eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn - Koźle › modernizacja oczyszczalni ścieków i zarządzanie osadami, wydłużenie systemu rozprowadzania wody, zamknięcie dwóch zakładów uzdatniania wody pitnej.



Ogłoszenie z dnia 2005-12-16

POZYCJA 66531

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn - Koźle: modernizacja oczyszczalni ścieków i zarządzanie osadami, wydłużenie systemu rozprowadzania wody, zamknięcie dwóch zakładów uzdatniania wody pitnej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie - Koźlu Spółka z o.o., do kontaktów: Maciej Sznura - w zakresie merytorycznym, Artur Maruszczak - w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych, ul. Filtrowa 14, 47-220 Kędzierzyn - Koźle, woj. opolskie, tel. 077 40 60 691; 077 40 50 377; 077 48 01 300, fax 077 48 01 323, e-mail: m.sznura.ispa@mwik.com.pl, www.mwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oczyszczalni ścieków i zarządzanie osadami, wydłużenie systemu rozprowadzania wody, zamknięcie dwóch zakładów uzdatniania wody pitnej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie, włączenie do istniejących systemów technologicznych uruchomienie, rozruch i odbiór robót: wymienionych poniżej. Zakres zamówienia: Zabudowanie drugiej kraty mechanicznej Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kanału dopływu ścieków omijającego istniejącą kratę i zabudowanie na nim drugiej kraty ręcznej oraz mechanicznej w układzie równoległym do kraty istniejącej. Usprawnienie systemu odbioru i przekazywania skratek oraz instalacja układu do ich higienizacji Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie systemu mechanicznego odbioru i transportu i higienizacji skratek, zarówno z istniejącej jak i z planowanej kraty mechanicznej, stanowiącej przedmiot zamówienia opisany w powyżej. Budowa drugiej komory fermentacyjnej - WKFz Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie wydzielonej komory fermentacyjnej zamkniętej o parametrach technologicznych identycznych z komorą WKFz (poj. ok. 2500 m sześc.) istniejącą na oczyszczalni wraz z wszelkim niezbędnym wyposażeniem oraz połączeniami technologicznymi dającymi możliwość równoczesnej i niezależnej pracy obydwu komór (istniejącej i nowej) lub tylko jednej, dowolnie wybranej. Budowa trzeciego osadnika wtórnego Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie trzeciego osadnika wtórnego o identycznych parametrach hydraulicznych jak osadniki istniejące wraz ze wszelkimi niezbędnymi połączeniami technologicznymi, które umożliwią poprawną pracę tego osadnika i spełnienie przez niego wymogów technologicznych wraz z niezbędnymi rurociągami, które umożliwią Zamawiającemu dowolny wybór pracy osadników włączonych do ruchu. Należy również zaprojektować i wykonać komorę rozdziału ścieków na dopływie do osadników. Budowa suszarni osadów Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kompletnej instalacji suszenia osadów, wraz z budynkiem oraz instalacją wody technologicznej, która zlokalizowana będzie w pobliżu istniejącego budynku zagęszczania / odwadniania osadów. Nową instalację należy przy pomocy przenośników połączyć z prasą do odwadniania osadu. Produktem końcowym suszarni powinien być osad w formie granulatu o maksymalnym uwodnieniu 10%. Należy przewidzieć zbiornik buforowy (silos) do gromadzenia osadu odwodnionego po prasie oraz wysuszonego osadu, którego konstrukcja umożliwi bezpośredni załadunek na samowyładowczy samochód ciężarowy. Zaprojektować i wykonać instalacje wody technologicznej z ewentualnym zbiornikiem buforowym i pompami. Jako wodę technologiczną przewidzieć wykorzystanie oczyszczonych ścieków. Zadanie obejmuje także wykonanie niezbędnych dróg dojazdowych oraz placu manewrowego. Wydłużenie systemu rozprowadzania wody oraz zamknięcie dwóch zakładów uzdatniania wody pitnej Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie około 19 km rurociągów tranzytowych wody ( pięć rurociągów) oraz zlikwidowanie dwóch (SUW Cisowa i SUW Sławęcice) zakładów uzdatniania wody i przebudowanie na pompownie strefowe. W SUW Cisowa należy dokonać likwidacji wszystkich zbędnych budowli, urządzeń i instalacji. Nową pompownię należy zlokalizować w nowym budynku, z dachem dwuspadowym pokrytym dachówką ceramiczną. W SUW Sławięcicie należy dokonać likwidacji wszystkich zbędnych budowli, urządzeń i instalacji. Nową pompownię należy zlokalizować w istniejącym budynku SUW, w którym należy wykonać izolację termiczną ścian i stropu oraz odnowić elewację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto - Kędzierzyn-Koźle, województwo - opolskie, kraj - Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został przedstawiony w sekcji II (przedmiot zamówienia) pkt. 1.3 (Opis przedmiotu zamówienia). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 33; data zakończenia: 31.12.2008; Termin zakończenia robót - 31.03.2008 r. Termin zakończenia Kontraktu - 31.12.2008 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium - 400 000 (czterysta tysięcy) PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 8% (osiem procent) ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki: A. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych (w dalszym ciągu niniejszego dokumentu zwanej u.P.z.p.). B. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o artykuł 22 ust.1 pkt. 1-3 u.P.z.p. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 50 pracowników oraz posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w wysokości co najmniej 5 pracowników inżynieryjno - technicznych z uprawnieniami do kierowania robotami oraz co najmniej 4 pracowników inżynieryjno - technicznych z uprawnieniami do projektowania; b) posiadać co najmniej następujące narzędzia i urządzenia: Koparka samobieżna 0,25 - 1,20 m sześc. - 3 szt.; Spycharka gąsienicowa 100 - 150 KM - 2 szt.; Żuraw samojezdny 2 - 3 Mg - 1 szt.; Żuraw samojezdny 5 - 10 Mg - 1 szt.; Wibromłot do wbijania i wyciągania grodzic - 1 szt.; Zestawy do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów - 4 szt.; Zgrzewarka do muf elektrooporowych - 1 szt.; Zgrzewarka do rur PE zgrzewanych doczołowo - 1 szt.; Betonomieszarka samochodowa 5 - 10 m sześc. - 2 szt.; Samochodowa pompa do transportu mieszanki betonowej - 2 szt.; Walec gładki, samojezdny wibracyjny - 1 szt.; Maszyna do przewiertów lub przecisków dla średnic od 110 do 