eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Płocku przy ul. Jerozolimskiej 3



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Płock: Remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Płocku przy ul. Jerozolimskiej 3
Numer ogłoszenia: 67120 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o., ul. Stary Rynek 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3666150, fax 024 3666150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ars.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Płocku przy ul. Jerozolimskiej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka starego pokrycia dachu z dachówki karpiówki, wymiana ołacenia dachu, rozebranie pokrycia lukarn z blachy ocynkowanej, rozbiórka obróbek blacharskich, demontaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, wymiana części elementów więźby dachowej, wymiana części ślepych podłóg na poddaszu, naprawa tynków kominów i ewentualnie czapek kominowych, pokrycie dachu dachówką ceramiczną renesansową, wymiana wyłazu dachowego, montaż stopni i ław kominiarskich, montaż płotków przeciwśniegowych, montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej, montaż rynien i rur spustowych z PCV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 500,00 PLN należy wnieść przed terminem składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Osoby wymienione powyżej winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami/budową w specjalności właściwej dla powierzonych stanowisk lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania oraz odbytą praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. § 8 ust. 1 - Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz.1579). Osoby w/w muszą być również członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym terminem ważności. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż aoferowana cena za roboty budowlane. 4. Znajdują się w sytyacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a/ warunek określony w pkt. 1 spełnia każdy z Wykonawców, b/ warunek określony w pkt. 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c/ warunek określony w pkt. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d/ warunek określony w pkt. 4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, e/ warunek określony w pkt. 5 spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wwykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osob/y, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Wypełniony formularz oferty do SIWZ podający cenę ryczałtową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ars.plock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o., Stary Rynek 19, 09 - 400 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o., Stary Rynek 19, 09 - 400 Płock (I piętro, sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.