eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej, sukcesywna konserwacja dróg gminnych gruntowo - żużlowych polegająca na uzupełnieniu ubytków kruszywem wraz z zagęszczeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 67057 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Sławno: Równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej, sukcesywna konserwacja dróg gminnych gruntowo - żużlowych polegająca na uzupełnieniu ubytków kruszywem wraz z zagęszczeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46084-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, krajowy numer identyfikacyjny 77097990900000, ul. M. C. Skłodowskiej  9, 76-100   Sławno, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 598 106 229, faks 598 107 526, e-mail sekretariat@gminaslawno.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ug.slawno.ibip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej, sukcesywna konserwacja dróg gminnych gruntowo - żużlowych polegająca na uzupełnieniu ubytków kruszywem wraz z zagęszczeniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSSA.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących zadań: Zadanie nr 1 - Równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej. Równanie i profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki samojezdnej na drogach (gruntowych, żwirowych, żużlowych). Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Łączna długość odcinków dróg podlegająca równaniu wynosi 57,65 km (termin wykonania do dnia 15 maja 2017 r.) oraz 20 km poddanych równaniu powtórnemu (termin wykonania do dnia 31 października 2017 r.). Szczegółowe zestawienie odcinków dróg objętych zamówieniem zawiera wykaz stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółową lokalizację dróg objętych zamówieniem przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Minimalna szerokość lemiesza równiarki 3,60 m, minimalna moc równiarki wyrażona w koniach mechanicznych 120. Minimalna szerokość profilowania dróg 4 m lub mniej na drogach o węższej jezdni. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić lokalizację prac z zakresu profilowania dróg do 20% wartości zamówienia. Zadanie nr 2 - Sukcesywna konserwacja gminnych dróg gruntowo - żużlowych. Sukcesywna konserwacja gminnych dróg gruntowo - żużlowych polegająca na uzupełnieniu ubytków wraz z zagęszczeniem w technologii trwałego utwardzenia z profilowaniem kruszywem o frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 800 ton oraz betonowym gruzem kruszonym o frakcji 0 - 60 mm w ilości 400 ton, które zostanie udostępnione przez Zamawiającego na terenie Gminy Sławno. Do 70% kruszywa i gruzu należy wbudować sukcesywnie zgodnie ze zleceniami do dnia 30 maja 2017 r. Pozostały materiał wbudować do dnia 31 października 2017 r. Lokalizację dróg, na których będzie realizowane zamówienie przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółową lokalizację wskaże Zamawiający po wyrównaniu dróg. Zamówienie uważać się będzie za wykonane także i wówczas, gdy Zamawiający zleci do wbudowania mniejszą ilość materiału do wbudowania niż podana powyżej, przy zastrzeżeniu, iż wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za faktycznie wbudowane i zagęszczone kruszywo i gruz. Dotyczy obu zadań: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług o max. 30% ilości wskazanej w poszczególnych zadaniach, przy zastrzeżeniu, iż wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za faktycznie wykonaną pracę. Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń. Oferent powinien przed złożeniem oferty zapoznać się z sytuacją w terenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT109300.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZIMAR Ryszard Ziegert,  biuro@zimar.com.pl,  ul. Konarskiego 4,  77-100,  Bytów,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134439,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134439,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134439,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.