eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizację cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Puławy: Przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizację cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności
Numer ogłoszenia: 66550 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14846 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizację cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowania i realizacji kampanii promocyjnej klastra Dolina Ekologicznej Żywności i jego oferty rynkowej oraz organizacji cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów) w ramach projektu pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. Zamówienie składa się z II zadań : Zadanie I - przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej klastra i jego oferty rynkowej, na którą złożą się następujące działania: 1) Działania PR i Publicity, w tym: Bieżące kontakty z mediami, przy współpracy z Koordynatorem projektu oraz biurem Klastra DEŻ; co najmniej 1 raz w miesiącu podczas trwania umowy; Monitoring mediów; raportowany co najmniej raz na kwartał; Przygotowanie materiałów do prezentacji w mediach, analiza i dobór mediów, doradztwo medialne; Pełna organizacja briefingów, konferencji lub spotkań o charakterze informacyjnym z mediami; Aranżowanie wywiadów w mediach przy współpracy z Koordynatorem projektu oraz biurem Klastra DEŻ; Redagowanie tekstów (wyszukiwanie tematów, prowadzenie wywiadów i redagowanie artykułów), tworzenie materiałów multimedialnych, wywiadów z beneficjentami projektu, materiałów dźwiękowych, filmowych, fotograficznych oraz pełna aktualizacja strony projektu w całym okresie realizacji przedmiotu umowy. 2) Kampania w Internecie, w tym: Przygotowanie mailingu html; Przygotowanie spotu reklamowego video o długości minimum 30 sek. do emisji w Internecie; Działania mailingowe do wybranych grup docelowych; minimum do 100 000 użytkowników; Działania reklamowe na co najmniej 10 wybranych portalach branżowych sprofilowanych pod wybraną grupę docelową lub kategorię produktów. 3) Kampania w prasie w tym: Przygotowanie reklamy do prasy; Reklama w dowolnej formie w ogólnopolskiej prasie branżowej i prasie regionalnej w minimum 3 gazetach regionalnych (lubelskie, świętokrzyskie, podkarpackie). 4) Narzędzia dodatkowe - wskazane przez Wykonawcę, w tym: Wykonawca zaproponuje dodatkowe narzędzia w planowanej kampanii, podając optymalną zdaniem Wykonawcy ilość, czas emisji, liczbę powtórzeń w cyklu i inne parametry związane z wykorzystaniem podanych narzędzi. Wykonawca może przedstawić różne rozwiązania ATL, BTL, także te z zakresu ambient marketingu jako niestandardowe, jednorazowe realizacje marketingowe, łączące dziedziny ATL i BTL. Wskazane przez Wykonawcę w ofercie narzędzia dodatkowe powinny mieć charakter wzmacniający i uzupełniający zasięg kampanii informacyjno-promocyjnej. Zadanie II - organizacja cyklicznych spotkań tematycznych (ekoforów), w tym: 1) Organizacja 33 spotkań (1 w miesiącu) o charakterze informacyjno-warsztatowym na poziomie lokalnym (powiatów) w województwach: lubelskim, podkarpackim, świętokrzyskim, podlaskim i warmińsko-mazurskim. 2) Przedstawienie przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego dokładnych lokalizacji spotkań - Zamawiający może zażądać zmiany poszczególnych lokalizacji. 3) Zapewnienie uczestnictwa w każdym spotkaniu co najmniej 20 osób, z poniższych grup: przedsiębiorcy z branży spożywczej, obecni i potencjalni producenci produktów ekologicznych, przedstawiciele samorządów (powiatów i gmin) zajmujący się rolnictwem oraz promocją, przedstawiciele mediów lokalnych. 4) Zapewnienie na każde spotkanie minimum 4 prelekcji oraz panelu dyskusyjnego i części warsztatowej - wśród prelegentów należy uwzględnić: eksperta IUNG, eksperta ds. techniki/technologii branżowej, eksperta ds. przetwórstwa ekologicznego, eksperta ds. pozyskiwania środków na inwestycje. 5) Przygotowanie na każde spotkanie dokładnej agendy oraz ustalenie z Zamawiającym tematyki spotkania. 6) Zapewnienie odpowiedniej sali oraz obsługi technicznej (minimum nagłośnienie, rzutnik, ekran, flipchart) przedstawionej do akceptacji przez Zamawiającego. 7) Zapewnienie cateringu na bazie ekologicznych produktów. Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 2 SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wskazane zamówienie jest finansowane w ramach projektu: pt. Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vena Art Sp. z o.o., ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 579000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 579000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 579000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.