Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Sucha Beskidzka: remonty cząstkowe
Numer ogłoszenia: 67030 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 874 15 52, faks (033)8741552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Nr K 1706 Stronie - Zachełmna; Nr K 1689 Budzów - Bieńkówka; Nr K 1708 Baczyn - Bieńkówka; Nr K 1707 Brody-Palcza. Zadanie nr 2: Nr K 1705 Barwałd - Zembrzyce; Nr K 1704 Mucharz - Śleszowice; Nr K 1702 Kuków - Tarnawa. Zadanie nr 3: Nr K 1713 ul. Zamkowa - Rynek - ul. Kościelna - ul. Szpitalna w Suchej Beskidzkiej; Nr K 1712 ul. Przemysłowa w Suchej Beskidzkiej; Nr K 1711 ul. Hr. Tarnowskiego - Batalionów Chłopskich - Błądzonka w Suchej Beskidzkiej.; Nr K 1710 ul. Turystyczna - ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej. Zadanie nr 4: Nr K 1688 Maków - Żarnówka - Wieprzec; Nr K 1687 Wieprzec - Skomielna Czarna; Nr K1690 Maków - Grzechynia - Zawoja; Nr K 1717 ul. Mickiewicza - ul. Żeromskiego - oś. Sołki w Makowie Podhalańskim; Nr K 1714 ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim; Nr K 1715 ul. Za Wodą w Makowie Podhalańskim; Nr K 1716 ul. Kochanowskiego - ul. Marysin w Makowie Podhalańskim. Zadanie nr 5: Nr K 1695 Zawoja -Stryszawa ; Nr K 1696 Stryszawa -Roztoki; Nr K 1697 Lachowice -Koszarawa ; Nr K1701 Kuków -Targoszów; Nr K 1703 Stryszawa -Krzeszów; Nr K 1698 Hucisko-Krale; Nr K 1699 Ślemień -Lachowice ; Nr K 1700 Jeleśnia - Hucisko. Zadanie nr 6: Nr K1691 Skawica - Juszczyn ; Nr K 1692 Zawoja - Sucha Góra; Nr K 1694 Koszarawa - Zawoja. Zadanie nr 7: Nr K 1677 Zubrzyca - Łętownia; Nr K 1668 Skawa - Naprawa; Nr K 1685 Pcim - Jordanów; Nr K 1669 Jordanów - Spytkowice; Nr K 1686 Łętownia - Naprawa; Nr K 1684 Jordanów - Bystra; Nr K 1709 Sidzina - Sidzina Górna; Nr K 1683 Jordanów - Sidzina..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania; mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa, w tym kierownika robót budowlanych posiadającego aktualne uprawnienia do wykonywania przedmiotowych robót zgodnie z ich zakresem rzeczowym; posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych pojazdów lub innego wyposażenia technicznego wystarczającego do realizacji zamówienia; zrealizować bez zastrzeżeń inwestora, jako główny Wykonawca w okresie minionych 5 lat minimum 1 zamówienie o rodzaju i wartości porównywalnym z przedmiotowym zamówieniem wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 wykaz wykwalifikowanych osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W wypadku kierownika robót budowlanych należy dołączyć dokumenty uprawnień, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W wypadku podania w wykazie narzędzi lub urządzeń, którymi wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do ich udostępniania, (Zamawiający dopuszcza możliwość uogólnienia narzędzi i urządzeń, które stanowią tzw. drobny sprzęt budowlany) projekt umowy (PODPISANY) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej jest udostępniony zainteresowanym oferentom w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5b, pok.Nr3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - sekretariat Wicestarosty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gmina1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Nr K 1706 Stronie - Zachełmna; Nr K 1689 Budzów - Bieńkówka; Nr K 1708 Baczyn - Bieńkówka; Nr K 1707 Brody-Palcza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gmina2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Nr K 1705 Barwałd - Zembrzyce; Nr K 1704 Mucharz - Śleszowice; Nr K 1702 Kuków - Tarnawa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gmina3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Nr K 1713 ul. Zamkowa - Rynek - ul. Kościelna - ul. Szpitalna w Suchej Beskidzkiej; Nr K 1712 ul. Przemysłowa w Suchej Beskidzkiej; Nr K 1711 ul. Hr. Tarnowskiego - Batalionów Chłopskich - Błądzonka w Suchej Beskidzkiej.; Nr K 1710 ul. Turystyczna - ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: gmina4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Nr K 1688 Maków - Żarnówka - Wieprzec; Nr K 1687 Wieprzec - Skomielna Czarna; Nr K1690 Maków - Grzechynia - Zawoja; Nr K 1717 ul. Mickiewicza - ul. Żeromskiego - oś. Sołki w Makowie Podhalańskim; Nr K 1714 ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim; Nr K 1715 ul. Za Wodą w Makowie Podhalańskim; Nr K 1716 ul. Kochanowskiego - ul. Marysin w Makowie Podhalańskim..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: gmina5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Nr K 1695 Zawoja -Stryszawa ; Nr K 1696 Stryszawa -Roztoki; Nr K 1697 Lachowice -Koszarawa ; Nr K1701 Kuków -Targoszów; Nr K 1703 Stryszawa -Krzeszów; Nr K 1698 Hucisko-Krale; Nr K 1699 Ślemień -Lachowice ; Nr K 1700 Jeleśnia - Hucisko..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: gmina6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Nr K1691 Skawica - Juszczyn ; Nr K 1692 Zawoja - Sucha Góra; Nr K 1694 Koszarawa - Zawoja..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: gmina7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Nr K 1677 Zubrzyca - Łętownia; Nr K 1668 Skawa - Naprawa; Nr K 1685 Pcim - Jordanów; Nr K 1669 Jordanów - Spytkowice; Nr K 1686 Łętownia - Naprawa; Nr K 1684 Jordanów - Bystra; Nr K 1709 Sidzina - Sidzina Górna; Nr K 1683 Jordanów - Sidzina..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie V
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa przełączników sieciowych finansowana w ramach inwestycji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Suchej Beskidzkiej ..."
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Tarnowiec w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.