eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie rozbudowy placu zabaw na os. M. Kłodnickie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie rozbudowy placu zabaw na os. M. Kłodnickie.
Numer ogłoszenia: 67224 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 484802 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy placu zabaw na os. M. Kłodnickie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane: CPV 45212140-9 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw na osiedlu Miejsce Kłodnickie w Kędzierzynie-Koźlu o: a/ wykonanie ogrodzenia terenu z dwóch stron od strony południowe i wschodniej, b/ usunięcie starej betonowej piaskownicy oraz wyrównanie ternu c/ renowacja istniejących urządzeń zabawowych, oraz przestawienie (zmiana miejsca posadowienia) zgodnie z projektem istniejących urządzeń, d/ doposażenie w nowe urządzenia zabawowe oraz ławki i kosze na śmieci, e/ wykonanie stref bezpieczeństwa o nawierzchni z piasku, f/ wykonanie niwelacji terenu, g/ cięcia pielęgnacyjne istniejących drzew i krzewów. h/ uporządkowanie terenu po wykonaniu prac Dokładny opis wykonania robót i wyposażenia placu zabaw, opisany jest w załączonym projekcie technicznym. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w SIWZ: a/ w czasie trwania inwestycji tablica o wym. 150 cm x 100 cm na słupkach metalowych, b/ po zakończeniu inwestycji tablica o wym. 150x1O0cm (inwest. - tab. mocowana na słupkach metalowych) Granice działki placu zbaw powinny być wytyczone przez geodetę. 1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym z zawartością plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. f) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. g) Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. h) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. i) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. j) W przypadkach gdy dokumentacja projektowa przewiduje konieczność wycinki drzew, (i posiada na to odpowiednią decyzję), to należy pociąć je na odcinki o dł. 120 cm i uformować w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy wg dokumentacji projektowej konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. k) Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w niniejszej SIWZ (WZÓR Nr 22). - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu Inwestycji. l) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MEVIUS Mateusz Cichowski, Majdan Brzezicki 42, Piaski, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67523,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107687,34

  • Oferta z najniższą ceną: 84777,97 / Oferta z najwyższą ceną: 111951,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.