eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąsawa › Opracowanie projektu budowlanego na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim na trasie Nowawieś Pałucka - Laski Wielkie gmina Gąsawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Gąsawa: Opracowanie projektu budowlanego na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim na trasie Nowawieś Pałucka - Laski Wielkie gmina Gąsawa
Numer ogłoszenia: 67012 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gąsawa , ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3036210, faks 052 3036220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gasawa.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim na trasie Nowawieś Pałucka - Laski Wielkie gmina Gąsawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim na trasie Nowawieś Pałucka - Laski Wielkie o łącznej orientacyjnej długości 6600 mb. Sieć kanalizacji sanitarnej winna obejmować budowę: - kolektor grawitacyjny PCV O 200 mm Nowawieś Pałucka - wieś - orientacyjna długość - 4000,0 mb; - kolektor tłoczny PCV O 110 mm Nowawieś Pałucka - Laski Wielkie - orientacyjna długość - 2 600,0 mb; - przepompownie - 3 szt.; - przepompownie wraz z zasilaniem energetycznym oraz montażem do istniejącego dla Gminy Gąsawa monitoringu w systemie GPR; - żurawik do pomp - ręczny - 3 szt.; - dodatkowe pompy (zapas po 1 szt., na każdej przepompowni); - przyłącze wodociągowe do przepompowni - orientacyjna długość 3 szt. x 20,0 mb = 60,0 mb. 2) Projekt budowlany budowy kanalizacji sanitarnej winien obejmować budowę przykanalików zakończonych studzienkami. 3) Na działkach zaprojektować przyłącza z wejściem na teren działki, na odległość 1,0 m od granicy, zakończone studzienką. 4) Kanalizację ściekową, przyłącza należy projektować z rur PCV, a przekroje należy dostosować wg rzeczywistych potrzeb. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: - projekt budowlany w zakresie uwzględniających specyfikację robót budowlanych; - projekty wykonawcze; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót; - BIOZ (gdy jest wymagane oddzielnymi przepisami). Do zakresu opracowania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej należy również: 1) wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego o wydanie decyzji inwestycji celu publicznego z dołączeniem dokumentów; 2) niezbędne ekspertyzy; 3) badania geotechniczne, geologiczne; 4) pisemne zgody właścicieli nieruchomości na wejście na grunt w celu wykonania kanalizacji ściekowej łącznie z przyłączami, z którego będzie wynikać również uzgodnienie właściciela nieruchomości i miejsce wejścia przykanalikiem na każdą nieruchomość. Pisemne zgody muszą stanowić integralną część projektu budowlanego; 5) uzyskanie mapy syt. - wys. do celów projektowych (przed przystąpieniem do realizacji projektu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić podkłady geodezyjne do akceptacji Zamawiającego); 6) wykonanie operatu wodno - prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego (jeżeli zajdzie taka konieczność); 7) uzgodnienia i opinie z kompetentnymi organami, jednostkami, właścicielami dróg, Gminną Spółką Wodną w Gąsawie, Zakładem Robót Publicznych w Gąsawie oraz Zespołem Uzgadniania Dokumentacji Technicznych mających swoją siedzibę w Starostwie Powiatowym w Żninie; 8) uzyskanie wypisu z rejestru gruntów ze Starostwa Powiatowego w Żninie w stosunku do nieruchomości po których przebiegać będą kolektory i przykanaliki oraz usytuowane zostaną przepompownie; 9) uzyskanie pozwolenia na budowę wg projektu budowlanego ze Starostwa Powiatowego w Żninie na podstawie pisemnego pełnomocnictwa udzielonego przez Wójta Gminy Gąsawa. Kompletowanie projektu musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.). Ponadto opracowanie należy przedłożyć w wersji elektronicznej na płytce CD w ilości 1 szt. dla każdego opracowania. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 5 egz. w formie papierowej i elektronicznej zapisane w formie PDF. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski należy wykonać w dwóch egzemplarzach na zakres robót objętych projektem budowy kanalizacji ściekowej wraz z przyłączami i odtworzeniem nawierzchni i ewentualną projektowaną wymianą gruntów. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót winny być sporządzone w 2 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej zapisanej w formie PDF..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, tj. wykonaniem co najmniej 3 projektów budowlanych w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami o długości sieci min. 1 000 m. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 pkt 6.1.2. SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią formularza Nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez Wykonawcę, jeżeli w wykazie Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. projektantem z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych i sprawdzania projektów budowlanych oraz projektowaniem z uprawnieniami do projektowania w specjalności drogowej. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 pkt 6.1.3. i 6.1.4.SIWZ - na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią formularza Nr 2 do SIWZ - na zasadzie - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp złożone na druku - formularz Nr 2, które zgodnie z art. 44 ustawy wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty; - pełnomocnictwo do podpisywania oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; 2) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: - przedłużającego się oczekiwania na ewentualne uzgodnienia, decyzje administracyjne itp. - zajdzie konieczność zmian merytorycznych w opracowaniu dokumentacji; - wystąpienia konieczności usług dodatkowych; 3) wystąpienia konieczności, że na wskutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, należy dokonać zmiany osób (upoważnionych do wystąpienia w imieniu Wykonawcy lub Zamawiającego) przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje przedmiot umowy; 4) na wskutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy należy dokonać zmiany projektantów (ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od Wykonawcy), pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę; 5) za zgodą Zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wykazane w ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót projektowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gasawa.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gąsawa ul. Żnińska 8 88-410 Gąsawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gąsawa ul. Żnińska 8 88-410 Gąsawa pokój nr 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.