eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Wykonanie remontu wraz z wykonaniem nakładek asfaltowych na pięciu drogach gminnych położonych na terenie gminy Mogilany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Mogilany: Wykonanie remontu wraz z wykonaniem nakładek asfaltowych na pięciu drogach gminnych położonych na terenie gminy Mogilany
Numer ogłoszenia: 67089 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu wraz z wykonaniem nakładek asfaltowych na pięciu drogach gminnych położonych na terenie gminy Mogilany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań wykonawcy będzie należało wykonanie remontu pięciu dróg gminnych wg poniższego zestawienia: 1. Gaj, ul. Akacjowa - droga gminna nr 007: remont drogi gminnej na odcinku 580mb obejmujący wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 5cm o łącznej powierzchni 2357m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową o grubości 3cm w ilości 174t, mechaniczne wyrównanie poboczy o szerokości 0,5m , grubości 15cm w ilości 430m2, wyrównanie podłoża destruktem asfaltowym grubości 10cm w ilości 30m3, ułożenie krawężników betonowych z ławami betonowymi o wymiarach 12x25 na ławie betonowej w ilości 155mb. 2. Włosań, ul. Spacerowa - droga gminna nr 032: remont drogi gminnej na odcinku 340mb; obejmujący wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 5cm o łącznej powierzchni 1240m2, wykonanie koryta drogi głębokości 45cm o powierzchni 270m2, wymiana podbudowy z kruszywa grubości 15cm, oraz z kruszywa łamanego grubości 30cm o powierzchni 270m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie grubości 10cm w ilości 125m3, mechaniczne wyrównanie poboczy o szerokości 0,5m grubości 15cm w ilości 340m2. 3. Lusina, ul. Kwiatowa - droga gminna nr 066: remont drogi gminnej na odcinku 685mb; obejmujący wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 5cm o łącznej powierzchni 2450m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie grubości 10cm w ilości 244m3, mechaniczne wyrównanie poboczy z obu stron o szerokości 0,5m grubości 15cm w ilości 685m2, udrożnienie rowu przydrożnego na długości 685mb. 4. Konary, droga łącząca drogę nr 023 z drogą nr 022 (działka nr 374 i 379)- remont drogi gminnej na odcinku 210mb obejmujący wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 5cm o łącznej powierzchni 690m2, wykonanie koryta drogi głębokości 40cm o powierzchni 860m2, wymiana podbudowy z kruszywa grubości 15cm w ilości 860m2 oraz z kruszywa łamanego grubości 25cm o powierzchni 760m2, mechaniczne wyrównanie poboczy o szerokości 0,5m grubości 5cm w ilości 110m2, wykonanie ścieku przykrawędziowego z prefabrykowanych elementów ściekowych typu korytkowego 50x50x15cm na ławie z betonu w ilości 225m, wykonanie przepustów rurowych z rur betonowych typu WIPRO o średnicy 30cm na ławie z kruszywa gr. 20cm w ilości 5m wraz ze ściankami czołowymi. 5. Kulerzów - droga gminna nr 040 - remont drogi gminnej na odcinku 90mb; obejmujący wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 5cm o łącznej powierzchni 325m2, mechaniczne wyrównanie poboczy o szerokości 0,5m grubości 15cm w ilości 90m2, wykonanie i umocnienie dna rowu prefabrykowanymi elementami ściekowymi typu korytkowego 50x20x10cm na ławie z kruszywa grubości 10cm i podsypce cementowo-piaskowej na długości 50m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zadania, każde o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymogów udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium : spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek oświadczenia, dokumentu, lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 1 do Formularza oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument potwierdzający, że wykonawca że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zadania, każde o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto (sł.: dwieście tysięcy złotych) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca załączy także dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby dokumenty te jasno określały okres robót, zakres robót oraz ich wartość brutto - załącznik nr 2 do Formularza oferty 4. Wypełniony Formularz cenowy 5. Uproszczony kosztorys ofertowy 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, pok. 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany, pok. 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.