Ogłoszenie z dnia 2011-02-28
Wrocław: NADZÓR NAD TRANSPORTEM DEKORACJI OPERY WROCŁAWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 66843 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250469 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR NAD TRANSPORTEM DEKORACJI OPERY WROCŁAWSKIEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór nad transportem dekoracji Opery Wrocławskiej. Termin wykonywania usługi: od dnia 1 października 2010 r. do dnia 30 czerwca 2011 r Zakres zamówienia: 1.Załadunek elementów dekoracji złożonych w przedsionku Opery od strony parkingu lub przed Operą, na samochód ciężarowy lub samochód z przyczepą będący w dyspozycji Opery. 2. Nadzór nad transportem do magazynu dekoracji Opery we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej. 3.Rozładunek elementów dekoracji w magazynie dekoracji z zachowaniem szczególnej ostrożności i ochroną przed uszkodzeniem na wyznaczone miejsca i według ustalonego porządku. 4.Załadunek dekoracji w magazynie dekoracji na ww. środki transportu i nadzór nad transportem do Opery, rozładunek i złożenie w przedsionku Opery od strony parkingu lub w uzgodnieniu z Operą na zewnątrz - zaplecze Opery.. 5. Wykonywanie usług , o których mowa w punktach 1-3 również pomiędzy Operą, a pracownią dekoracji przy ul. Tęczowej. 6.Przestrzeganie miesięcznych harmonogramów realizacji usług określonych w punktach 1, 2, 3, 4, 5 otrzymywanych od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego Opery najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem miesiąca. 7. Miesięczny harmonogram transportu dekoracji powinien zawierać co najmniej: - datę realizacji - nazwę spektaklu - godzinę odbioru z Opery dekoracji - godzinę przywozu do Opery dekoracji 8.Opera zastrzega sobie, by usługi będące przedmiotem zamówienia wykonywało nie mniej jak 5 , a nie więcej jak 6 osób. 9. W przypadku składowania dekoracji na zewnątrz Opery zabezpieczanie ich przed opadami atmosferycznymi środkami Opery. 10. Załącznik nr 1 do OPZ stanowi harmonogram od 1 października 2010 r. do dnia 30 czerwca 2011 roku zastrzeżeniem możliwości dokonywania w nim zmian bieżących przez Zamawiającego z zastrzeżeniem informowania o każdej zmianie Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SAJ USŁUGI TRANSPORT - HANDEL
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SAJ USŁUGI TRANSPORT - HANDEL
- Usługi transport - Handel Saj Edward, ul. Podwale 7, 55-002 Kamieniec Wrocławski, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163602,00
Oferta z najniższą ceną: 163602,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193248,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.