280 mm - min. 1 zestaw; c) dysponować co najmniej jednym projektantem branży sanitarnej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży sanitarnej, d) dysponować Kierownikiem Budowy pełniącym funkcję Przedstawiciela Wykonawcy posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu, e) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót branży sanitarnej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży sanitarnej, f) dysponować co najmniej jednym projektantem branży drogowej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży drogowej, g) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót branży drogowej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży drogowej, h) dysponować co najmniej jednym projektantem branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży konstrukcyjno - budowlanej, i) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży konstrukcyjno - budowlanej, j) dysponować co najmniej jednym projektantem elektrycznej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do projektowania umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży elektrycznej, k) dysponować co najmniej jednym kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiające pełnienie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie niezbędnym do realizacji Kontraktu w branży elektrycznej, l) Zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę w okresie pięciu lat wstecz przed datą wyznaczoną na składanie ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu łącznie: w sumie 19 km sieci: wodociągowych z rur PE HD i/lub sieci gazowych z rur PE HD i/lub sieci kanalizacji tłocznej z rur PE HD, średnicy co najmniej 110 mm oraz co najmniej jednej przepompowni strefowej wodociągowej o wydajności co najmniej 30 m sześc./h oraz co najmniej jednej zamkniętej komory fermentacyjnej o pojemności co najmniej 1500 m sześc. oraz co najmniej jednego osadnika wtórnego o średnicy co najmniej 20,0 m oraz co najmniej jednej suszarni osadów ściekowych o wydajności minimum 15 m sześc./dobę. C. Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien złożyć dokumenty określone w punkcie p.n. - "Zdolność ekonomiczna i finansowa-wymagane dokumenty" a) średnie przychody roczne netto z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze sprzedaży towarów, produktów i usług stanowiące równowartość w walucie polskiej co najmniej 4.000.000 EUR (cztery miliony EURO) przeliczone według średniego kursu EURO ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roku obrotowego; b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 4.000.000 PLN (cztery miliony PLN ) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.000.000 PLN (cztery miliony PLN). Wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanej zdolności kredytowej wyrażona w innej walucie niż PLN będzie przeliczana przez Zamawiającego z tej waluty na PLN wg średniego kursu PLN do tej waluty ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku, c) posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000 PLN (trzy miliony PLN) ważne co najmniej do upływu terminu związania ofertą, t.j. co najmniej do dnia 17.03.2006 włącznie . W przypadku, jeżeli kwota ubezpieczenia wskazana w polisie lub innym dokumencie wyrażona będzie w innej walucie niż PLN, to waluta ta będzie przeliczona przez Zamawiającego na PLN wg średniego kursu PLN do tej waluty ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia polisy lub innego dokumentu. III.2.1.) Status prawny - wymagane dokumenty 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w punkcie p.n. "INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE" posiadają wymagane uprawnienia - dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.P.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające spełnienie warunku, 2. informacja z banku lub banków, w którym lub których Wykonawca posiada rachunek bankowy, o wysokości posiadanych na tym rachunku lub rachunkach środków finansowych lub o wysokości posiadanej przez Wykonawcę zdolności kredytowej, potwierdzające spełnianie warunku, 3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzająca spełnienie warunku, III.2.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. Wykaz potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Przedłożone przez oferenta wykazy i informacje muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia kryteria co do liczebności i posiadanych uprawnień określonych w punkcie p.n. "INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE". 4.Wykaz zawierający potwierdzenie: a) wykonania albo zaprojektowania albo zaprojektowania i wykonania przez Wykonawcę w okresie pięciu lat wstecz przed datą wyznaczoną na datę składanie ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie: w sumie 19 km sieci: wodociągowych z rur PE HD i/lub sieci gazowych z rur PE HD i/lub sieci kanalizacji tłocznej z rur PE HD, średnicy co najmniej 110 mm oraz co najmniej jednej przepompowni strefowej wodociągowej o wydajności co najmniej 30 m sześć./h oraz co najmniej jednej zamkniętej komory fermentacyjnej o pojemności co najmniej 1500 m sześc. oraz co najmniej jednego osadnika wtórnego o średnicy co najmniej 20,0 m oraz co najmniej jednej suszarni osadów ściekowych o wydajności minimum 15 m sześc./dobę. Roboty, które zostaną wymienione w wykazie muszą być rozpoczęte i zakończone w okresie pięciu lat przed datą składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 225 poz. 53075 z 10.10.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% koszt zajęcia pasa drogowego - 10% koszty eksploatacji suszarni do suszenia osadów ściekowych - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.01.2006, cena - 1 500 PLN netto Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew (Bank Zachodni WBK SA 1/O Kędzierzyn Koźle, rachunek nr 75 1090 2183 0000 0005 6600 2682, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie - Koźlu Sp. z o.o., ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn - Koźle. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.01.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w Sali Obrad Rady Miasta Kędzierzyn - Koźle, sala nr 120, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, FINANSOWANIE WEDŁUG PROJEKTU ISPA/Fundusz Spójności nr 2003/PL/16/P/PE/046. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.