eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2009r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Bielsko-Biała: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2009r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 66642 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 033 82-281-14, 82-281-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smbb.bip.wizja.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży ochronnej w 2009r. dla pracowników Straży Miejskiej w Bielsku-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych i odzieży ochronnej w 2009r., wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. Nr 112 poz. 713) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania przedstawionymi przez Straż Miejską Bielska-Białej. Część 1: dostawa sortów specjalnych: Bluza moro CPV: 18110000-3 - 38 szt., Spodnie moro CPV: 18133400-4 - 38 szt., Część 2: dostawa sortów mundurowych i odzieży ochronnej: Marynarka dwurzędowa wyjściowa CPV: 18110000-3 - 3 szt., Koszula z krótkim rękawem w biała CPV: 18110000-3 - 4 szt., Koszula z długim rękawem biała CPV: 18110000-3 - 4 szt., Sznur galowy CPV: 18110000-3 - 3 szt., Spodnie letnie CPV: 18110000-3 - 52par, Koszula z krótkim rękawem błękitna CPV: 18110000-3 - 49 szt., Dystynkcje haftowane CPV: 18110000-3 - 176szt., Pas służbowy CPV: 18110000-3 - 14 szt., Kurtka krótka z bezrękawnikiem CPV: 18110000-3 - 20 szt., Koszulobluza CPV: 18110000-3 - 13 szt., Sweter mundurowy CPV: 18110000-3 - 20 szt., Czapka garnizonowa okrągła CPV: 18110000-3 - 16 szt., Krawat czarny CPV: 18423000-0 - 22 szt., Znaki identyfikacyjne blachy CPV: 18110000-3 - 15 szt., Saszetka na dokumenty CPV: 18939000-0 - 14 szt., Pasek do spodni CPV: 18425000-4 - 16 szt., Czapka służbowa typu Baseball CPV: 18110000-3 - 22 szt., Koszula z długim rękawem błękitna CPV: 18110000-3 - 25 szt., Emblematy CPV: 18110000-3 - 280szt., Kamizelka ostrzegawcza CPV: 35113440-5 - 31 szt., Podkoszulka typu T-shirt CPV: 18110000-3 - 79 szt., Koszulka typu polo CPV: 18110000-3 - 45 szt., Spodnie zimowe CPV: 18110000-3 - 18 par, Rękawiczki zimowe CPV: 18424000-7 - 25 par, Szalik zimowy CPV: 18422000-3 - 16 szt., Czapka zimowa CPV: 18110000-3 - 14 szt., Skarpety letnie CPV: 18317000-4 - 216szt., Skarpety zimowe CPV: 18317000-4 - 116 szt., Rękawice robocze CPV: 18141000-9 - 20 par, Fartuch dla sprzątaczek CPV: 18113000-4 - 2 szt., Fartuch dla magazyniera CPV: 18113000-4 - 2 szt. Część 3: dostawa obuwia : Półbuty letnie CPV: 18813300-4 - 40par, Buty zimowe CPV: 18815100-6 - 15 par. Część 4: dostawa obuwia taktycznego: Buty taktyczne (ochronne) CPV: 18815100-6 - 39par. Część 5: dostawa sortów specjalnych - sweterek mundurowy: Sweterek mundurowy półgolf CPV: 18235300-8 - - 72 szt. Część 6: dostawa sortów specjalnych - kamizelka taktyczna: Kamizelka taktyczna, modułowa CPV: 18110000-3 - 72 szt. Część 7: dostawa sortów mundurowych - sztormiak Sztormiak nieprzemakalny CPV: 18110000-3 - 72 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami udostępniana na stronie internetowej www.smbb.bip.wizja.net oraz nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego lub przesyłana pocztą za pobraniem zwrotu kosztów pocztowych na pisemne zamówienie Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r. dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.11.00.00-3, 18.81.51.00-6, 18.81.33.00-4, 18.31.70.00-4, 18.23.53.00-8, 35.11.34.40-5, 18.42.50.00-4, 18.93.90.00-0, 18.42.30.00-0, 18.42.20.00-3, 18.42.20.00-3, 18.42.40.00-7, 18.11.30.00-4, 18.14.10.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji ), 2. W przypadku wykonawców działających wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie) oświadczenie składa każdy ze współwykonawców) 3. Oferenci zobowiązani są do załączenia do oferty stosownego oświadczenia (wypełnionych i podpisanych wymienionych wyżej załączników), których niezłożenie stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy załączyć mają do oferty wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oferta (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji). 2. Oświadczenie o zdolności oferenta do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składane na podstawie art.22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych (załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji). 