eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawyPN/16/ZP/U/2011. Przegląd sprzętu medycznego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-02-28

Łódź: Nr sprawy: PN/16/ZP/U/2011. Przegląd sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 66875 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: PN/16/ZP/U/2011. Przegląd sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest usługa przeglądu sprzętu medycznego zwanego dalej sprzętem określonego rodzajowo i pogrupowanego w 75 częściach zwanych pakietami w załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz poniżej: Nr pakietu/Aparatura medyczna/Producent/Liczba przeglądów [szt.]--- -----PLACÓWKA PRZY ULICY STERLIGA 1/3 ----- 1./Aparat do jodochwytności/Biodex Medical Systems/1 szt.--- 2./Aparat do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej/Datascope/5 szt.--- 3./Aparat do terapii nerkozastępczej (hemodializ) / Gambro Poland Sp. z o.o. /1 szt.--- 4./Aparat do znieczulania ogólnego/GE Datex-Ohmeda/1 szt.--- 5./Aparat do znieczulania ogólnego/ Drager Polska sp. Z o.o. /1 szt.--- 6./Aparat RTG /Siemens/3 szt.--- 7./Aparat RTG TX-32-HF-B przewoźny/Radiologia s.a. Algete Madrit/1 szt.--- 8./Aparat RTG ZIEHM VISION R zabiegowy Ramię C/ZIEHM Imaging/1 szt.--- 9./Biopompa z panelem sterowniczym/Jostra (Maquet)/1 szt.--- 10./Centrala monitorująca + kardiomonitory 13 szt./AxMediTec sp. Z o.o./1 szt.--- 11./Defibrylator/S&W/7 szt.--- 12./Defibrylator/Medtronic Poland Sp.z.o.o. /13 szt.--- 13./Defibrylator/MRL/1 szt.--- 14./Densytometr/General Electric Healhcare Lunar/1 szt.--- 15./Diatermia chirurgiczna/Martin/1 szt.--- 16./Diatermia chirurgiczna/Erbe/2 szt.--- 17./Diatermia chirurgiczna/Valleylab/2 szt.--- 18./Echokardiograf/Siemens/1 szt.--- 19./Echokardiograf/Philips Polska sp. Z o.o./1 szt.--- 20./Elektrokardiograf EKG/Schiller/1 szt.--- 21./Elektrokardiograf EKG/Aspel/1 szt.--- 22./Elektrokardiograf EKG/Aspel/1 szt.--- 23./Elektrokardiograf EKG/BTL Polska/4 szt.--- 24./Elektrokardiograf EKG/Hellige/1 szt.--- 25./Elektrokardiograf EKG/Medea/2 szt.--- 26./Elektrokardiograf EKG/Cardio Line/1 szt.--- 27./Elektrokardiograf EKG/Farum SA/9 szt.--- 28./Hemooxymetr/Radiometer/1 szt.--- 29./Hiterculer STOCKERT/Stockert/1 szt.--- 30./Kardiomonitor/S&W/7 szt.--- 31./Kardiomonitor/Biazet/12 szt.--- 32./Kardiomonitor/S&W/1 szt.--- 33./Kardiomonitor/Mindray/14 szt.--- 34./Kardiomonitor/SPACE LABS /9 szt.--- 35./Kardiomonitor/Mindray/4 szt.--- 36./Kardiomonitor/Welch Allyn/1 szt.--- 37./Kardiomonitor PM 6000 z modułami (Zestaw śródoperacyjnego nadzoru)/Mindray/2 szt.--- 38./Kardiostymulator /Biotronik/1 szt.--- 39./Kardiostymulator /Tesla/1 szt.--- 40./Kardiostymulator /Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM/6 szt.--- 41./Mammograf/Elscint/1 szt.--- 42./Miernik skażeń powierzchni/Polon-Polska/2 szt.--- 43./Radioanalizer Xpress/ MDS Medical Diagnostic Systems sp. Z o.o. /1 szt.--- 44./Respirator/Ambu/2 szt.--- 45./Respirator/Bear Medical System/1 szt.--- 46./Respirator/Nellcor Puritan/13 szt.--- 47./Respirator/Draeger Medical/1 szt.--- 2.Formularz cenowy oferty Wykonawcy stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ. 3.Wykonawca w ramach Usługi wykona czynności przeglądowe, w szczególności polegające na: 3.1.dokonaniu oględzin sprzętu, 3.2.sprawdzeniu działania sprzętu, 3.3.wykonaniu regulacji i pomiarów kontrolnych, 3.4.wykonaniu testów (jeśli są wymagane przez producenta), 3.5.wystawieniu raport przeglądowego (serwisowego), 3.6.dokonaniu w dokumentacji eksploatacji (Paszporcie) wpisu dopuszczającego bądź niedopuszczającego do użytkowania sprzętu. 