eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wronki na obszarze wsi Chojno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Wronki: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wronki na obszarze wsi Chojno
Numer ogłoszenia: 66603 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35701 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 67 2545300, faks 67 2545328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wronki na obszarze wsi Chojno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wronki na obszarze wsi Chojno. Obszar do opracowania projektu planu określa załącznik do uchwały Nr L/399/2014 z dnia 24 września 2014 roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i obejmuje ok. 89 ha. Skala opracowania 1: 1000. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z harmonogramem prac projektowych, obejmuje: 1) przygotowanie wzorów pism, rozdzielników, ogłoszeń oraz wszelkich opracowań i analiz niezbędnych dla potrzeb sporządzenia projektów, 2) uzyskanie niezbędnych podkładów geodezyjnych, 3) analizę wniosków wraz z opracowaniem wykazu oraz propozycji ich rozpatrzenia, 4) opracowanie koncepcji, 5) prezentację koncepcji na mapie w skali 1:1000 Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki lub podczas konsultacji społecznych, do projektu planu dodatkowo sporządzenie opracowania, zawierającego inwentaryzację terenowe, tekstowe i graficzne takiej jak: a) zainwestowania i użytkowania terenu (mapa, zdjęcia), b) stan własności poszczególnych działek, przedstawiający odrębne nieruchomości różnych właścicieli poprzez wyróżnienie ich na mapie odrębnymi kolorami (naniesiony odrębnie na koncepcji oraz projekcie - mapa), c) infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych (mapa). 6) opracowanie projektu do opiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, Burmistrza Miasta i Gminy Wronki w tym jego prezentacja na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 7) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 8) opracowanie projektu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Miasta i Gminy Wronki, Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i przygotowanie materiałów do dalszego opiniowania i uzgadniania przez organy i instytucje określone w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 9) sporządzenie wykazu opinii i uzgodnień do projektu, 10) wprowadzenie zmian do projektu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 11) uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, o ile zajdzie taka potrzeba, 12) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 13) przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu do publicznego wglądu, 14) obsługę wyłożenia do publicznego wglądu projektu wraz z ostateczną prognozą oddziaływania na środowisko, 15) udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, 16) sporządzenie wykazu uwag - analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag przez Burmistrza, które zostały wniesione w związku z wyłożeniem projektu do publicznego wglądu, w razie konieczności składanie wyjaśnień osobą zainteresowanym (pisemnie i ustnie), 17) wprowadzenie zmian do projektu w związku z rozpatrzeniem i uwzględnieniem uwag, przygotowanie projektów do ponownego uzgodnienia lub wyłożenia do publicznego wglądu, 18) ponowne uzgadnianie projektu planu w niezbędnym zakresie, 19) wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponowionych uzgodnień lub wyłożeń do publicznego wglądu, 20) prezentacja projektu planu Radzie Miasta i Gminy Wronki oraz Burmistrzowi Miasta i Gminy Wronki wraz z listą nieuwzględnionych uwag, 21) przygotowanie projektu planu do uchwalenia wraz z uzasadnieniem, 22) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.), 23) przygotowanie i skompletowanie dokumentacji formalno - prawnej (tzw. planistycznej) w celu oceny zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego i publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego (planu) - 2 egz. oryginał i kopia (oprawione w sposób uniemożliwiający dekompletację), 24) po ogłoszeniu planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego lub po pozytywnej weryfikacji przez Wojewodę przedstawionej dokumentacji - 1 egz. mapy w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem, tj. wydruk na folii banerowej. 3. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej płyta CD w formacie uzgodnionym z Zamawiającym oraz w postaci drukowanej w następujących ilościach egzemplarzy: 1) Koncepcja projektu planu wraz z inwentaryzacją - 1 egz. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4); 2)Projekt planu do opiniowania przez GKUA wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - 1 ezg. (mapa w skali 1:1000, złożona do formatu A4); 3)Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania i uzgadniania - na płycie CD w ilości odpowiedniej do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz.; 4)Projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - 1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4); 5) Projekt planu z uzasadnieniem do uchwalenia -1 egz. (mapa w oryginalnej skali, złożona do formatu A4); 6) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egz. 7) Uchwalony plan - 9 egz. (do 7 map w oryginalnej skali, złożonych do formatu A4, 2 egz. map w formacie A3), 8) Po ogłoszeniu planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego lub po pozytywnej weryfikacji dokumentacji formalno - prawnej uchwalenia - 1 egz. map w oryginalnej skali, w formie zabezpieczonej przed zniszczeniem, tj. wydruk na folii banerowej, z przeznaczeniem do wywieszenia na ścianie, 9) Przygotowanie korespondencji, ogłoszeń, obwieszczeń i uchwał tylko w formie elektronicznej. 4. Zapis planu i zmiany studium należy wykonać w takiej formie, aby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Poza zapisem planu w formacie PDF i TIFF/JPG w dobrej jakości (200-300dpi), dane należy przygotować w formacie SHP (ESRI Shape), projektanci którzy dysponują GEO-MAP mogą dostarczyć projekty w postaci plików MAP DWG również jest dopuszczalne, z tym, że wskazane jest aby projektant w miarę czytelnie przygotował projekt, tj. z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii oraz typu geometrii (np. sieć wodociągowa - liniowe, sieć wodociągowa - punktowe, skarpy - powierzchniowe, zieleń - powierzchniowe, zieleń - punktowe itd). Do pliku DWG należy dostarczyć również tabelę z atrybutami w postaci pliku (CSV, Excel, DBF, MS Access). Istotą jest, aby część graficzna danych była wykonana w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS), tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną (punkt, linia, poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w PODGiK w Szamotułach wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi. Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu lub zmiany studium. W tekście należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu. 5. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej. Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalnoprawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego opracowanie ze strony urzędu. 6. Wykonawca sporządzi przedmiot zamówienia oraz zapewni we własnym zakresie: a) mapy do celów planowania przestrzennego zgodne z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, b) mapy topograficzne niezbędne do opracowania prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, c) inne niezbędne materiały do przygotowania projektu, d) uczestnictwo projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia projektu do publicznego wglądu oraz procedurze uchwalenia planu przez Radę Miasta i Gminy Wronki. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia następujące materiały wyjściowe: a) informację z ewidencji gruntów, b) kopie wniosków, c) do wglądu wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) do wglądu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wronki. 8. Wykonanie czynności wynikających z art. 17 pkt 1, 2, 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz koszty z tym związane poniesie Zamawiający. 9. W opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy stosować wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587). 10. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania projektów w przesłaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami przepisów i wskazówek Wykonawcy, ponosząc koszt przesyłek. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. Koszt druku i powielania materiałów ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REGIOPLAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Kasztanowa nr 18-20, 53-125 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34071,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115975,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.