3. oświadczenia ( załącznik nr 3 do SIWZ): o braku zaległości podatkowych na rzecz urzędu skarbowego, o braku zaległości podatkowych na rzecz właściwego Urzędu Gminy, o braku zaległości na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS, o posiadaniu środków własnych lub zdolności kredytowej, o terminie wykonania przedmiotu zamówienia, o że wykonawca zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, o że wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni poczynając od daty wyznaczonej jako termin składania ofert, o że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), o o zawartych w ofercie informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa; o o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzone przez Oferenta za zgodność z oryginałem kserokopie: - aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego wypisu z rejestru sadowego albo kopii aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, - nadania NIP, - REGON. 5. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty po jednym wzorcowym asortymencie z sortów wyszczególnionych w pkt II specyfikacji ( w związku z zastosowanym kryterium jakości i funkcjonalności - zapis w cz IX specyfikacji ). W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawca przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została potwierdzona pisemnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakośc i funkcjonalność - 60

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smbb.bip.wizja.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Straż Miejska 43-300 Bielsko-Biała ul. Kołłątaja 10 ( w sekretariacie pok. 102 )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sortów specjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza moro CPV: 18110000-3 - 38 szt., Spodnie moro CPV: 18133400-4 - 38 szt., Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sortów mundurowych i odzieży ochronnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marynarka dwurzędowa wyjściowa CPV: 18110000-3 - 3 szt., Koszula z krótkim rękawem w biała CPV: 18110000-3 - 4 szt., Koszula z długim rękawem biała CPV: 18110000-3 - 4 szt., Sznur galowy CPV: 18110000-3 - 3 szt., Spodnie letnie CPV: 18110000-3 - 52par, Koszula z krótkim rękawem błękitna CPV: 18110000-3 - 49 szt., Dystynkcje haftowane CPV: 18110000-3 - 176szt., Pas służbowy CPV: 18110000-3 - 14 szt., Kurtka krótka z bezrękawnikiem CPV: 18110000-3 - 20 szt., Koszulobluza CPV: 18110000-3 - 13 szt., Sweter mundurowy CPV: 18110000-3 - 20 szt., Czapka garnizonowa okrągła CPV: 18110000-3 - 16 szt., Krawat czarny CPV: 18423000-0 - 22 szt., Znaki identyfikacyjne blachy CPV: 18110000-3 - 15 szt., Saszetka na dokumenty CPV: 18939000-0 - 14 szt., Pasek do spodni CPV: 18425000-4 - 16 szt., Czapka służbowa typu Baseball CPV: 18110000-3 - 22 szt., Koszula z długim rękawem błękitna CPV: 18110000-3 - 25 szt., Emblematy CPV: 18110000-3 - 280szt., Kamizelka ostrzegawcza CPV: 35113440-5 - 31 szt., Podkoszulka typu T-shirt CPV: 18110000-3 - 79 szt., Koszulka typu polo CPV: 18110000-3 - 45 szt., Spodnie zimowe CPV: 18110000-3 - 18 par, Rękawiczki zimowe CPV: 18424000-7 - 25 par, Szalik zimowy CPV: 18422000-3 - 16 szt., Czapka zimowa CPV: 18110000-3 - 14 szt., Skarpety letnie CPV: 18317000-4 - 216szt., Skarpety zimowe CPV: 18317000-4 - 116 szt., Rękawice robocze CPV: 18141000-9 - 20 par, Fartuch dla sprzątaczek CPV: 18113000-4 - 2 szt., Fartuch dla magazyniera CPV: 18113000-4 - 2 szt. Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.42.30.00-0, 18.93.90.00-0, 18.42.50.00-4, 35.11.34.40-5, 18.42.40.00-7, 18.42.20.00-3, 18.31.70.00-4, 18.14.10.00-9, 18.11.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa obuwia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półbuty letnie CPV: 18813300-4 - 40par, Buty zimowe CPV: 18815100-6 - 15 par Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.33.00-4, 18.81.51.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa obuwia taktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty taktyczne (ochronne) CPV: 18815100-6 - 39par. Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa sortów specjalnych - sweterek mundurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sweterek mundurowy półgolf CPV: 18235300-8 - - 72 szt. Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa sortów specjalnych - kamizelka taktyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka taktyczna, modułowa CPV: 18110000-3 - 72 szt. Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa sortów mundurowych - sztormiak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztormiak nieprzemakalny CPV: 18110000-3 - 72 szt. Dostawy sukcesywne terminach : dla I dostawy - do dnia 17.04.2009r; dla II dostawy - do dnia 22.05.2009r. dla III dostawy - do dnia 18.09.2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość i funkcjonalność - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.