniu o przyznanie kredytu - na planowaną budowę siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - wraz z projektem architektonicznym obejmującym także siedzibę Teatru Rozmaitości obejmującym także siedzibę Teatru Rozmaitości Znak postępowania: 7/MSN/PN/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje: Zakres obowiązków Wykonawcy usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wybór podmiotu, który udzieli kredytu na planowaną budowę nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - wraz z projektem architektonicznym obejmującym także siedzibę Teatru Rozmaitości. 2.Przygotowanie postępowania: a.przygotowanie SIWZ: i.przygotowanie istotnych postanowień umowy z Wykonawcą który będzie Kredytodawcą (w tym): -wskazanie zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy. zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia (w tym zmian terminu wykonania zamówienia); ii.określenie warunków udziału w postępowaniu, opisu sposobu dokonywania oceny warunków. iii.przygotowanie pozostałych elementów SIWZ wymaganych art. 36 Ustawy, a w zakresie elementów fakultatywnych przygotowanie w konsultacji z Zamawiającym wybranych przez niego elementów koniecznych ze względu na charakter zamówienia. b.przygotowanie wszystkich elementów i procedur związanych z ogłoszeniem o zamówieniu dla wartości zamówienia odpowiadającego treścią SIWZ, zgodnie z art. 39 Ustawy oraz jego zamieszczenie w odpowiednim publikatorze, w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej. 3.Przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego: a.udzielanie wyjaśnień części formalnej treści SIWZ, a w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - dokonywanie tych wyjaśnień po uzyskaniu odpowiedniej pomocy merytorycznej ze strony Zamawiającego lub jego przedstawicieli. Wprowadzanie ewentualnych zmian w SIWZ w zakresie zgodnym z art. 38 Ustawy. b.ocena formalna złożonych ofert; c.zapewnienia poprawnego przebiegu oceny merytorycznej ofert pod względem formalnym; d.przekazanie informacji nt. wyboru oferty najkorzystniejszej i ofertach odrzuconych i wykonawcach wykluczonych; e.obsługa prawna w zakresie zawarcia umowy; 4.Obsługa w zakresie reprezentacji przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO) oraz Sądem Okręgowym w przypadku wnoszenia środków ochrony prawnej przez W ykonawców. Cena oferty powinna uwzględniać jednokrotne reprezentowanie Zamawiającego przed KIO oraz przed Sądem Okręgowym. Przez jednokrotne reprezentowanie należy rozumieć udział w postępowaniu odwoławczym zakończonym prawomocnym orzeczeniem, od którego nie służy odwołanie. 5.Wszelkie czynności Wykonawcy muszą spełniać wymogi Ustawy obowiązującej w dniu wszczęcia postępowania, a w przypadku zmiany Ustawy w zależności od treści przepisów międzyczasowych. Wykonawca bierze odpowiedzialność za przeprowadzenie procedury w sposób zgodny z tymi przepisami. 6.Wykonawca będzie działał w postępowaniu jak pełnomocnik Zamawiającego na podstawie stosownego umocowania udzielonego zgodnie z art. 15 ust. 2 Ustawy. Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie dane konieczne do zalogowania się do systemu e-notices (serwis SIMAP) w celu przekazania ogłoszeń Urzędu Publikacji Unii Europejskiej. 7.Wykonawca zapewnia osoby zdolne do wykonania zamówienia w liczbie wymaganej dla realizacji zamówienia posiadające odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje. 8.Zamawiający zapewnia osoby, które będą dokonywały merytorycznej oceny ofert zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego kryteriami. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z tymi osobami z tym, że w kwestiach prawnych i formalnych decydujące zdanie ma Wykonawca. 9.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić procedurę nie dłużej niż w ciągu 250 dni W przypadku składania jakichkolwiek środków ochrony prawnej w toku postępowania, termin realizacji umowy zostanie proporcjonalnie wydłużony. 10.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji związanej z przeprowadzeniem postępowania oraz zamknięcia i przekazania Zamawiającemu całej dokumentacji przetargowej (w zakresie który go dotyczy, w tym wszystkich druków ZP oraz protokołów wymaganych podczas realizacji postępowania) zgodnie z przepisami Ustawy.. 11.Kod CPV: 79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego, 79100000-5 Usługi prawnicze. 12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 13.Kwota udzielonego kredytu wyniesie w przybliżeniu 300.000.000 zł. plus wartość obsługi kredytu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości szacunkowej zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 250.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi doradztwa w postępowaniu o udzielenie kredytu lub usługi leasingu, o wartości zamówienia przekraczającej kwoty o których mowa w art. 11 ust 8 Ustawy .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie w przewodniczeniu komisji przetargowej w postępowaniu o wartości zamówienia wyższej niż 100.000.000 zł (sto milionów złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, b)Dysponują co najmniej jedną osobą z doświadczeniem w co najmniej 5 krotnej reprezentacji strony lub uczestnika postępowania przed KIO, c) Dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata i co najmniej 3 letnim doświadczeniu w doradztwie prawnym w zakresie Prawa Zamówień Publicznych, d) Dysponują co najmniej jedną osobą, która występowała w charakterze pełnomocnika przed Sądem Okręgowym w sprawie skargi na wyrok KIO, w której przedmiotem sporu była ocena zgodności czynności Zamawiającego polegających na sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia, oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu lub oceny ofert z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376). Zamawiający nie wyraża zgody by jedna osoba została wskazana w celu wykazania spełnienia więcej niż jednego z warunków, o których mowa w pkt. 2.2 lit a-d.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 2, 2) W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ( Jeśli zachodzi sytuacja wynikająca z przepisu 26 ust 2b); 4) Fakultatywnie dokumentacje związaną z kryteriami oceny oferty innymi niż cena. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o którym mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Doświadczenie - 55
- 3 - Potencjał Ludzki - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a. w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; - zmiana przepisów prawa lub zmiana procedur administracyjnych wpływających w istotny sposób na przedmiot i zakres umowy. - wydłużenia okresu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na kredyt lub wystąpienie innych nieprzewidzianych okoliczności związanych z prowadzeniem postępowania, które w istotny sposób przedłużą możliwość ich zakończenia. b. Ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT, będzie stanowiła podstawę do zmiany wynagrodzenia brutto i będzie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w zakresie rzeczowym lub ilościowym, także w sytuacji określonej w art. 145 Ustawy wraz z jednoczesnym proporcjonalnym ograniczeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wymieniony w §12 katalog zmian nie stanowi zobowiązania do ich wprowadzenia. Zmiany muszą być wprowadzane do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 15:00, miejsce: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- Stała, kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.