eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Urzedu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61B w okresie od 01.03.2011r. do 29.02.2012r.



Ogłoszenie z dnia 2011-02-28

Skierniewice: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Urzedu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61B w okresie od 01.03.2011r. do 29.02.2012r.
Numer ogłoszenia: 66801 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61 B, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 834 63 00, faks 46 834 63 94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Urzedu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61B w okresie od 01.03.2011r. do 29.02.2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie Urzedu Skarbowego w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61B w okresie od 01.03.2011r. do 29.02.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia PROTECT Franciszek Kolus w Skierniewicach, ul. Trzcińska 21/23, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118106,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103615,20

  • Oferta z najniższą ceną: 103615,20 / Oferta z najwyższą ceną: 185057,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przesłankami zastosowania trybu zapytania o cenę (art. 69 i następne ustawy Prawo zamówien publicznych) są powszechna dostępność nabywanych usług oraz kwota udzielanego zamówienia mniejsza niż wynikająca z przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie przez Zamawiającego wymogu kwotowego jest bezsporne. Jako powszechną dostępność zamawianych usług należy rozumieć oferowanie dóbr o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia dostęp do nich nieograniczonej grupie konsumentów. Zdaniem Zamawiającego usługi ochrony osób i mienia spełniają opisane kryteria powszechnej dostępności i standardowego charakteru. Usługi ochroniarskie maja dzisiaj charakter usług powszechnie dostepnych, zarównio z uwagi na rodzaj wykonywanych świadczeń, polegających przede wszystkim na dozorze powierzonego mienia oraz z uwagi na dużą liczbę podmiotów oferujących na rynku tego rodzaju usługi. Podmioty świadczące te usługi nie mogą być uznane za dysponujące szczególnymi kwalifikacjami, czy też wyspecjalizowanym sprzętem, co wyłączałoby ich standardowy charakter i wykluczałoby zastosowanie trybu zapytania o cenę. Do niniejszego postępowania zaproszono 7 Wykonawców, których oferty zawierały następujace ceny: 1. Oferta nr 1 - 113.073,90 PLN, 2. Oferta nr 2 - 103.615,20 PLN, 3. Oferta nr 3 - 171.611,27 PLN, 4. Oferta nr 4 - 185.057,92 PLN, 5. Oferta nr 5 - 115.028,81 PLN. 6. Oferta nr 6 - 119.688,84 PLN, 7. Oferta nr 7 - 109.888,40 PLN a więc zgodnie z art. 71 ust. 1 zapewniono konkurencję i wybór najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.