eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony na dostawę ultrasonografu wraz z jego finansowaniem. Nr sprawy8/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na dostawę ultrasonografu wraz z jego finansowaniem. Nr sprawy: 8/2014
Numer ogłoszenia: 66911 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę ultrasonografu wraz z jego finansowaniem. Nr sprawy: 8/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ultrasonografu z głowicą konweksową i dopochwową w ilości 1 szt. oraz ultrasonografu z głowicami convex, liniową i microkonweksową w ilości 1 sztuki wraz z jego finansowaniem przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiający zestawienie wymaganych parametrów granicznych określa załącznik Nr 1 oraz Nr 2 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu umowy wymienionego w pkt. 3.1 niniejszej SIWZ oraz dokonanie jego instalacji w siedzibie Zamawiającego; b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi w/w urządzenia; c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionych paszportów aparatury medycznej; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz z sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usług serwisu i gwarancji w okresie w gwarancji. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pkt. 3.1 posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). Oferowane urządzenia muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i będą po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości (niewadliwej pracy) na sprzęt wymieniony w pkt. 3.1 niniejszej SIWZ na okres min. 24 miesięcy. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej lub dostarczenia rzeczy wolnej od wady, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji. Termin gwarancji będzie liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wzór umowy pożyczki stanowiącej wiążącą ofertę podmiotu finansującego, przeznaczonej na sfinansowanie 60% ceny brutto oferty wraz z harmonogramem spłaty rat pożyczki oraz wzór umowy przewłaszczenia rzeczy ruchomej na zabezpieczenie. Minimalne założenia i zapisy dotyczące finansowania, które powinny znaleźć się w umowie pożyczki: a) płatność nastąpi w 36 ratach równych w PLN; b) zaangażowanie własne Zamawiającego wynosi 40% wartości brutto przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1 niniejszej SIWZ, płatne w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego; c) kalkulacja rat oparta będzie na stopie zmiennej WIBOR 1M, do kalkulacji należy przyjąć stopę z dnia ogłoszenia postępowania. d) wysokość rat może ulegać zmianie tylko w przypadku zmian wysokości stopy bazowej WIBOR 1M; e) pierwsza rata pożyczki płatna będzie w miesiącu następującym po pełnej instalacji urządzenia, potwierdzonej protokołem obioru podpisanym przez Zamawiającego; f) data płatności rat pożyczki to ostatni dzień każdego miesiąca; g) zabezpieczeniem transakcji będzie przewłaszczenie finansowanego urządzenia (przedmiotu zamówienia) na czas trwania umowy na rzecz podmiotu finansującego; h) Zamawiający nie wyraża zgody na dodatkowe zabezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wymaganego warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    certyfikat CE na głowice i aparat

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia umowy regulującej tą współpracę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiany terminu realizacji zamówienia i związanej z tym terminów płatności. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Zmiana może również nastąpić w przypadku zmiany wysokości rat, które mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmian wysokości stopy bazowej WIBOR 1M

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDROWIE Sp. z o.o., 82-500 Kwidzyn, ul. gen. Józefa Hallera 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 12:00, miejsce: ZDROWIE Sp. z o.o., 82-500 Kwidzyn, ul. gen. Józefa Hallera 31, pawilon administracyjny, pokój nr 10 lub 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.