Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Krasiczyn: Remont drogi Gminnej w m.Prałkowce Do Sióstr
Numer ogłoszenia: 67102 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasiczyn, Krasiczyn 177, 37-741 Krasiczyn, woj. podkarpackie, tel. 016 6718370, fax 016 6718370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasiczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi Gminnej w m.Prałkowce Do Sióstr.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: 1. wykonanie nawierzchni z masy ścieralnej na podbudowie z płyt na odcinku 0=000- 0+055 szerokości 5m 2. wykonanie nawierzchni z masy ścieralnej wraz z podbudowa na odcinku 0+55- 0.242 szerokości 4m z regulacją 3 studzienek kanalizacyjnych 3. wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na odcinku 0++242- 0+382 oraz nawierzchni z masy ścieralnej szerokości 3,5 mb 4. utwardzenie poboczy na całym odcinku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1000 zł. platne w kasie zamawiajacego pok.11 lub na konto w BGŻoPrzemysl 49203000451110000000907240.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Spełnienie wymagań dotyczących posiadanych uprawnień, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osobowego ,sytuacji finansowej i ekonomicznej, nie podlegają wykluczeniu z postępowania wg formuły spełnia /nie spełnia ( bez znaczenia punktowego). 2. Warunkiem spełnienia kryterium doświadczenia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ,remontami dróg w kwocie 500.000 zł w ciągu ostatnich 5-ciu lat 3. Warunkiem spełnienia kryteriów sytuacji finansowej jest posiadanie środków finansowych ( gotówka lub kredyt) w minimalnej wysokości 50.000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: [x] - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 [x] - dowód wniesienia wadium [x] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert x] - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [x] - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej; [x] - Oferta winna zawierać dokumenty: Dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: [x] - oświadczenie, wyczerpujące pkt.4.1 [x] - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa oświadczenia:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasiczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Krasiczyn 177 37-741 Krasiczyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: UGKrasiczyn 177 37-741 Krasiczyn pok.3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Purdzie - ETAP II.
- Budowa treningowego boiska piłkarskiego przy ul. Blokowej 3 (Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek)
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkle Podstawowej w Kurowie - Zwiększenie dostępności bazy sportowej na terenie Gminy Wieluń
- Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Drzonowie
- Budowa boiska do piłki nożnej w Troszynie- etap III
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji oraz budowa boiska do siatkówki, bieżni lekkoatletycznej i kortu tenisowego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Wieluniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.