eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie wyboru Wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach realizacji w 2015r. projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Mielec: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie wyboru Wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach realizacji w 2015r. projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 67136 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu , ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 450, faks 17 78 00 473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcprmielec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pokl.pcprmielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie wyboru Wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach realizacji w 2015r. projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie następujących kursów zawodowych dla 27 osób niepełnosprawnych realizowanych w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim, w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 3 kursy tożsame z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. W przypadku kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych, jeżeli Wykonawca nie przeprowadzał kursu, który łączył zagadnienia z zakresu magazyniera i operatora wózków widłowych, doświadczenie oceniane będzie oddzielnie dla każdej części kursu. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednim zakładem (lokalem), urządzeniami technicznymi i materiałami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - w przypadku kursu Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office - Wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników kursu oraz co najmniej 2 sprawne drukarki na grupę, - w przypadku kursu: Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych - Wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników kursu oraz co najmniej 1 sprawną drukarkę na grupę, - w przypadku kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych - Wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie osób biorących udział w kursie, co najmniej 2 sprawne wózki widłowe z podaniem podstawy dysponowania tymi wózkami oraz co najmniej 2 sprawne drukarki na grupę. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pomieszczenia tj. powierzchnia sal wykładowych musi być adekwatna do ilości osób, umożliwiająca swobodne poruszanie się uczestników po sali, z dostępem do światła dziennego, wyposażona w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz stoły i krzesła, umożliwiające prawidłową realizację zajęć, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki. Pomieszczenia powinny mieć sprawną wentylację lub klimatyzację, jeżeli w pomieszczeniach nie ma klimatyzacji Wykonawca musi zapewnić sprawne wentylatory powietrza (dotyczy zajęć odbywających się podczas wysokich temperatur powietrza). Ponadto w przypadku kursu Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych pomieszczenia pozbawione barier architektonicznych (podjazdy, winda - w przypadku pomieszczeń na piętrze, odpowiednia szerokość drzwi), dotyczy to również łazienki (powierzchnia łazienki umożliwiająca swobodne poruszanie się, zamontowane uchwyty), uczestnikiem zajęć będzie osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim. Wszystkie zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie miasta Mielca. Przy planowaniu miejsca odbywania się kursów należy uwzględnić lokalizację. Wskazane jest, aby zajęcia odbywały się w niezbyt dużej odległości od dworca autobusowego, a uczestnicy mieli dogodny dojazd komunikacją miejską. W przypadku kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych, jeżeli plac manewrowy znajduje się w odległości większej niż 2 km od miejsca realizacji części teoretycznej kursu, Wykonawca musi zapewnić dowóz i przywóz uczestników kursu. Zajęcia w ramach wszystkich kursów muszą odbywać się w dni powszednie, 3 razy w tygodniu, po 6 godzin każdego dnia trwania kursu (dotyczy zajęć teoretycznych). Nie dopuszcza się dołączania uczestników kursów do innych grup szkoleniowych za wyjątkiem kursu Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych. Grupa nie może liczyć więcej niż 12 osób. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ oraz wizji lokalnej w miejscu realizacji kursu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeprowadzenia kursu będącego przedmiotem zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia (jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie - niezbędne do wykonania zamówienia oraz doświadczenie (tj. osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziły co najmniej 3 kursy tożsame z przedmiotem zamówienia). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcprmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie kursu Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie kursu Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office dla 15 osób z podziałem na 2 grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kursu Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych dla 3 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych dla 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.