To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 66987 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Bedlno: "Świadczenie usług w zakresie wyjazdów okazjonalnych dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie Gminy Bedlno, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno oraz ich opiekunów, realizowanych w celach kulturalno - oświatowych, sportowych oraz promocyjnych , a także realizowanych w ramach programu pn.: "Edukacja ekologiczna w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2016/2017" pn.:"Myślę, poszukuję, promuję, racjonalnie wykorzystuję - edukacja ekologiczna w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27906-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bedlno, krajowy numer identyfikacyjny
61101554300000, ul.
Bedlno
24,
99311
Bedlno, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
24 2821420, 2821770, 2821771, faks
24 282 17 50, e-mail
ug@bedlno.pl
Adres strony internetowej (URL): ugbedlno.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług w zakresie wyjazdów okazjonalnych dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie Gminy Bedlno, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno oraz ich opiekunów, realizowanych w celach kulturalno - oświatowych, sportowych oraz promocyjnych , a także realizowanych w ramach programu pn.: "Edukacja ekologiczna w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2016/2017" pn.:"Myślę, poszukuję, promuję, racjonalnie wykorzystuję - edukacja ekologiczna w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zamówienia wyjazdy realizowane będą z miejsca siedziby szkoły - będącej organizatorem wyjazdu do miejsca docelowego w okresie obowiązywania umowy. Wyjazdy do miejsca docelowego będą się odbywały każdorazowo na podstawie: 1)Pisemnego zgłoszenia dyrektora szkoły o potrzebie zorganizowania wyjazdu skierowanego do Zamawiającego( na co najmniej 7 dni przed wyjazdem) wraz z podaniem: a) planowanego miejsca docelowego wyjazdu, b)terminu wyjazdu i czasu trwania wyjazdu, c) liczby dzieci i liczby opiekunów ( imienna lista wraz z numerem PESEL i adresem zamieszkania) 2) Po weryfikacji zgłoszenia Zamawiający pisemne poinformuje Wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną datą wyjazdu o: a) planowanym miejscu docelowym wyjazdu, b)terminie wyjazdu i czasu trwania wyjazdu, c) liczbie dzieci i liczbie opiekunów ( imienna lista wraz z numerem PESEL i adresem zamieszkania) Wykonawca zapewnia pojazd wraz z kierowcą posiadającym pełne kwalifikacje i uprawnienia do przewozu osób, zatrudniony na podstawie umowy o pracę, który pozostaje w dyspozycji Organizatora i Zamawiającego przez cały okres wyjazdu. Prognozowana ilość wyjazdów - 14sztuk , do miejsc wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ . Liczba ta może ulec zmianie w przypadku konieczności zorganizowania dodatkowych wyjazdów. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobligowany jest do ubezpieczenia autobusów i pasażerów od wszelkich szkód i wypadków ( zdarzeń) powstałych podczas przewozu i w związku z tym przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, w tym do dokonywania wszelkich napraw. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ - Projekt Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ust.1 ustawy Pzp. Pojazdy świadczące usługę winny spełniać warunki techniczne, w tym wymagane prawem licencje i pozwolenia oraz badania techniczne pojazdów i posiadać wyposażenie dla zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa przewożonym uczniom. Dla prawidłowości realizacji usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania przez Wykonawcę usługi wraz z kontrolą pojazdu , wymagań technicznych oraz ciągłości badań technicznych. W przypadku awarii lub wypadku pojazdu - autobusu na trasie, choroby kierowcy lub innych nieprzewidzianych okoliczności związanych z przewozami Wykonawca na własny koszt organizuje dowóz zastępczy, tak by nie powodować opóźnień wyjazdu w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i wygodę dzieci, a o zakłóceniach powiadamia Zamawiającego, a w razie potrzeby (awarii, wypadku) także jednostki Policji i Pogotowia Ratunkowego. W razie awarii na trasie Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazd zastępczy w czasie możliwie jak najkrótszym . W przypadku spadku temperatury na dworze poniżej 5o C Wykonawca zobowiązuje się do ogrzewania autobusu w czasie przewożenia dzieci. Zastępczy środek transportu musi spełniać warunki SIWZ i zapisy umowy w taki sposób, jak podstawowy środek transportu - autobus. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu lub kierowcy w sytuacji określonej wyżej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi, a kosztami obciąży Wykonawcę . Rozliczenie będzie następowało na podstawie faktycznego przejazdu (każdego przejechanego kilometra) . W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewni dojazd pojazdu wraz z kierowcą do miejsca wyjazdu, którym nie obciąża Zamawiającego ( Wykonawca nie dolicza do ilości wykonanych kilometrów przy przewozach dojazdu do miejsca wyjazdu określonego przez Zamawiającego). Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8379.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3,70zł za 1 km IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.