eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 66864 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Zielona Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Planuje się dofinansowanie przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8382-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna  22, 65424   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowej pn. "Budowa ul. Aglomeracyjnej wraz ze ścieżkami rowerowymi", która obejmuje: 1) budowę drogi na odcinku do ul. Zjednoczenia do ul. Dworcowej, 2) budowę ronda w ul. Zjednoczenia, 3) przebudowę ul. Dworcowej, 4) przebudowę ronda Anny Borchers, 5) przebudowę ronda Klemensa Felchnerowskiego, 6) przebudowę geometrii istniejących skrzyżowań, 7) budowę miejsc parkingowych, 8) budowę chodnika, 9) budowę ścieżki rowerowej, 10) budowę ciągu pieszo-rowerowego, 11) przebudowę i budowę zjazdów publicznych oraz indywidualnych, 12) wykonanie nawierzchni bitumicznych (jezdnie, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe), 13) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej (pierścień ronda, zatoka autobusowa), 14) wykonanie nawierzchni z polbruku (jezdnia, parkingi, zjazdy i chodniki), 15) wbudowanie kamiennych oraz betonowych elementów prefabrykowanych (krawężniki i obrzeża), 16) przeprowadzenie regulacji pionowej i sytuacyjnej urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, 17) budowę kanalizacji deszczowej, 18) budowę Kanału Łącza, 19) przebudowę sieci gazowej, 20) budowę przyłącza wodociągowego do nawodnienia terenów zielonych na dwóch rondach, 21) likwidację kolizji z linią napowietrzną oraz liniami nn i SN, 22) przebudowę kanalizacji i sieci teletechnicznych, 23) budowę oświetlenia ulicznego, 24) budowę doświetlenia przejść dla pieszych, 25) przebudowę zatoki autobusowej, 26) budowę murów oporowych, 27) rozbiórkę budynków, ogrodzeń i placów, 28) likwidację kolidującej zieleni w istniejącym i projektowanym pasie drogowym (wycinka drzew i krzewów), 29) zagospodarowanie terenów zielonych, 30) wykonanie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), 31) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, oraz prace nadzoru obejmujące: 32) obsługę geodezyjną ww. inwestycji, jak również: 33) prace nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego i rękojmi ww. inwestycji. 2. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału Nadzoru w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest reagować w czasie max. 4 godzin od powzięcia informacji na ten temat. Uwaga: skrócenia czasu reakcji podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 31.3. SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ (załączniki nr I.5.A - I.5.D do SIWZ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumencie, o którym mowa w pkt 3.4. SIWZ. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 5 lat od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT495934.96
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Piotr Owsiński Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych,  ,  ul. Dekoracyjna 3 P5/2,  65-722,  Zieloa Góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164205.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164205.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 736897.92
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.