eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawy elementów umundurowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Łódź: dostawy elementów umundurowania
Numer ogłoszenia: 67107 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy elementów umundurowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu i ilości wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7 do SIWZ - Wzorze umowy. 2.Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3.Umundurowanie musi być wykonane z materiału Wykonawcy, zgodnego z charakterystykami materiałowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w treści Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 maja 2009 r., w sprawie umundurowania policjantów. 4.Zaoferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i kompletny. 5.Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w SIWZ. 6.Rozmiar i kolor zamawianej odzieży nie będą miały wpływu na cenę asortymentu. Szczegółowy wykaz rozmiarów będzie każdorazowo przedstawiany Wykonawcy wraz ze składanym zamówieniem. 7.Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie dodatki krawieckie. 8.Zamówienie musi być wykonane zgodnie ze sztuką krawiecką, z należytą starannością, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie ubioru do sylwetki. 9.Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 10.Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory umundurowania oraz wyraża zgodę na ich fotografowanie w siedzibie Wydziału Gospodarki Materiałowo Technicznej (GMT) Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Stokowska 21/25, od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-15.00. 11.Okres gwarancji na dostarczony asortyment - zgodny z opisem przedmiotu zamówienia do poszczególnych zadań. 12.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do magazynu Wydziału GMT KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 . 13.Poszczególne dostawy będą realizowane w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia. 14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. 16.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.42.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostawę lub dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (odpowiednio do danej części zamówienia), o wartości co najmniej : CZĘŚĆ NR 1 - 10 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 2 - 10 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 3 - 15 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 4 - 50 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 5 - 75 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 6 - 25 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 7 - 15 000 zł brutto; CZĘŚĆ NR 8 - 50 000 zł brutto Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz powinien zawierać dostawy wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na dostawie asortymentu- adekwatnie do asortymentu z danej części. Za najważniejsze dostawy, dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ. Dowodami o których mowa powyżej są: 1) poświadczenia, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie 1) powyżej 3) Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w punkcje 1) powyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), 4) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1-3.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis wraz ze zdjęciami i rysunkami technicznymi), który powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość do jednoznacznego określenia że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązanie /jeżeli dotyczy/- załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 7 do SIWZ-wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: czapki służbowe letnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czapki służbowe letnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: czapki służbowe zimowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czapki służbowe zimowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pasy główne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy główne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.42.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: trzewiki służbowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki służbowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: otoki na czapki i pochewki na naramienniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: otoki na czapki i pochewki na naramienniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.42.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: koszulki z krótkim rękawem z napisem POLICJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulki z krótkim rękawem z napisem POLICJA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pasy białe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy białe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyposażenie motocyklistów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie motocyklistów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.