eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie zadania pn. Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Toruń: Wykonanie zadania pn. Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta.
Numer ogłoszenia: 66693 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania pn. Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: rozbudowa cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego Torunia opartego na technologii sieciowej transmisji danych Ethernet (CCTV IP). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) budowę i uruchomienie 9 punktów kamerowych wraz z niezbędną infrastrukturą, zbudowanych w oparciu o szybkoobrotowe, zewnętrzne kamery IP o rozdzielczości zgodnej ze standardem SMPTE 274M, przeznaczone do pracy w trybie 24/7/365 w lokalizacjach: - ul. Gajowa/Zdrojowa; - ul. Łódzka/Podgórska; - ul. Kniaziewicza/Hallera; - ul. Poznańska/Szubińska; - ul. Olsztyńska/Olimpijska; - ul. Turystyczna/Ligi Polskiej; - Plac Pokoju Toruńskiego; - Plac Teatralny; - Szosa Lubicka/Olsztyńska. Parametry kamer w standardzie SMPTE 274M zawarto w dodatkowych informacjach dotyczących przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) budowę i uruchomienie 5 punktów kamerowych wraz z niezbędną infrastrukturą, zbudowanych w oparciu o szybkoobrotowe, zewnętrzne kamery IP o rozdzielczości zgodnej ze standardem SMPTE 296M, przeznaczone do pracy w trybie 24/7/365 w lokalizacjach: - ul. Szubińska/Bliska; - ul. Włocławska 237; - ul. Matysiaków/Zdrojowa; - ul. Św. Józefa/Klemensa; - ul. Żwirki i Wigury 1. Parametry kamer w standardzie SMPTE 296M zawarto w dodatkowych informacjach dotyczących przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) budowę przyłączy światłowodowych do miejskiej sieci szerokopasmowej wybudowanej w ramach projektu pn. Nowoczesna siec szerokopasmowa współdziałająca ze szkieletową siecią regionalną jako podstawa systemu informacyjnego miasta Torunia i zasilania energetycznego do budowanych punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP. 4) budowę i uruchomienie sieci transmisyjnej gwarantującej właściwe przesyłanie danych z kamer i zarządzanie nimi z poziomu Centrum Nadzoru przy ul. Legionów 70/76; 5) konfigurację platformy VMS Genetec Secutiry Center 5.2 związaną z realizowaną rozbudową systemu monitoringu; 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z budową monitoringu Trasy Wschodniej na odcinku od Pl. Daszyńskiego do ul. Łódzkiej wykonanej przez firmę SoftBlue z Bydgoszczy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną i z uwzględnieniem najlepszych praktyk branżowych, na podstawie następujących dokumentów: 1) dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy nowych punktów kamerowych stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ: a) Projekt Zagospodarowania Terenu pn. Nowo projektowane punkty kamerowe na obszarze miasta Torunia; b) Projekt Zagospodarowania Terenu pn. Istniejące i nowo projektowane punkty kamerowe; c) Karty uzgodnień prac w budynkach pn. Istniejące i nowo projektowane punkty kamerowe systemu monitoringu wizyjnego miasta Torunia; d) Projekt Wykonawczy pn. Projektowane punkty kamerowe systemu monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z erratą; e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych pn. Projektowane i istniejące punkty kamerowe na obszarze miasta Torunia; f) Przedmiar robót dla zadania pn. Nowe punkty kamerowe; Część II: dostawa i montaż urządzeń do integracji analogowego systemu monitoringu wizyjnego Torunia z systemem cyfrowym uruchomionym w ramach projektu BiT-City. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż: 1) serwera rackowego PowerEdge R420 (hosta VMS), 2xXenon E5-2440 v2 1,90GHz wraz z oprogramowaniem systemowym, oprogramowaniem do wirtualizacji dla rozbudowy platformy Genetec Security Center 5.2 zarządzającej monitoringiem cyfrowym, w konfiguracji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) 4 stacji roboczych Precision T1700 MT CTO, i7-4790 wraz z oprogramowaniem systemowym i dwoma monitorami dla każdej ze stacji, w konfiguracji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) 2 przełączników agregacyjnych WS-C3750X-24S+C3KX-PWR-350WAC/2+C3KX-NM-1G wraz z 24 wkładkami światłowodowymi SFP oraz 4 wkładkami SFP do komunikacji z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami Cisco ASR 9010; 4) jednego przełącznika agregacyjnego WS-C3560X-24T-S+C3KX-PWR-350WAC/2-+C3KX-NM-1 wraz z 24 wkładkami miedzianymi oraz 4 wkładkami SFP do komunikacji z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami Cisco ASR 9010. Część III: dostawa i instalacja 80 licencji wraz z 5 letnim okresem SMA i failover dla kamer analogowych włączanych do platformy zarządzającej Genetec Security Center 5.2. 1.4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 1.5. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia z postępowania wykonawcy, o którym mowa w art. 24 ust. 2a..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 51.34.00.00-7, 45.23.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie należycie co najmniej jednego zamówienia w zakresie utworzenia, modernizacji, rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta w technologii sieciowej transmisji danych Ethernet (CCTV IP) dla minimum 10 punktów kamerowych każdy, b) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy na terenie zurbanizowanym kanalizy teletechnicznej łącznie z umieszczaniem w niej kabla światłowodowego o łącznej długości 500 metrów. dla części II zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie należycie co najmniej dwóch zamówień w zakresie dostawy i montażu serwerów lub przełączników agregacyjnych lub stacji roboczych o wartości minimum 50 000 zł brutto każde. dla części III - nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dla części I dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z następującymi kwalifikacjami zawodowymi: a) uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanymi na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( t. jedn. Dz. U. z 2013, poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm). b) - jedna osobą - instalator CCTV IP certyfikowany przez producenta/dystrybutora oferowanych kamer IP; - jedna osobą - inżynier certyfikowany przez producenta/dystrybutora platformy VMS Genetec Security Center 5.2; - jedną osoba - inżynier certyfikowany przez producenta przełączników sieciowych Cisco, na których zbudowana jest miejska sieć szerokopasmowa w Toruniu; dla części II: nie dotyczy dla części III: nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla części I: 100 000 zł dla części II: 50 000 zł dla części III: nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w pkt 3.2., 3.