eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony roślin do a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie c/ Punktu Doświadc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Przecław: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa środków ochrony roślin do : a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie c/ Punktu Doświadczalnego w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec, 37-611 Cieszanów pow. Lubaczów d/ Punktu Doświadczalnego w Dukli, ul. Trakt Węgierski 6, 38-450 Dukla
Numer ogłoszenia: 66714 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian , ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, woj. podkarpackie, tel. 017 5813194, 5813177, faks 017 5813194.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.coboru.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomcnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa środków ochrony roślin do : a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie c/ Punktu Doświadczalnego w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec, 37-611 Cieszanów pow. Lubaczów d/ Punktu Doświadczalnego w Dukli, ul. Trakt Węgierski 6, 38-450 Dukla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa środków ochrony roślin do : a/ Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu, ul. Podzamcze 2, 39-320 Przecław, b/ Punktu Doświadczalnego w Zadąbrowiu, 37-716 Orły, pow. Jarosław, woj. Podkarpackie c/ Punktu Doświadczalnego w Nowym Lublińcu, Nowy Lubliniec, 37-611 Cieszanów pow. Lubaczów d/ Punktu Doświadczalnego w Dukli, ul. Trakt Węgierski 6, 38-450 Dukla -jakościowo zgodnych z Polską Normą. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 24451000-0 Pestycydy Szczegółowe zestawienie asortymentu i ilości środków ochrony roślin objętych dostawami do poszczególnych Punktów Doświadczalnych i SDOO Przecław określone jest w Zestawieniu zawartym w pkt. XXIV SIWZ. 2. Ilość zamawianych nawozów może ulec zmianie w zależności od ich zużycia i sytuacji finansowej Zamawiającego. 3. Zamówienie będzie realizowane od III dekady marca 2010 do 31 grudnia 2010r. Szczegółowe terminy realizacji dostaw określa Zestawienie zawarte w pkt. XXIV SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i na własny koszt, do miejsc dostaw określonych w pkt. 1a/,b/,c/,d/, w wymaganych terminach realizacji dostaw. 5. W ramach zamówionych dostaw, tj. w cenie dostawy, Wykonawca zapewni doradztwo agrotechniczne, połączone z ewentualnym z dojazdem do Zamawiającego w terminie do 24 godzin od zgłoszenia uzasadnionej potrzeby przyjazdu, nie więcej niż 3 przyjazdów w okresie realizacji dostaw. 6. Dostawa środków do SDOO Przecław, Punktów Doświadczalnych : Zadąbrowie, Nowy Lubliniec, Dukla w oryginalnych opakowaniach i odbiór pustych opakowań. 7. Zamówienie na środki będzie składane faksem. Częstotliwość i wielkość dostaw wg potrzeb, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, okres realizacji nie dłuższy niż do 36 godzin od złożenia zamówienia. 8. Do każdej dostawy ( środka ochrony roślin) powinna być załączona instrukcja użycia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00 - Pestycydy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków o jakich mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP 6) wniosą wadium w kwocie - nie wymagane Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ. Oferenta wyklucza się z postępowania na podstawie art. 24 uPZP. Odrzucenie oferty następuje na warunkach określonych w art. 89 uPZP. Zamawiający unieważni postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 i 2 uPZP. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Dostarczany towar musi mieć termin przydatności do stosowania ( lub atest ważny ) co najmniej do 31.12.2010r. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wymagana gotowość do przyjazdu do zamawiającego w razie uzasadnionych potrzeb w terminie do 24 godzin od zgłoszenia, w ramach doradztwa agrotechnicznego zamówionych towarów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ formularz ofertowy ( ze wskazaniem części zamówienia, do której formularz jest składany ) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ b/ dokument potwierdzający wniesienie wadium - nie dotyczy c/ oświadczenie do postępowania w zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z oświadczeniem o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 2 do SIWZ d/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. e/ dokumenty potwierdzające uprawienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, f/ oświadczenie- potwierdzone stosownymi zaświadczeniami naczelnika organu skarbowego i właściwego oddziału ZUS, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert -, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatku, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu g/ koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Dokumenty o których mowa w rozdziale IX SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Brak jakiegokolwiek dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oferent zobowiązany jest do złożenia umowy spółki cywilnej oraz następujących dokumentów : - dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 1 d,f - dotyczącego każdego ze wspólników - pozostałe dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 1 spółka cywilna składa wspólnie, a ponadto oświadczenie o jakim mowa w pkt.f w związku z tym, że w zakresie opodatkowania podatkiem vat podatnikiem jest spółka a nie każdy z jej wspólników z osobna. W przypadku składania ofert częściowych dokumenty te wystarczy dołączyć do jednej z ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coboru.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stacja Doświadczalna Ocney Odmian 39-320 Przecław, Podzamcze 2,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Stacja Doświadczalna Ocney Odmian 39-320 Przecław, Podzamcze 2,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.