3.7.wystawieniu orzeczeń technicznych o stanie technicznym sprzętu w przypadku dopuszczenia warunkowego bądź niedopuszczenia do użytkowania sprzętu. 4.W przypadku niedopuszczenia bądź warunkowego dopuszczenia sprzętu do użytkowania poza czynnościami określonymi w pkt.3, Wykonawca przedstawi /Kosztorys/ usunięcia usterki wraz z wyszczególnieniem koniecznych do wymiany elementów. 5.Wykonawca dostarczy Kosztorys, o którym mowa w pkt.4 oraz orzeczenie techniczne, o którym mowa w pkt.3.7, w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od wystawienia raportu przeglądowego i dokonaniu wpisu do Paszportu. 6.Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości przeglądów w stosunku do określonych w załączniku nr 1 do Umowy w przypadku wyłączenia przez Zamawiającego z eksploatacji sprzętu. W takim przypadku Zamawiający przed wykonaniem Usługi powiadomi pisemnie Wykonawcę o wyłączeniu z eksploatacji. 7.Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niewykonane przeglądy, o których mowa w pkt. 6. 8.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 9.Zamawiający wymaga wykonania usługi przez osoby posiadające kwalifikacje i stosowne przeszkolenie w zakresie serwisowania i użytkowania elektrycznych urządzeń medycznych, a w pakietach o numerach: 1-19, 28-29, 37-47, 52-57, 61-63, 65-75 dodatkowo wymaga wykonania usługi przez osobę lub firmę posiadającą autoryzację producenta w zakresie serwisowania wydane przez producenta danego sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 75.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich pakietów: Wymagane jest, aby Wykonawca należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu przeglądów technicznych aparatury medycznej zgodnej z tą na którą Wykonawca składa ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy pakietów o numerach: 1-19, 28-29, 37-47, 52-57, 61-63, 65-75 : Wymagane jest, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz przynajmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokładne informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu opisane są w pkt. V. SIWZ 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. /Formularz Oferty/ przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ - w oryginale. 1.2. /Formularz Cenowy/ przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2.2 do SIWZ - w oryginale. 1.3. Oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie V SIWZ: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3.1 do SIWZ - w oryginale, b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załącznik nr 3.2 do SIWZ - w oryginale, c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - w oryginale, d) dotyczy pakietów o numerach: 1-19, 28-29, 37-47, 52-57, 61-63, 65-75: 1) oświadczenie, o których mowa w pkt. V.1.2.2) - według załącznika nr 3.3 do SIWZ 2) wykaz osób w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w pkt. V.1.2.2) - według załącznika nr 5.1 do SIWZ. e) dotyczy pakietów o numerach: 20-27, 30-36, 48-51, 58-60, 64: 1) wykaz wykonanych usług w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt. V.1.3.1) - według załącznika nr 5.2 do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z wykazu, o którym mowa w ppkt.1), np. referencje. 1.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 1.5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy) - w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany terminu wykonania umowy w wyjątkowych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90 - 549 Łódź,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90 - 549 Łódź - kancelaria ogólna Szpitala - w godz. od 8:00 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.