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). - oświadczenie Wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) lub podanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1. ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy części I W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych; 3) z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 4. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Ludności, ul. Legionów 70/76, 87-100 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 14:30, miejsce: Wydział Ochrony Ludności, ul. Legionów 70/76, 87-100 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozbudowa cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego Torunia opartego na technologii sieciowej transmisji danych Ethernet (CCTV IP). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) budowę i uruchomienie 9 punktów kamerowych wraz z niezbędną infrastrukturą, zbudowanych w oparciu o szybkoobrotowe, zewnętrzne kamery IP o rozdzielczości zgodnej ze standardem SMPTE 274M, przeznaczone do pracy w trybie 24/7/365 w lokalizacjach: - ul. Gajowa/Zdrojowa; - ul. Łódzka/Podgórska; - ul. Kniaziewicza/Hallera; - ul. Poznańska/Szubińska; - ul. Olsztyńska/Olimpijska; - ul. Turystyczna/Ligi Polskiej; - Plac Pokoju Toruńskiego; - Plac Teatralny; - Szosa Lubicka/Olsztyńska. Parametry kamer w standardzie SMPTE 274M zawarto w dodatkowych informacjach dotyczących przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) budowę i uruchomienie 5 punktów kamerowych wraz z niezbędną infrastrukturą, zbudowanych w oparciu o szybkoobrotowe, zewnętrzne kamery IP o rozdzielczości zgodnej ze standardem SMPTE 296M, przeznaczone do pracy w trybie 24/7/365 w lokalizacjach: - ul. Szubińska/Bliska; - ul. Włocławska 237; - ul. Matysiaków/Zdrojowa; - ul. Św. Józefa/Klemensa; - ul. Żwirki i Wigury 1. Parametry kamer w standardzie SMPTE 296M zawarto w dodatkowych informacjach dotyczących przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) budowę przyłączy światłowodowych do miejskiej sieci szerokopasmowej wybudowanej w ramach projektu pn. Nowoczesna siec szerokopasmowa współdziałająca ze szkieletową siecią regionalną jako podstawa systemu informacyjnego miasta Torunia i zasilania energetycznego do budowanych punktów kamerowych systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP. 4) budowę i uruchomienie sieci transmisyjnej gwarantującej właściwe przesyłanie danych z kamer i zarządzanie nimi z poziomu Centrum Nadzoru przy ul. Legionów 70/76; 5) konfigurację platformy VMS Genetec Secutiry Center 5.2 związaną z realizowaną rozbudową systemu monitoringu; 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z budową monitoringu Trasy Wschodniej na odcinku od Pl. Daszyńskiego do ul. Łódzkiej wykonanej przez firmę SoftBlue z Bydgoszczy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną i z uwzględnieniem najlepszych praktyk branżowych, na podstawie następujących dokumentów: 1) dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy nowych punktów kamerowych stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ: a) Projekt Zagospodarowania Terenu pn. Nowo projektowane punkty kamerowe na obszarze miasta Torunia; b) Projekt Zagospodarowania Terenu pn. Istniejące i nowo projektowane punkty kamerowe; c) Karty uzgodnień prac w budynkach pn. Istniejące i nowo projektowane punkty kamerowe systemu monitoringu wizyjnego miasta Torunia; d) Projekt Wykonawczy pn. Projektowane punkty kamerowe systemu monitoringu wizyjnego miasta Torunia wraz z erratą; e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych pn. Projektowane i istniejące punkty kamerowe na obszarze miasta Torunia; f) Przedmiar robót dla zadania pn. Nowe punkty kamerowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 51.31.40.00-6, 45.23.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż urządzeń do integracji analogowego systemu monitoringu wizyjnego Torunia z systemem cyfrowym uruchomionym w ramach projektu BiT-City. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż: 1) serwera rackowego PowerEdge R420 (hosta VMS), 2xXenon E5-2440 v2 1,90GHz wraz z oprogramowaniem systemowym, oprogramowaniem do wirtualizacji dla rozbudowy platformy Genetec Security Center 5.2 zarządzającej monitoringiem cyfrowym, w konfiguracji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) 4 stacji roboczych Precision T1700 MT CTO, i7-4790 wraz z oprogramowaniem systemowym i dwoma monitorami dla każdej ze stacji, w konfiguracji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) 2 przełączników agregacyjnych WS-C3750X-24S+C3KX-PWR-350WAC/2+C3KX-NM-1G wraz z 24 wkładkami światłowodowymi SFP oraz 4 wkładkami SFP do komunikacji z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami Cisco ASR 9010; 4) jednego przełącznika agregacyjnego WS-C3560X-24T-S+C3KX-PWR-350WAC/2-+C3KX-NM-1 wraz z 24 wkładkami miedzianymi oraz 4 wkładkami SFP do komunikacji z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami Cisco ASR 9010.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 51.31.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja 80 licencji wraz z 5 letnim okresem SMA i failover dla kamer analogowych włączanych do platformy zarządzającej Genetec Security Center 5.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. termin realizacji zamówienia - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.