eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony mienia Urzędu Pracy m. st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Warszawa: Świadczenie usług ochrony mienia Urzędu Pracy m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 66537 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 27216 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Grochowska, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, fax 022 8373340.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia Urzędu Pracy m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony zadbał o utrzymanie porządku oraz sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną budynku przy ul. Grochowskiej 171b w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykonawca przed złożeniem oferty w przedmiotowym postępowaniu może się zapoznać z ww. siedzibą po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wymienioną w punkcie 10.6.2 SIWZ. 3.2 Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 3.3 Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiąże się także do niezatrudniania w trakcie trwania umowy bez uprzedniego uzgodnienia tego z Wykonawcą, innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług ochrony mienia, którzy mieliby wykonywać usługi w miejscu wykonania zamówienia w zakresie tożsamym lub zbliżonym z zakresem usług świadczonych przez Wykonawcę na podstawie tej umowy. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy zobowiązany będzie wpisywać wszelkie istotne spostrzeżenia, uwagi oraz wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, a także książki wydawania kluczy do pomieszczeń. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu kserokopii książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 3.5 Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy przez personel Wykonawcy. 3.6 Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usługi. Płatności dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. Kod CPV (74610000-8) - usługi ochroniarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70906,08 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony ARGUS Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 16B/5, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 70906.08
  • Oferta z najniższą ceną: 70906.08 / oferta z najwyższą ceną: 155856.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.