eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa drogi powiatowej nr 3553W gr. województwa - Jasieniec Iłżecki Górny - Pastwiska (II Etap)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Radom: Przebudowa drogi powiatowej nr 3553W gr. województwa - Jasieniec Iłżecki Górny - Pastwiska (II Etap)
Numer ogłoszenia: 66735 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3553W gr. województwa - Jasieniec Iłżecki Górny - Pastwiska (II Etap).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3553W gr. województwa - Jasieniec Iłżecki Górny - Pastwiska (II Etap) na odcinku długości 4153 m od km 4+672 do km 8+825 W ramach robót należy wykonać : - roboty przygotowawcze (obsługa geodezyjna), - roboty ziemne (renowacja rowów, wykonanie koryta pod poszerzenia istniejącej nawierzchni), - podbudowę, - warstwę wyrównawczą i ścieralną z betonu asfaltowego, - chodniki i zjazdy, - urządzenia odwodniające (ciek wodny), - pobocza, - roboty wykończeniowe (regulacja studzienek: dla zaworów wodociągowych i gazowych, dla studzienek telefonicznych), - oznakowanie pionowe i poziome. W/w roboty drogowe należy wykonać zgodnie z : - dokumentacją projektową , - szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, - przedmiarem robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1.1 Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości - 20.000,0 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ). 1.2 Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. od 15.05.2009r. do 14.06.2009r., w terminie do dnia 15.05.2009r. do godz. 1100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007r Dz. U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ), 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww Ustawy; 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje między innymi kadrą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności drogowej min. 1 osoba, b) dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi, urządzeń i sprzętu: 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mgh 1 szt 2. Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 6,0 metrów 1 szt. 3. Skrapiarka 1 szt 4. Koparka 1 szt 5. Walec stalowy gładki 1 szt. 6. Walec ogumiony 1 szt. 7 Laboratorium wyposażone co najmniej w sprzęt do wykonania następujących badań: - zagęszczenia, - wytrzymałości na ściskanie, - składu, stabilności i odkształcenia, - zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych. 1 komplet Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. c) dysponuje własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 tyś zł. ( słownie: sześćset tysięcy złotych ), d) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę drogową w zakres której wchodziło wykonanie między innymi: chodników nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchni mineralno-asfaltowych o wartość co najmniej 1.000.000,- PLN). Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami/ opinią Zamawiającego, iż zostały wykonane należycie. UWAGA! Zaleca się, aby przedstawione referencje/ opinie zawierały charakterystykę wykonanych robót oraz ich wartość. 3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie ( spółki cywilne konsorcja) 3.1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagania określone w pkt 1. z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 2. muszą być spełnione łącznie. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. i 2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 2.4 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.6. Wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. oraz zobowiązanie wymienione w pkt 2.2. i w pkt 2.5. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik(lider). b) dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). c) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.1., 2.3., 2.4., 2.6 powinien złożyć ten Wykonawca, który w całości spełnia postawione warunki, lub ci Wykonawcy którzy spełniają poszczególne warunki. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 1.2 do 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości lub części wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 5. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1.2; 1.3 ; 1.4 i 1.5. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24, 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24, 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewiduje się, że zadanie zostanie dofinansowane z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 (RPO WM).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.