eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia pacjentów Szpitala w Bełchatowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Bełchatów: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia pacjentów Szpitala w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 66870 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia pacjentów Szpitala w Bełchatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia pacjentów Szpitala w Bełchatowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (Pakiety nr 1-4) i obejmuje: Pakiet nr 1 - Zakup i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego Pakiet nr 2 - Doposażenie systemu informatycznego w Zakładzie diagnostyki obrazowej Pakiet nr 3 - Rozbudowa posiadanego oprogramowania Infomedica o moduł do ewidencji czasu pracy (grafiki) Pakiet nr 4 - Wdrożenie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów i nazw według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) znajduje się w Rozdziale XVIII SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 64.21.42.00-1, 64.21.50.00-6, 48.32.90.00-0, 48.78.00.00-9, 48.81.40.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1, 33.11.12.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp, Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 1 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 2 co najmniej dwa zamówienia na wyposażenie w elementy systemu informatycznego dla Zakładu diagnostyki obrazowej; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 3 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania do ewidencji czasu pracy; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 4 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania w zakresie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej; na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: - w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: - w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w zakresie Pakietu nr 1 i 2 - Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań, W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ, w zakresie Pakietu nr 3 i 4 - Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia opisany warunek. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: - osobą posiadającą certyfikat w zakresie administrowania bazą danych - minimum Orcale 11g, - osobą posiadającą certyfikat w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA), - osobą posiadającą certyfikat(-y) w zakresie świadczenia usług informatycznych dla sprzedawanego oprogramowania tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników (wystawiony (-e) przez producenta oprogramowania). na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 2) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych dostaw wyłącznie zamówień należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych tj.: - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 1 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 2 co najmniej dwa zamówienia na wyposażenie w elementy systemu informatycznego dla Zakładu diagnostyki obrazowej; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 3 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania do ewidencji czasu pracy; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 4 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania w zakresie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk według Załącznika nr 4 do SIWZ (Parametry techniczno-funkcjonalne i warunki realizacji zamówienia) 2) dokumenty poświadczające zgodność oferowanych dostaw i usług z wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ (oświadczenia, certyfikaty, deklaracje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia (pok. 92)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. 18)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Działanie IV.2 E-usługi publiczne nabór nr 5 Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.00-00-001/13-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego: 1) zakup i instalacja bramy medialnej 2) konfigurację i wdrożenie systemu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.42.00-1, 64.21.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie systemu informatycznego w Zakładzie diagnostyki obrazowej: 1) zakup i instalacja skanera 2) zakup i instalacja stanowiska stacji technika 3) zakup i instalacja czytnika kodów kreskowych 4) zakup kompletu kaset cyfrowych 5) rozbudowa macierzy na serwerze poprzez zakup macierzy z dodatkową licencją PACS/RIS 6) integracja z funkcjonującym oprogramowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.32.90.00-0, 48.78.00.00-9, 48.81.40.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1, 33.11.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa posiadanego oprogramowania Infomedica o moduł do ewidencji czasu pracy (grafiki): 1) zakup licencji wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania na serwerze i na stanowiskach pracy 2) szkolenia użytkowników z programu ewidencji czasu pracy (grafiki) 3) konsultacje na stanowiskach z programu ewidencji czasu pracy (grafiki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.78.00.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej: 1) zakup i instalacja oprogramowania 2) szkolenia użytkowników w formie e-learning 3) konsultacje na stanowiskach 4) wdrożenie funkcjonujących druków w formie elektronicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.78.00.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.