eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Budowa drogi gminnej w Podwarpiu - Hektarach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Siewierz: Budowa drogi gminnej w Podwarpiu - Hektarach.
Numer ogłoszenia: 67205 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17665 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w Podwarpiu - Hektarach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, decyzji Starosty Będzińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr WAiŚ.I.7363-002/09 z dnia 23 kwietnia 2009r., dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Wykonanie robót branży drogowej w tym: a)wykonanie robót przygotowawczych, b)wykonanie robót ziemnych, c)wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, d)wykonanie podbudowy, e)wykonanie nawierzchni, f)wykonanie robót wykończeniowych, g)wykonanie urządzenia bezpieczeństwa ruchu, h)wykonanie elementów ulic. i)wykonanie zieleni drogowej. 2.Wykonanie kanalizacji deszczowej w tym: a)wykonanie robót ziemnych, b)wykonanie robót montażowych, c)wykonanie studni włazowych, d)wykonanie skrzyżowań z gazociągiem, e)wykonanie zabezpieczeń, f)wykonanie montażu wpustów ulicznych wraz z przyłączami. 3.Wykonanie robót branży elektroenergetycznej w tym: a)demontaż urządzeń energetycznych nN, b)montaż i stawianie słupów oświetleniowych, c)montaż i stawianie słupów z żerdzi wirowanych, d)montaż kabli oświetleniowych ziemnych, e)montaż kabli oświetleniowych napowietrznych, f)montaż kabli linii napowietrznej nN, g)montaż przyłączy napowietrznych, h)montaż przyłączy ziemnych. 4.Wykonanie robót branży teletechnicznej w tym: a)demontaż urządzeń, b)montaż stanowiska słupowego, c)budowa obiektów ochronnych, d)montaż kabli ziemnych miedzianych, e)montaż kabli napowietrznych, f)wykonanie zabezpieczenia istniejącego kabla. 5.Wykonanie robót branży wodociągowej w tym: a)wykonanie robót pomiarowych i przekopów kontrolnych, b)wykonanie robót rozbiórkowych, c)wykonanie robót ziemnych, d)odtworzenie nawierzchni, e)wykonanie robót montażowych. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d)wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, e)poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g)wykonania na czas robót projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzgodnieniami, h)wykonania docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem z uwzględnieniem uwag wyszczególnionych przez Powiatowy Zarząd Dróg wraz z uzyskaniem dopuszczenia do ruchu. i)występowania z wnioskami o zajęcie pasa drogowego oraz poniesienia kosztów zajęcia, j)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci uzbrojenia terenu. k)jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny. l)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, m)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, n)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, o)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, p)wykonania kompleksowej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej m.in. wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, q)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, r)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, s)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, t)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, u)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń itp., v)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi, w)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Pozostałe warunki zlecenia: a)materiały i części uzyskane z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km., b)zgodnie z pismem nr K-AR-JP/4170/9355/1/08 z dnia 04.12.2008 r. podpisanym przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach wykonawca zapewni nadzór archeologiczny w niezbędnym zakresie. c)Wykonawca zapewni właściwe warunki ochrony środowiska, zwłaszcza wymienione w Postanowieniu Starosty Będzińskiego nr WAiŚ.II.7634-033/08 z dnia 12.09.2008r. d)Wykonawca zapewni właściwe warunki w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych, zwłaszcza wymienione w Postanowieniu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego nr NS/ZNS/524/679/3095/45/08 z dnia 21.08.2008r. e)Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia zwłaszcza na płaszczyźnie koordynacji robót związanych z przebudową sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej itp. f)Zamawiający uzyskał na realizację przedmiotu zamówienia dofinansowanie z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. W związku z powyższym procedury odbiorowe oraz stosowne druki protokołów odbiorów mogą być dostosowane do wytycznych ww. programu. g)w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. h)ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. i)szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy. j)Wykonawca w celu prawidłowego przygotowania oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji w terenie. k)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. l)Warunki płatności: kwartalnie, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo- finansowym, przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego poprzedzonej protokołem odbioru zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. m)Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczania od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. przez cały okres obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Drogowego Wodno- Kanalizacyjnego i Transportu Hucz Edward, ul. 3-go Maja 27, 42-283 Boronów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3857271,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2351358,67

  • Oferta z najniższą ceną: 2351358,67 / Oferta z najwyższą ceną: 4063934,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.